آموزش نصب دوربین مداربسته ، آموزش تعمیر دوربین مداربسته در استان قزوین

این مجموعه آموزشی دانلودی است وبه محض خرید میتوانید فایلهای آموزشی رادانلود کنید وشروع به یادگیری بپردازید. در این جلسه با دوربین PTZ و نکات مربوط به نصب این دوربین ، دستگاه جوی استیک ، انواع میکروفن و پورت های دستگاههای DVR و NVR آشنا می شویم. در پروژه های خود به مدت 6 ماه از پشتیبانی رایگان ما برخوردار شوید این پشتیبانی خیلی مورد استقبال کاراموزان دوره های قبلی ما قرار گرفته و رضایت بالایی از آن دارند.

محمد باقر قالیباف: دشمن امنیت کشور را هدف قرار داده است

تمرکز اصلی دوره بر روی ارائه اطلاعات کلیدی اعمال شده برای همه سیستم های مداربسته می باشد. در این دروه شما دانش لازم برای کار بر روی هر سیستمی را کسب می کنید و نه فقط برای یک نوع خاص دوربین. دوربین مدار بسته آنالوگ یکی از قدیمی ترین انواع دوربین مدار بسته می باشد، اما هنوز هم کسب و کارهای زیادی از این دوربین استفاده میکنند.

در مجموعه آموزش نصب دوربین مدار بسته در برند های مختلف avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… نیز ارائه شده است. از قسمت های فوق العاده مهم و پر اهمیت نصب دوربین های مدار بسته سیم کشی آن است. همان طور که پیش تر گفته شد، برای سیم کشی باید حتما برنامه داشته باشید.

جلسه چهارم – طراحی و پیاده سازی یک سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه

شما می‌توانید بعد از گذراندن دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و یادگیری نحوه نصب دوربین مدار بسته با فروشندگان دوربین مدار بسته یا تجهیزات مرتبط، همکاری داشته باشید. در سایت‌های مرتبط نسبت به جذب مشتری اقدام کنید و از کانال‌های تبلیغاتی مختلف، به تبلیغ کارتان بپردازید. همچنین می‌توانید از طریق همکاری با مدیران پروژه، مدیران ساختمان، مهندسین برق و … پروژه‌های مختلف نصب دوربین مداربسته بیسیم بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید بعد از کسب تخصص‌های لازم در این حوزه نسبت به تدریس و آموزش نحوه نصب دوربین مداربسته اقدام کنید.

  • آموزش نصب دوربین مدار بسته دو المان دوربین مدار بسته آنالوگ ودوربین مداربسته IP(آی پی) تقسیم می گرددکه در آموزشگاه فنی سازان به صورت ویژه وعملی به کارآموزان عزیز ارائه میگردد.
  • سیستم‌های دودزا باعث کاهش میزان دید و فراری دادن سارقین می‌شوند.
  • در این نوع ضبط Schedule می توان برای DVR برنامه زمانی تعریف کرد که در چه زمانی با توجه به چه پارامتری ضبط نماید.
  • اگر این تغییرات به صورت دستی انجام شود و اگر به‌صورت اتوماتیک با فرمان چشم الکترونیکی داخل لنز صورت پذیرد به آن می‌گویند.
همچنین لازم است همچون مراحل قبلی محل نصب دوربین و تجهیزات مربوط به آن به صورت دقیق مشخص شود. تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته ip شامل دوربین، سوئیچ و NVR میباشد. با شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته صفر تا صد مهارت های مورد نیاز این شغل را یاد گرفته و می توانید انواع دوربین آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را نصب و راه اندازی کنید. همانطور که گفته شد براساس معیارهای تلویزیونی (که دوربین های مداربسته استفاده می کنند).

البته توصیه می‌شود از نصب دوربین مداربسته در پشت پنجره پرهیز شود، زیرا بازتاب نورهای خارجی و نور مادون قرمز دوربین باعث بروز مشکل شده و روی کیفیت تصویر ضبط شده تأثیر منفی می‌گذارد. تقریباً همراه تمام دوربین های مدار بسته یک آداپتور برق ارسال می‌شود که اتصال دوربین مداربسته به پریز برق معمولی دیواری را ممکن می‌کند. یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مدار بسته و سر دیگر را (دوشاخه) به پریز برق متصل کنید. همراه بعضی دوربین های مدار بسته لنت‌های چسبنده‌ای برای نصب دوربین مداربسته روی دیوار ارسال می‌شود، ولی راه مطمئن‌تر پیچ کردن دوربین مداربسته به دیوار است. بنابراین، بهترین گزینه برای خنثی کردن نقشه‌های سارقان، قرار دادن دوربین در محلی خارج از دید است. دوربین‌های کوچک برای جاسازی و رصد کردن فضای مورد نظر شما بدون جلب توجه بسیار مناسب و کارآمد خواهند بود.

از تنظیمات دستگاه تنظیمات نور, تصویر و زمان بندی ضبط را انجام می دهیم. البته می توانید از تستر شبکه برای اطمینان از عدم وجود مشکل در کابل و اتصالات استفاده نمایید و همچنین چراغ مربوط به هر کابل را بررسی نمایید. روش دوم استفاده از یک کامپیوتر یا سرور برای ذخیره اطلاعات می باشد که معمولا شرکت ها یا سازمانهای بزرگ از این روش برای اتصال سیستم نظارتی خود به شبکه داخلی از آن استفاده می نمایند. همچنین در صورت POE نبودن سوئیچ یا خود دوربین هم می توانید از راهکارهای ارائه شده در مقاله فوق استفاده نمایید.

استاد دوره موظف است با به کارگیری روش تدریس خود شرایطی را فراهم کند تا مهارت آموزان بتوانند آموخته هایشان را به صورت عملی تمرین کنند. وقتی این اتفاق بیفتد تصاویر جدید به صورت اتومات روی داده های ذخیره شده قدیمی ضبط می شوند. آموزش ها کاملا تخصصی و از مقدماتی تا پیشرفته توسط مدرسین و مهندسین با تجربه به کارآموزان آموزش داده خواهد شد و arya-cctv.ir در انتها مدرک فنی نیز اعطا خواهد شد. بله ، کلاس ها هم در تایم صبح برگزار می شود و هم در تایم بعد از ظهر و کلاس ها جامع هستند و هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برگزار می شوند ولی بیشتر تایم کلاس به صورت عملی در کارگاه می باشد. طول مدت این دوره10 ساعتآموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.

علاوه بر دانش و مهارت مشتری مداری شما، سرعت و دقت در کار، میزان ارتباطات در کار، کیفیت کار، تبلیغات از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار بر درآمد شما در این شغل می باشد. در سایت های خدمات آنلاین مانند آچارباز، آچاره ، استادکار ، امدادکاران و غیره ثبت نام کنید و به جذب مشتری از این طریق بپردازید. به جهت عملکرد بهتر دوربین‌ها در فصل سرما و گرما و هوای نامساعد، سعی کنید که ان را در زیر سایه‌بان‌ها یا برآمدگی‌های بیرونی ساختمان نصب کنید. خوابگاه هایی در اطراف آموزشگاه وجود دارند که می توانید در مدت دوره در آنجا اسکان داشته باشید.

«زن زندگی، آزادی/ مرد میهن، آبادی»؛ ما هم این شعارها را دوست داریم و می خواهیم به آن برسیم  (۱۹۸ نظر)