گروه ویزاها ویزای ایران-irantoursguide

اتباع کشورهای سوریه، ترکیه، لبنان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، بولیوی و مصر می‌توانند تنها با داشتن گذرنامه معتبر به Persian Tours ایران سفر کنند. در صورت نیاز به تمدید، افراد می‌توانند به دفاتر وزارت امور خارجه مراجعه و مدت اقامت بدون ویزای خود را تمدید کنند. شهروندان سوریه 90 روز، گرجستان 45 روز، بولیوی 30 روز، مصر 20 روز، لبنان و جمهوری آذربایجان هر یک به مدت 15 روز می‌توانند بدون نیاز به ویزا در ایران بمانند. اتباع کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا نمی‌توانند بدون برنامه تور به ایران سفر کنند.

  • شهروندان سوریه 90 روز، گرجستان 45 روز، بولیوی 30 روز، مصر 20 روز، لبنان و جمهوری آذربایجان هر یک به مدت 15 روز می‌توانند بدون نیاز به ویزا در ایران بمانند.
  • ویزای ایران (از قبل از سفارت) و ویزای هنگام ورود 30 روز اعتبار دارند.
  • مهمانان شما ۶۰ روز برای دریافت ویزای ایران از کنسولگری‌های ایران فرصت دارند.
  • دولت ایران بر حسب توافقاتی که انجلم داده است به شهروندان 15 کشور اجازه ورود آزادانه بدو ن نیاز به اخذ ویزا را داده است.
البته این نوع ویزا به مراتب پیچیده تر و دشوار تر از سایر ویزا ها به شمار می آید و قطعاً حساسیت های بیشتری در پی دارد. ویزای کار تنها در صورتی به سادگی اخذ می شود که فرد از نظر مالی در وضعیت مناسبی بوده و یا با پتانسیل کارآفرینی مشخصی وارد خاک ایران شود. به طور کلی تمامی افراد از سراسر دنیا می توانند با داشتن گذرنامه با اعتبار مشخص و پس از ارائه مدارک اعلام شده ویزای ایران جهت افراد اروپایی را دریافت کنند. شهروندان خارجی برای تمدید مدت اعتبار ویزای ایران خود می توانند به دفاتر مهاجرتی واقع در ایران مراجعه نمایند. 7- چنانچه برای همراه مسافر در گذرنامه نیز ویزا لازم است بصورت کتبی درخواست ویزای همراه نیز ارسال گردد.

این افراد در مدت زمان حداکثر 7 روز می توانند به صورت ترازیت از مرز ایران و بصورت زمینی عبور نمایند. کليه حقوق اين وب‌سايت متعلق به آژانس مسافرتی سفری دیگر است. بهترین پروازها و هتل‌ها، با همراهی لیدر فارسی‌زبان در طول گشت‌های ویژه را با تورهای مانیا مهاجر تجربه کنید.

آیا برای دریافت ویزا نیاز به رزرو هتل است؟

دریافت ویزا یکی از مهمترین دغدغه‌های هر مسافر پیش از آغاز سفر به شمار می‌رود. در این صفحه با قوانین مربوط به دریافت ویزای گردشگری ایران آشنا خواهید شد. کسانی که پدر ایرانی دارند نیازی به دریافت ویزا ندارند و ایرانی محسوب می‌شوند، اما بعد از ورود به ایران باید برای دریافت مدارک شناسایی ایرانی برای خود اقدام کنند. متاسفانه اتباع افغانستانی حتما باید به کنسولگری‎‎های ایران مراجعه و درخواست ویزای بدهند. سلام، در این خصوص باید به پلیس اتباع خارجی مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید. با سلام، شما می توانید در پنل شرکتتان در قسمت ملاحظات درخواست، برای ایشان مدت اقامت بیشتری را از وزرات امور خارجه تقاضا کنید.

پیش از این ایران صرف ویزای سه ماهه برای افغان‌هایی که قصد سفر به ایران را داشتند صادر می‌کرد. اما سال گذشته دو کشور یک موافقت‌نامه را امضا کردند که برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری، ویزای یک‌ساله برای تاجران دو کشور صادر کنند. فعلا متاسفانه ویزای توریستی ایران صادر نمیشه و فقط برای موارد ضروری امکان سفر به ایران رو دارند. سلام، در این خصوص باید از کنسولگری های ایران در افغانستان سوال فرمایید.

برای دریافت ویزای توریستی ایران بین 1 تا 3 روز و ویزای تجاری 4 تا 10 روز زمان لازم است. برای انجام درخواست ویزا لطفا فرم مشخصات میزبان را تکمیل کنید و یا با ما تماس بگیرید. برای اطلاع بیشتر از شرایط و قوانین اتباع کشورهای مختلف برای دریافت ویزای ایران، لینک زیر را بخوانید. یک درخواست رسمی استخراج شده از داده های ارسالی شما برای ارسال به وزارت امور خارجه ایران که مجوز صدور ویزا را به کنسولگری می دهد ارسال می شود. مطمئن شوید که جزئیات صحیح وارد شده است، زیرا باید با اطلاعات پاسپورت شما و مدارکی که بعداً برای دریافت ویزا به کنسولگری ارسال می شود، مطابقت داشته باشد. این ویزا برای اقامت حداکثر 30 روز با امکان تمدید در ایران صادر می شود.

لطفا به مراکز پلیس+10 یا کنسولگری کشور متبوع خود مراجعه کنید. اگر هنوز مبلغی از هزینه‌ی سفرتان باقی‌مانده می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید. لطفا همان آدرس ایمیل و شماره تلفن همراهی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید. 24 ساعته ثبت‌نام کنید؛ همکاران ما در ساعت اداری با شما تماس می‌گیرند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا ایران:

گروه ویزاها ویزای ایران-irantoursguide