مایکروسافت می گوید که زنجیره تامین شما احتمالاً به هم ریخته است

در حالی که قصد دارد پلتفرمی برای کل زنجیره تامین باشد، اما همچنان با شرکت هایی مانند Accenture، Avanade، EY، KPMG، PwC و TCS به عنوان شریک همکاری خواهد کرد.

“اگرچه اختلال زنجیره تامین جدید نیست، پیچیدگی و سرعت تغییر آن از توانایی سازمان ها برای رسیدگی به مسائل در مقیاس جهانی پیشی می گیرد. بسیاری از راه حل ها امروزه به طور محدود بر روی اجرا و مدیریت زنجیره تامین متمرکز شده اند و آماده پشتیبانی از این واقعیت جدید نیستند. چارلز لامانا، معاون شرکت، برنامه‌های کاربردی و پلتفرم تجاری مایکروسافت، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت.

مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که مرکز یک محیط سرویس داده مشترک Dataverse را اجرا می‌کند، به این معنی که داده‌ها بدون توجه به ماژول مورد استفاده سازگار هستند و نیازی به تطبیق گزارش‌هایی که دارای آخرین اطلاعات هستند را از بین می‌برد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/your-supply-chain-is-probably-a-mess-microsoft-says-it-has-the-answer/#ftag=RSSbaffb68

مایکروسافت تخمین می‌زند که شرکت‌ها با پتابایت داده‌هایی که در سیستم‌های قدیمی، برنامه‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و راه‌حل‌های سفارشی پراکنده شده‌اند، پر شده‌اند، که باعث می‌شود دیدی پراکنده از زنجیره تامین خود داشته باشند.

لامانا گفت: «کسب‌وکارها با پتابایت داده‌های پراکنده در سیستم‌های قدیمی، ERP، مدیریت زنجیره تأمین و راه‌حل‌های نقطه‌ای سروکار دارند که در نتیجه یک دید پراکنده از زنجیره تأمین ایجاد می‌شود».

“چابکی و انعطاف‌پذیری زنجیره تامین مستقیماً به نحوه ارتباط سازمان‌ها و هماهنگی داده‌های خود در تمام سیستم‌های مربوطه مرتبط است. پلتفرم زنجیره تامین مایکروسافت و مرکز زنجیره تامین سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا از سرمایه‌گذاری‌های موجود خود حداکثر استفاده را ببرند تا بینش خود را به دست آورند و سریع عمل کنند.”

مایکروسافت دارد اعلام کرد پلتفرم زنجیره تامین مایکروسافت، ترکیبی از هوش مصنوعی، همکاری، کد پایین، امنیت و نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) آن است.

مجموعه برنامه ها و پلتفرم های مایکروسافت شامل Dynamics 365، Microsoft Teams، Power BI، Power Automate، Power Apps، Azure Machine Learning، Azure Synapse Analytics، Azure IoT، Microsoft Intelligent Data Platform، Azure Active Directory، Defender for IoT و Microsoft است. خدمات امنیتی برای شرکت

همچنین بهینه‌سازی انجام، مدیریت قیمت‌گذاری، مدیریت انبار، بهینه‌سازی موجودی، پیگیری و ردیابی سفارش و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

تجسم زنجیره تامین

تصویر: Shutterstock

مرکز زنجیره تامین ماژول های از پیش ساخته شده ای را برای رسیدگی به اختلالات زنجیره تامین ارائه می دهد، از جمله ماژول بینش عرضه و تقاضا، ماژول مدیریت سفارش، یکپارچه سازی داخلی تیم ها و ماژول های شریک در مرکز.

ویژگی مدیر داده در مرکز زنجیره تامین، جذب داده را قادر می‌سازد تا در سراسر زنجیره تامین قابل مشاهده باشد. شرکای راه اندازی پیش نمایش عبارتند از CH Robinson، FedEx، FourKites و Overhaul.

مایکروسافت از مشتریان می‌خواهد تا با کمک پلتفرم توسعه کم‌کد PowerApps، یک زنجیره تامین متصل بسازند. برای کاهش ریسک، از مدیریت تقاضا، هوشمندی زنجیره تامین، بینش عرضه و تقاضا، ردیابی عملکرد، مدیریت تامین کننده و همکاری در زمان واقعی پشتیبانی می کند.

مایکروسافت نیز راه اندازی شده است پیش نمایش مرکز زنجیره تامین مایکروسافت، که وعده ردیابی رویدادهای جهانی را می دهد که ممکن است بر زنجیره تامین مشتری تأثیر بگذارد، اقدامات را در سراسر زنجیره تامین هماهنگ کند و از هوش مصنوعی برای کاهش عدم تطابق عرضه و تقاضا استفاده کند. به گفته مایکروسافت، این هسته پلتفرم زنجیره تامین است.

مرکز زنجیره تامین مایکروسافت با داده های Dynamics 365 و همچنین سیستم های SAP و Oracle ERP و سیستم های زنجیره تامین مستقل تغذیه می شود.

همچنین: تیم های مایکروسافت: این چیزی است که مایکروسافت در ماه گذشته اضافه کرده است