انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | arya-cctv

در کاربردهای غیر حرفه‌ای خانگی، فروشگاهی و اداری، خرید مجله خبری دوربین مداربسته آریا خانگی ارزان قیمت پیشنهاد می‌شود. دوربین مداربسته در این حالت می تواند با ثبت تصاویر ویدئویی بهترین گزینه برای تحت پوشش قرار دادن این وضعیت باشد. در صورت مفقودی کالا یا دزدی از قفسه اجناس ها، می توان با بررسی دوربین های مداربسته نصب شده و بازبینی تصاویر ویدئویی آنها به مشکلاتی از این دست رسیدگی نمود. دوربین های مداربسته از لحاظ کاربرد، به دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی می شود. در صورتی که تمایل به دریافت راهنمایی از نصابان حرفه‌ای برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مناسب مکان خود دارید، می‌توانید درخواست خود را به صورت رایگان در “نصب دوربین مداربسته” درج کنید.

نوع دوربین براساس کیفیت تصویر

به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است. دوربین های مداربسته آنالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند.

http://66toolkit.irدوربین های آنالوگ قدیمی از کیفیت پایین و قابلیت های محدودی برخوردار بودند که با ورود تکنولوژی آنالوگ HD این مشکل رفع شد. در دوربین های آنالوگ برای دریافت و ارسال اطلاعات از امواج آنالوگ استفاده می شود. دستگاه ضبط کننده این دوربین ها DVR نام دارد و از کابل کواکسیال برای اتصال دوربین به دستگاه استفاده می شود. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب این دوربین ها باعث شده تا یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته به شمار بیایند.

موارد استفاده دوربین‌های دام

مودم وای فای می‌تواند یک مودم تلفن ثابت ای دی اس ال یا مودم جیبی سیمکارتی یا مودم همراه وای فای باشد. زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد. معمولاً برای اتصال مستقیم تصویر دوربین مداربسته به دستگاه ضبط از کابل کواکسیال RG59 استفاده می شود اگر چه برقراری این ارتباط با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است.

  • دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند.
  • ۲-ریکاوری داده و گرفتن فایل پشتیبانی در این نوع شبکه بسیار سخت است.
  • به طوری که می‌توان گفت این تکنولوژی به کار گرفته شده، توانایی پوشش دادن بزرگ‌ترین ضعف سیستمات امنیتی را دارد.
  • به جای امواج آنالوگ در این دوربین ها از امواج دیجیتال جهت تحلیل و بررسی داده ها استفاده می گردد.

دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد.

Dahua DH-HAC-HDW1400EMP-A HDCVI IR Eyeball Camera