آموزش دوربین مداربسته ⭐ بصورت جامع ⭐ آموزشگاه فنی پویان

با نصب فیبر نوری برای دوربین مداربسته NVR می توانید تا 40 کیلومتر دورتر دوربین را نصب کنید. پس لطفا ما را تا آخر مقاله همراهی کنید تا بتوانید در این مورد به درک درستی دست یابید. برای انتقال تصاویر به مکانی که امکان سیم کشی وجود ندارد می توان از کارت انتقال تصویر استفاده کرد.

فیلم معرفی دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ در اصفهان

هنرجو جهت اخذ دیپلم اتو مکانیک باید سه مهارت مکانیک خودرو و برق خودرو و تنظیم موتور (تون آپ) را در اموزشگاه … خرسندیم که با فراهم آوردن تجهیزات و دانش مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات ، سهم کوچکی در توسعه همه جانبه کشور عزیزمان ایران خواهیم داشت. 4-3) در صورتی که شرکت کننده به هر دلیل موفق به حضور در اریا سی سی تی وی آزمون دوره مربوطه نشد، با هماهنگی مرکز و پرداخت هزینه میتواند در آزمون دوره بعدی شرکت نماید. 4-2) از زمان شروع دومین جلسه کلاس ، مرکز آموزش هیچ گونه تعهدی جهت بازگرداندن شهریه نخواهد داشت . 8-1) رعایت شئونات اسلامی، حفظ حرمت استاد و کلاس، رعایت مسائل اخلاقی و رعایت نظم در زمان برگزاری کلاس الزامی است.

با این مبدل دیگر لازم نیست که برای هر دوربین، منبع تغذیه ای را مدنظر داشته باشید و در ضمن شبکه ساده تر بوده و در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. برخی از افراد هنوز هم ترجیح می دهند که کابل نوری به هر دوربین مداربسته IP نصب شود. زمانی که مبدل PoE، کابل و منبع تغذیه صنعتی باشند اکثر افراد استفاده از این روش را به سایر روش ها ترجیح خواهند داد. آموزش نصب دوربین‌ مداربسته با‌بیش 28 ساعت‌ویدئو ر غالب 4 دی وی دی آموزشی صفر‌تا‌صد نحوه نصب انواع‌ دوربین‌های مداربسته را آموزش می‌دهد. درآمد نصب دوربین مداربسته به فاکتور های زیادی مثل نوع دوربین، محل نصب و … بستگی دارد و به همین علت قیمت ها متفاوت است.

شکل شماتیک نصب دوربین های آنالوگ در تصویر بالا نشان داده شده است. پس از نصب دوربین مدار بسته در محل مناسب، سیم برق آن را به منبع تغذیه وصل کنید. از یک کابل BNC برای اتصال دوربین و دستگاه گیرنده DVR استفاده کنید.

این نقشه‌ها تخمینی از مدت زمان و ابزار و لوازم مورد نیاز را به شما خواهند گفت. باید بدانیم که به چه تعداد و چه نوعی سیستم مدار بسته احتیاج داریم. اطلاع دقیق از اینکه چه فضاهایی نیاز به دوربین دارند تا حدودی می تاند نوع سیستم مداربسته ما را مشخص کند.

دوره نصب دوربین مدار بسته در کرج

دستگاه NVR، هارد دیسک، منبع تغذیه، سوئیچ شبکه، کابل شبکه، کابل برق، اتصالات شبکه برخی از اجزای این دوربین است. بنابراین اگر نگران بازار کار شغل دوربین مدار بسته هستید به شما اطمینان می دهیم که با آموزش نصب دوربین مدار بسته و یادگیری مهارت های این حرفه به صورت تخصصی در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی دست خواهید یافت. اگر در حال نصب دوربین های آنالوگ هستید از کابل های RG59، RG6 و RG11 برای اتصال به دستگاه DVR استفاده کنید. در صورت نصب دوربین های تحت شبکه از بایستی از کابل های ۶Cat،Cat5، Cat5e برای اتصال به NVR استفاده کنید.

درعوض باید در نظر بگیرید که اگر شخصی به محل نصب نفوذ کند ، چقدر ایمن خواهد بود. اگر DVR خراب یا دزدیده شود، ضبط بهترین فیلم غیر ممکن خواهد بود. DVR باید در یک جعبه قفل دار محکم شود یا در یک مکان مخفی قرار گیرد.

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت با اینکه کاری ساده به نظر می‌رسد، اما بسیار دشوار است و باید برای انجام آن اطلاعات کافی داشته باشید. این بخش از آموزش دوربین مدار بسته را به انواع مختلف دوربین ها اختصاص می دهیم؛ هر دوربین دارای قابلیتی می باشد که بایستی با توجه به مکان، اهمیت و بودجه اختصاص یافته مناسب ترین دوربین انتخاب و خریداری شود. با ظهور VCR سیستم دوربین های مدار بسته نیز دگرگون شدند به طوری که قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی برای سیستم های دوربین مدار بسته امکان پذیر شد و در سال 1974 در لندن اولین سیستم نظارت بر ترافیک به وسیله این دوربین های مدار بسته شکل گرفت. از این تاریخ به بعد صنایع، سازمان ها و شرکت های بزرگ در کشورهای پیشرفته از دوربین های مدار بسته برای انجام عملیات کنترل و نظارت استفاده می کردند. ببا توجه به نوع دوربین‌ها و سیستم کاری آنها بایستی از کابل و مدار(ادابتور) خاص آنها استفاده شود.

این مدل محصولات قابلیت زوم روی سوژه، حرکت به سمت چپ راست و حرکت عمودی بالا و پایین را دارد. برای هر بخش از سیم کشی باید از فیوزی با ظرفیت مناسب استفاده کرد. 5.نوع دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده سپس اطلاعات مربوطه نام کاربری و رمز عبور را تکمیل کنید. 3.برای اضافه کردن دوربین ها میتونید دستگاه های موردنظر را انتخاب کرده سپس گزینه Add کلیک کنید. کابل های Power و SATA را به NVR و هارد دیسک وصل کنید که به ترتیب یکی منبع تغذیه و دیگری داده را ارائه می دهد.

  • به دنبال افزایش تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته بدون شک نیاز به یک نصاب حرفه ای برای نصب اصولی و تنظیمات این وسیله بیش از پیش احساس می شود.
  • این در حالیست که در برخی از کابل ها ناخالصی هایی به مغزی اضافه می گردد.
  • همچنین در طی دوره کلیه تجهیزات لازم در اختیار شرکت کنندگان قرار داده خواهد شد.
  • برای اتصال دوربین مداربسته به اینترنت نکات زیر را حتماً در نظر داشته باشید.
  • NVR ها بسته به مدل معمولا دارای یک پورت شبکه در پشت دستگاه هستند که در تصاویر بالا نمونه هایی از آن ها را دیدیم.
همانند دوربین مدار بسته آنالوگ نیز هنگام نصب دوربین مدار بسته IP ابتدا می‌بایست مکان نصب دوربین را مشخص کرد. امروزه دوره هایی که بیشتر با نیاز مردم سر و کار دارند، پررونق تر از سایر دوره های آموزشی برگزار می گردند. علی‌الخصوص نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته که علاوه بر درآمدزایی رشته ای کاملاً تخصصی محسوب می گردد. علاوه بر این دوره ، بیش از هشتاد دوره آموزشی ویژه بازار نظیرآموزش plc،آموزش تعمیرات موبایل،آموزش نصب پکیج،آموزش تعمیرات برد الکترونیکیو … در فن آموزان در حال برگزاری است. برای مشاهده لیست تمامی دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.