آیا می‌خواهید در تمام کانال‌های پخش جریانی خود جستجو کنید؟ این دو برنامه می توانند کمک کنند

برای من، تقریباً یک تساوی است. من Reelgood by a nose را به دلیل پشتیبانی بهتر از تلویزیون ال جی ترجیح می دهم، اما اگر در ایالات متحده زندگی نمی کردم، داستان متفاوت بود.

صادقانه بگویم، من رابط های وب را ترجیح می دهم. اطلاعات بسیار زیادی برای پیمایش آسان در جستجوی پیچیده در تلفن هوشمند وجود دارد. البته، اگر تنها چیزی که می خواهید بدانید این است که یک فیلم بزرگ و اخیر را در کجا پخش کنید تاپ گان: ماوریک — در حال حاضر برای خرید در دسترس است آمازون پرایم ویدئو، اپل تی وی، و گوگل پلی برای 19.99 دلار – هر برنامه ای به خوبی انجام می دهد.

خوشبختانه برای ما، چند برنامه و سرویس وجود دارد که جستجوی آسان در بیش از 100 کانال استریم برای نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه‌مان را ممکن می‌سازد. گفتنی است، در تجربه من، تنها دو نفر از آنها، JustWatch و Reelgood، به اندازه کافی خوب و بالغ هستند تا سزاوار زمان تماشای تلویزیون شما باشند.

ویژگی های مشترک

رابط JustWatch که Top Gun: Maverick را نشان می دهد

همچنین: بهترین جایگزین های نتفلیکس

هر دو سرویس جستجو همچنین به شما امکان می‌دهند سرویس‌های جریانی را که می‌خواهید جستجو کنید انتخاب کنید، بنابراین زمان را برای دیدن نتایج شبکه‌هایی که دریافت نمی‌کنید تلف نکنید. برای مثال، اگر فقط مشترک نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو هستید و قصد ندارید آن را گسترش دهید، دانستن فیلم کلاسیک تام هنکس در جنگ جهانی دوم برای شما مفید نیست. تازی فقط در دسترس است Apple TV+.

اگر نمایشی برای اجاره یا خرید در خدمات شما در دسترس باشد، مکان و قیمت آن را به شما نشان می دهد. مثلاً اگر می خواهید تماشا کنید Sonic the Hedgehog 2، می توانید آن را به صورت رایگان در سایت تماشا کنید آمازون پرایم ویدئو یا پارامونت + یا آن را با قیمت بالای 5.99 دلار اجاره کنید Apple TV+.

رابط های وب Reelgood (سمت چپ) و JustWatch.

اسکرین شات های استیون وان-نیکولز

همچنین می‌توانید از طریق دستگاه‌های Android و iOS و تلویزیون‌های Android TV، Fire TV یا LG از این سرویس استفاده کنید. در تجربه من، آن را بهتر کار می کند تلویزیون های ال جی نسبت به سایر گزینه های تلویزیون هوشمند در نهایت، می توانید Reelgood را با آن ترکیب کنید سال با استفاده از برنامه Reelgood به عنوان یک کنترل از راه دور Roku.

هم JustWatch و هم Reelgood به شما این امکان را می دهند که به دنبال نمایش های خود در بسیاری از سرویس ها، اگر نه همه، بگردید. این شامل کانال های پخش مبهم تر، از جمله بهترین خدمات پخش رایگان مانند ترق، تلویزیون پلوتو، و تلویزیون لوله ای.

در هر صورت، من می توانم قول بدهم که بتوانید نمایش هایی را که دوست دارید سریعتر و راحت تر از همیشه پیدا کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/want-to-search-across-all-of-your-streaming-channels-these-two-apps-can-help/#ftag=RSSbaffb68

اسکرین شات هایی از موتورهای جستجوی ویدئویی پخش جریانی Reelgood و JustWatch

با این حال، اگر شبکه‌های مورد علاقه شما از جمله شبکه‌هایی هستند که TV Everywhere به آنها دسترسی پیدا می‌کند، Reelgood به شما امکان می‌دهد تا به دنبال برنامه‌های مورد علاقه خود در آنها و همچنین Netflix و مانند آن بگردید. بنابراین، برای مثال، می‌توانید قسمت‌های آن را شکار کنید کماندار، جاسوس کارتون ناکارآمد مورد علاقه همه، هم در کانال های کابلی شما و هم در ارائه دهندگان پخش آنلاین.

همه ارائه دهندگان مجوز TV Everywhere برای همه شبکه های تلویزیونی خود ندارند. علاوه بر این، همه شبکه ها پخش زنده از وب را ارائه نمی دهند. با استفاده از TV Everywhere، محتوا از شبکه می آید و نه ارائه دهنده تلویزیون زنده شما. نتیجه خالص این است که در حال حاضر حدود 36 شبکه تلویزیونی از طریق TV Everywhere در دسترس هستند.

با این حال، لازم نیست فقط یکی را انتخاب کنید. هر دو سرویس رایگان هستند. هر دو را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که کدامیک نیازهای شما را بهتر برآورده می کند.

Reelgood راه اندازی سرویس های پخش مورد علاقه خود را برای جستجو ساده می کند.

اسکرین شات/ استیون وان نیکولز

Reelgood

JustWatch بزرگترین مجموعه خدمات پخش VoD پولی را برای جستجو برای شما دارد.

اسکرین شات/ استیون وان نیکولز

JustWatch

JustWatch یکی از قدیمی ترین سرویس های جستجوی جریان است. با آن می‌توانید بر اساس عنوان یا نام بازیگر جستجو کنید. همچنین می‌توانید نمایش‌ها را با طیف گسترده‌ای از فیلترها، مانند خدمات مشترک، سال انتشار، ژانر، رتبه‌بندی، قیمت و وضوح جستجو کنید. بنابراین، برای مثال، اگر می‌خواهید یک فیلم اکشن ماجراجویی رایگان را با کیفیت بالا که در کانادا موجود است تماشا کنید، دقیقاً می‌توانید آن را پیدا کنید.

برخلاف JustWatch بین المللی، Reelgood فقط در ایالات متحده و بریتانیا کار می کند. با این حال، به شما امکان می دهد از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) برای محافظت از حریم خصوصی خود و خدمات تماشای موجود در ایالات متحده و بریتانیا از سایر کشورها استفاده کنید.

همچنین: 5 بهترین برنامه رایگان فیلم

ایجاد یک حساب کاربری JustWatch آسان است. می توانید با استفاده از ایمیل و رمز عبور یا با استفاده از حساب کاربری اپل، فیس بوک یا گوگل خود ثبت نام کنید. اما برای جستجوی نمایش ها نیازی به حساب کاربری ندارید. بنابراین اگر فقط می‌خواهید بدون هیاهو یا هیاهو ببینید یک نمایش کجاست، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

Reelgood یک موتور جستجوی ویدیویی عالی است. اکنون بیش از 200 سرویس را شامل می شود و این اعداد همچنان در حال افزایش هستند.

با Reelgood، می توانید به راحتی بر اساس عنوان یا نام بازیگر جستجو کنید. به عنوان مثال، آیا می دانید اولین فیلم لئونارد نیموی یک فیلم بوکس B بود به نام بچه راهب بارونی از سال 1952؟ اکنون به لطف Reelgood انجام می دهم. این به صورت رایگان در دسترس است لوله های و تلویزیون پلوتو.

JustWatch ادعا می کند که بزرگترین موتور جستجوی جریان جهان را اداره می کند. ممکن است درست باشد. این صدها سرویس پخش را پوشش می دهد و JustWatch در بیش از 50 کشور در دسترس است. در حالی که نرم افزار آن، به خصوص با ادغام آن با تلویزیون های هوشمند، می تواند تا حدی پیشرفت کند، این یک راهنمای عالی برای تقریباً هر سرویس پخشی است که تا به حال نام آن را شنیده اید و برخی از آنها کاملاً برای شما جدید هستند.

مطمئناً دستگاه‌های پخش جریانی مانند Amazon Fire TV، اپل تی وی، و سال، و برخی از مدل های تلویزیون هوشمند مانند تلویزیون های اندروید، تلویزیون های ال جی، و تلویزیون های سامسونگ، برخی از قابلیت های جستجو را ارائه دهید. اما آنها در مورد خدماتی که می توانند جستجو کنند محدود هستند. حتی بهترین ویژگی های جستجوی داخلی، که این است جستجوی روکو برای پول من، به اندازه کافی دور نمی رود.

اگر حساب کاربری دارید، می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به لیست تماشای خود اضافه کنید. همانطور که این سرویس ترجیحات شما را یاد می گیرد، شروع به توصیه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دیگر به شما بر اساس آنچه افراد دارای علایق مشترک می بینند، می کند.

مانند JustWatch، Reelgood از شما یک حساب کاربری با استفاده از ایمیل و رمز عبور یا حساب Apple، Facebook یا Google خود تنظیم کرده است. همچنین می توانید نمایش های بدون حساب را جستجو کنید.

خوب، این نظریه است. در عمل، با تلویزیون LG OLED77C1 4K برای من چندان خوب کار نکرد. در موارد متعدد، تلویزیون من را روی نتایج جستجو قفل می کرد و اجازه نمی داد به نمایش دیگری تغییر کنم.

با این حال، JustWatch دارای بزرگترین مجموعه خدمات پخش رایگان است. همچنین برای یافتن ویدیوهایی که فقط برای اجاره یا خرید در دسترس هستند، عالی است. در میان شبکه های پولی Video on Demand (VoD) از آن پشتیبانی می کند فیلم های Google Play، KoreaOnDemand، Redbox، و وودو.

علاوه بر داشتن وب سایت، هر دو سرویس جستجو به عنوان برنامه های اندروید و iOS در دسترس هستند و همچنین می توانند به عنوان برنامه تلویزیون هوشمند در برخی از پلتفرم های تلویزیون هوشمند بارگیری شوند.

