با این مستر کلاس های آنلاین 99 دلاری به بچه های خود کمک کنید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

اینها نیز مجموعه‌ای از آموزش‌های ناشناخته YouTube نیستند. مدرسان شامل دارندگان مدرک کارشناسی ارشد مانند چلسی ونگ و معلمان موسیقی با تجربه بین المللی مانند آماندا کایا هستند. بسته Afterschool Prodigy به کاربران امکان دسترسی به پخش زنده و کلاس‌های ضبط شده را می‌دهد تا بچه‌ها هرگز از کارهایی که باید انجام دهند خالی نمی‌شوند. این کلاس‌ها همه پر از فعالیت‌های عملی هستند و شما از طریق یک ورود مشترک به همه آنها دسترسی پیدا می‌کنید تا هر یک از اعضای خانواده بتوانند با سرعت خود و در دستگاه خود یاد بگیرند.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

در یک سطح اساسی، بچه ها می خواهند یاد بگیرند. این فقط به نحوه آموزش آنها بستگی دارد. سالهای دبستان برای رشد فکری کودک بسیار مهم است و هر چه والدین بتوانند برای پرکردن ذهن خود بیشتر تلاش کنند، بهتر است. مدارس نمی توانند همه این کارها را انجام دهند، اما والدین گزینه های بیشتری از آنچه فکر می کنند در مورد آموزش دارند. اگر می‌خواهید از دوران کودکی کودک کنجکاو خود نهایت استفاده را ببرید، کلاس‌های مدیریت شده Masterclass Afterschool Prodigy می‌تواند چیزی باشد – و اکنون با قیمت کمتر از 100 دلار به فروش می‌رسد.

کامل قیمت Masterclass برای کودکان پس از مدرسه Prodigy اکنون 99 دلار است، 85 درصد از MSRP اصلی 660 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/give-your-kids-a-leg-up-with-these-99-online-masterclasses/#ftag=RSSbaffb68

این جلسات آنلاین راهی عالی برای نگه داشتن فرزندتان در تابستان یا در طول سال تحصیلی است. این کلاس ها برای طیف وسیعی از سنین از K-12 مناسب هستند و موضوعات شامل مبانی مدرن مانند ریاضیات و STEM است. اما مجموعه‌ای از دوره‌ها نیز وجود دارد که موضوعاتی را آموزش می‌دهند که متأسفانه از بسیاری از برنامه‌های درسی مقطع ابتدایی و حتی دبیرستان ناپدید می‌شوند. با Prodigy، بچه ها می توانند نواختن گیتار، رقص باله یا صحبت کردن به یک زبان جدید را بیاموزند. حتی کلاس های یوگا وجود دارد که به کودک شما کمک می کند تا تمرکز جسمی و ذهنی داشته باشد.