خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | arya-cctv

لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند. گرچه ویژگی ها و جذابیت های بالایی دارند اما قیمت بالای آنها موجب شده است تا مشتریان تنها در صورت ضرورت به سراغ این سری از دوربین ها بروند.

سوالات متداول در انواع دوربین مداربسته

با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند.

http://66toolkit.irاز دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد.

انواع پک دزدگیر

به طوری که می‌توان گفت این تکنولوژی به کار گرفته شده، توانایی پوشش دادن بزرگ‌ترین ضعف سیستمات امنیتی را دارد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دوربین‌ها جای خود را با دوربین‌های کواکسیال و شبکه دادند. به طوری که برخی از افراد دوربین مداربسته آنالوگ را با عنوان منسوخ شده در جهان می‌شناسند. دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید.

دوربین های مداربسته مکعبی یا همه کاره مانند دوربین تحت شبکه پاناسونیک مدل VT164W، قابلیت های بسیاری را در قالب یک سیستم جمع و جور فراهم می کنند. معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است. نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند.

  • این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند.
  • افرادی که قصد خرید دوربین مخفی را دارند می‌توانند متناسب با استفاده و نیاز خود نوعی از دوربین را انتخاب کنند که تمام نیازهای آنها را برطرف کند.
  • در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند.
  • بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند.
  • شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید.
  • برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود.