انواع دوربین مداربسته آنالوگ مدل های دوربین مداربسته آنالوگ کدامند؟ رادیس | arya-cctv

اکثر آنها دارای سنسور حرکتی و خروجی برای پورت آلارم دستگاه ضبط می‌باشند. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. امابه طور فنی میتوان از آنها برای ویدیو تلفن و کنفرانس‌ها نیز استفاده کرد. یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است. در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است.

دوربین اسپیددام

امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید. این سرعت اینترنت باید در هر دو سمت دریافت‌کننده و ارسال‌کننده، بالا باشد.

انواع دوربین مدار بسته برای فضای ایندور داخلی و فضای باز اوتدور بیرونی

بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند.

انواع دوربین مداربسته بر اساس کیفیت تصویر

رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. شرکت ایده آل گستر با بیش از 2 دهه تجربه در امر تعمیرات محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک، مفتخر است تا به وسیله کارشناسان مجرب خود، تعمیرات تخصصی دوربین مدار بسته را در مجموعه خود داشته باشد.

http://66toolkit.irانواع دوربین بسیار کوچک با سایزهای ریز که با نام دوربین ریز، مینی دوربین و نانو دوربین هم شناخته می‌شوند. به عنوان مثال از نظر امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید. این دوربین ها همانطور که از نامشان مجله خبری دوربین مداربسته آریا مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. در نتیجه، مقررات و قوانین حاکم بر توسعه و استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی باید در سطوح محلی، منطقه‌ای و جهانی تدوین شوند. و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد.

  • یک سری از انواع دوربین مدار بسته (از قبیل برندهای Axis و Sony و Samsung) به صورت پروژه‌ای هستند و امکان درج قیمت آنها در وب سایت فروشگاه وجود ندارد.
  • این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد.
  • دامنه استفاده از دوربین مداربسته بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع دوربین مدار بسته طراحی شده تا بتواند نیاز همه افراد را پاسخ دهد.
  • چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد.