لیست قیمت شارژر لپ تاپ خرید آداپتور لپ تاپ 30 آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه اینترنتی کالاوما) می‌باشد. شما باید به قالب آداپتور، سازگاری USB و نوع اتصال توجه کنید. داده‌های منبع اصلی را یادداشت کنید تا گزینه‌ای را که دارای مشخصات فنی مشابه است جستجو کنید. شیلد حرارتی یک وسیله پلاستیکی است که با انرژی شارژر لپ تاپ اچ پی گرمایی جمع می‌شود.

  • در صورت نقض این موضوع لطفا برای بررسی شارژر لپ تاپ و تعمیر آن به مجموعه با هماهنگی قبلی مراجعه نمایید .
  • یکی از ساده ترین موارد تعمیر شارژر لپ تاپ، زمانیه که کابل برق دچار مشکل میشه.
  • این چراغ مطالعه همچنین سه رنگ مختلف ۳۰۰۰K (زرد و سفید)، ۴۵۰۰K (سفید ملایم) و ۶۵۰۰K (نور روز) قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • گاهی هم همه چیز سالمه و شارژر به درستی کار میکنه، اما به محض اینکه به آداپتور ضربه می زنیم، جریان برق قطع میشه.
  • احتمالش کمه اما اگه بیفته یا اطلاعاتتون رو از دست میدین یا پول زیادی رو .
  • این شارژر ۲۰ ولتی و ۴٫۵ آمپر می‌باشد و نباید از مزیت‌های آن به سادگی عبور کرد.
OUTPUT روی شارژر قبلی تان مشابه OUTPUT شارژر خریداری شده باشد. بر روی این برد، خازن‌ها، ترانسفورماتور و سایر بخش ها قرار دارد. برد آداپتور معمولاً در محفظه‌ای از جنس پلاستیک قرار می‌گیرد. این مدل اداپتور، رایج‌ترین نوع موجود در بازار است که به برق شهری متصل می‌شود. شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

خدمات واحد تعمیر شارژر لپ تاپ دل

اگر شما از مسافرانی هستید که بیشتر وقت خود را در جاده می گذارانید می توانید از باتری ماشین برای شارژ لپ تاپ خود استفاده کنید. سیم کشی لپ تاپ به طور مستقیم به باتری می تواند مشکل باشد و نیز اکثر لپ تاپ های مدرن دارای ولتاژ باتری ۸ ولت و بالاتر هستند ، در حالی که بیشتر باتری های اتومبیل ۱۲ ولت هستند. در صورت مشکل در دریافت فایل راهنمای لپ تاپ خود می توانید با فروشگاه آنلاین شاهین استوک تماس بگیرید اپراتورهای ما آماده اطلاع رسانی و راهنمایی شما در خرید آداپتور مناسب می باشند .

همه آداپتور های پارتاکو دارای 6 ماه گارانتی تعویض و یک هفته مهلت تست می باشند تا شما بتوانید با اطمینان خرید کنید. برای اینکه چنین اتفاقاتی نیفته، شما می تونید از کارشناسای ارشدتعمیر لپ تاپدر نمایندگی اچ پی مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. همکارای ما با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و به روزی که در اختیار دارن، می تونن مشکلات و اختلال های عملکردی شارژر لپ تاپ شما رو به بهترین شکل برطرف کنن و عملکرد اون رو به حالت عادی برگردونن.

اسپیکر بلوتوثی Silicon Power BS82 + کابل هدیه

لیست قیمت شارژر لپ تاپ خرید آداپتور لپ تاپ 30 آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

وقتی شما بخواهید از آن شارژر خراب مجدداً استفاده کنید، ممکن است به سخت افزار و بخش‌های داخلی لپ‌تاپ شما آسیب وارد شود. نمایندگی‌های لنوو می‌توانند شما را در عیب یابی شارژر لپ تاپ یاری کنند. تنها کافیست وارد صفحه مربوط به برند لپ تاپ خود بشوید و سفارش تعمیر شارژر لپ تاپ خود را ثبت کنید! کمتر از ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر لپ تاپ از شرکت ما مشخص و به شما معرفی می­‌گردد. تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی آن از جمله شارژر لپ تاپ، ممکن است به ظاهر ساده باشد، اما خرابی آن می­‌تواند به سایر قطعات آسیب برساند و حتی باعث سوختن آنها شود.