یک نسخه پولی وجود دارد، JustWatch Pro2.49 دلار در ماه هزینه دارد. ویژگی‌های نسخه Pro چندان چشمگیر نیستند: می‌توانید عناوینی را که تماشا کرده‌اید حذف کنید، فیلترها را بر اساس کشور سازنده اضافه کنید و رتبه بندی MPAAو تبلیغات برنامه JustWatch را حذف کنید.

همچنین: 7 بهترین پیشنهاد پخش جریانی: یک Apple TV 4K را در فروش دریافت کنید

همچنین: Amazon Fire Stick در مقابل Roku Streaming Stick: کدام یک برای شما مناسب است؟

مطابق با نیلسن، یک آمریکایی به طور متوسط ​​روزانه حدود 4 ساعت تلویزیون تماشا می کند. از آن جمله، ارائه دهندگان پخش ویدئو بر اساس تقاضا (VoD) مانند نتفلیکس، یوتیوب، هولو، و آمازون پرایم ویدئو ادعای بیش از یک سوم کل زمان تلویزیون ما را دارد. آن را با خدمات پخش زنده کانال تلویزیونی مانند ترکیب کنید YouTube TV، Sling TV، و FuboTV; یوتیوب ادعا می کند که در مورد 20 درصد از بازار تلویزیونو بیش از نیمی از تلویزیونی که امروز تماشا می کنیم، از پخش جریانی می آید.

Reelgood علاوه بر جستجو در محبوب‌ترین و بسیاری از سرویس‌های پخش مبهم، همچنین به شما امکان می‌دهد در کانال‌های تلویزیونی زنده که پشتیبانی می‌کنند جستجو کنید. تلویزیون همه جا. این سرویسی است که به شما امکان می دهد تلویزیون زنده، کابلی یا ماهواره ای را پخش کنید.

رابط Reelgood گزینه های فیلتر را نشان می دهد

فقط یک مشکل کوچک وجود دارد. چگونه می‌توانید نمایش‌ها و فیلم‌هایی را که می‌خواهید در همه آن سرویس‌های پخش تماشا کنید پیدا کنید؟ کار آسانی نیست. شما راهنمای تلویزیون قدیمی که قبلاً توسط هر تلویزیونی در این سرزمین زندگی می کرد، دیگر آن را قطع نمی کند.

Reelgood از بسیاری از سرویس های ویدیویی رایگان پشتیبانی نمی کند، که نشانه ای علیه آن است، اما از محبوب ترین ها پشتیبانی می کند. و اضافه کردن تمام خدمات رایگان و پولی مورد علاقه خود و جستجو در آنها را آسان می کند. رابط وب آن مرا به یاد قسمت جلویی نتفلیکس می اندازد، و این یک چیز خوبی در کتاب من است.

همچنین: 6 بهترین سرویس پخش زنده تلویزیونی

یکی دیگر از ویژگی هایی که من بسیار دوست دارم این است که علاوه بر خلاصه داستان های معمول و لیست بازیگران و خدمه، این است که می توانید برنامه های خود را ببینید. IMDB و گوجه فرنگی پوسیده رتبه ها و امتیازات همچنین دارای سیستم رتبه بندی داخلی خود به نام Reelgood Score است که به نظر من مفید است.

این سرویس علاوه بر دسترسی از طریق وب‌سایت خود، به‌عنوان یک برنامه در دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است و همچنین قابل اجراست ال جی، سامسونگ، و Amazon Fire TV تلویزیون های هوشمند و مایکروسافت ایکس باکس و سال دستگاه های جریان

علاوه بر جدیدترین و محبوب‌ترین لیست‌های معمول، می‌توانید دسته‌هایی مانند انیمیشن، معمایی و علمی تخیلی را نیز کاوش کنید. همچنین می‌توانید به‌آسانی جدیدترین نمایش‌ها یا نمایش‌هایی را که به زودی ارائه می‌شوند، پیدا کنید. یا، برای این موضوع، می توانید نمایش هایی را جستجو کنید که به زودی از سرویس های پخش شما خارج می شوند. این یک ویژگی بسیار مفید است اگر مانند من، تا دیر نشده به تماشای فیلم ادامه دهید. این را با یک ویژگی ترکیب کنید تا لیست‌های “برای تماشا” خود را ایجاد کنید، و این بسیار مفید است.

با استفاده از برنامه های تلفن همراه، با کلیک بر روی دکمه پخش در تلویزیون، اگر تلویزیون یا Roku و تلفن هوشمند شما همگی در یک شبکه Wi-Fi باشند، به طور خودکار نمایش خود را در تلویزیون یا دستگاه Roku پشتیبانی شده شروع می کنید.

به‌طور پیش‌فرض، فیلم‌ها و نمایش‌هایی از ژانرهای مورد علاقه‌تان را به شما نشان می‌دهد. برای من مثلا اخیرا به من نشون داد استودیو گیبلی، فیلم نوآر و فیلم های علمی تخیلی.