چگونه از تلفن همراه خود به عنوان وب کم در ویندوز استفاده کنیم

زن در حال انجام تماس تصویری با هدفون

iStockphoto/Getty Images

همچنین: جایگزین های بزرگنمایی: بهترین نرم افزار و برنامه های ویدئو کنفرانس

DroidCam

گوشی خود را حرکت دهید تا خود را در قاب قرار دهید. با نسخه رایگان اپلیکیشن موبایل، می توانید بین دوربین جلو و عقب سوئیچ کنید، نور و تعادل رنگ سفید را تنظیم کنید و صفحه نمایش را کم نور کنید. با نسخه پولی، می‌توانید رزولوشن را افزایش دهید، حالت فوکوس خودکار مداوم را روشن کنید، بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنید، و ویدیو را بچرخانید یا ورق بزنید.

روی DroidCam Source 2 در DroidCam در یک جلسه مجازی کلیک کنید

اول، گیر اپلیکیشن موبایل از اپ استور سپس موارد مورد نیاز را دانلود و نصب کنید Camera Hub کلاینت ویندوز. برنامه موبایل را باز کنید و صفحه ها را دنبال کنید. به برنامه اجازه دسترسی به دوربین و شبکه محلی خود را بدهید. سپس گوشی شما باید به یک وب کم تبدیل شود.

در این صورت، تلفن همراه شما می‌تواند به عنوان دوربین فیلمبرداری شما در طول جلسه عمل کند.

هیچ عملکرد داخلی در ویندوز 10 یا ویندوز 11 برای اجرای این ترفند مانند MacOS Ventura وجود ندارد.

مردی که از کنترل DroidCam در قاب ویدیو استفاده می کند.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل، می‌توانید بین دوربین جلو و عقب سوئیچ کنید، تصویر را به صورت افقی برگردانید و نور و سایر عوامل را تنظیم کنید. با سرویس گیرنده ویندوز، می توانید تصویر را تغییر دهید و همچنین از فید ویدیویی عکس بگیرید یا ضبط کنید. به علاوه، می توانید جهت را تنظیم کنید، اندازه و وضوح را تغییر دهید و نرخ فریم را تغییر دهید.

راه اندازی و اتصال iVCam وب کم.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

راه اندازی و اتصال EpocCam

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

برنامه موبایل را از اپ استور یا گوگل پلیو سپس آن را بگیرید کلاینت ویندوز برای کامپیوتر شما سپس هر دو برنامه را روشن کنید. اتصال USB به طور خودکار شناسایی می شود، در حالی که اتصال Wi-Fi ممکن است از شما بخواهد که آدرس IP تلفن خود را که در صفحه تنظیمات برنامه فهرست شده است، وارد کنید. فقط روی دکمه Connect در کلاینت ویندوز کلیک کنید تا آدرس را تایپ کنید و اتصال برقرار می شود.

مرد در قاب وب کم iVCam در حین راه اندازی و اتصال

مردی که از کنترل های EpocCam برای فیلترهای مختلف استفاده می کند

اسکرین شات توسط لنس ویتنی
با استفاده از پایه مخصوص، می توانید گوشی خود را به بالای رایانه یا مانیتور خود متصل کنید. از طرف دیگر، می‌توانید هنگام قدم زدن در اتاق، تلفن خود را نگه دارید تا جلوی دوربین بمانید.

بعد از اینکه تنظیمات مختلف را تنظیم کردید، جلسه مجازی خود را فعال کنید. منبع ویدیو را به Elgato Virtual Camera تغییر دهید تا از تلفن خود به عنوان وب کم خود استفاده کنید.

EpocCam که فقط با iOS و iPadOS سازگار است، از طریق USB یا Wi-Fi کار می کند. این برنامه هم حالت عمودی و هم حالت افقی را ارائه می دهد و حتی با لنزهای اسنپ چت بازی می کند. نسخه رایگان وضوح را محدود می کند. با 7.99 دلار، نسخه پولی امکان فیدهای با وضوح بالاتر، نماهای دوربین با زاویه دید عریض و دسترسی به میکروفون تلفن شما را فراهم می کند.

EpocCam در یک جلسه مجازی.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

ابتدا اپلیکیشن موبایل را دانلود و نصب کنید iOS و iPadOS یا اندروید. سپس، آن را بگیرید کلاینت ویندوز.

استفاده از وب کم iVCam توسط مردی در یک جلسه مجازی

DroidCam در یک جلسه مجازی.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

EpocCam

تنظیمات دوربین وب کم iVCam با ویژگی های کنترلی مختلف.

برای توقف استفاده از تلفن خود به این روش، منبع ویدیو را در نرم افزار جلسه مجازی خود تغییر دهید یا دکمه Stop را در برنامه تلفن همراه DroidCam فشار دهید.

راه اندازی و اتصال DroidCam.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

چگونه از تلفن همراه خود به عنوان وب کم در ویندوز استفاده کنیم

همچنین: با این صفحات سبز، پخش‌های زنده و ویدیوهای خود را به سطح بالاتری ببرید

برنامه دیگری که برای iOS، iPadOS و Android طراحی شده است، وب کم iVCam از طریق Wi-Fi یا USB کار می کند، فید با وضوح بالا ارائه می دهد و به شما امکان می دهد از فید خود یک عکس فوری بگیرید یا ضبط کنید. نقطه ضعف اصلی این است که نسخه رایگان شما را با تبلیغات مزاحم مواجه می کند. نسخه پولی با قیمت 9.99 دلار برای اشتراک یک ساله و 24.95 دلار برای اشتراک دائمی، تبلیغات را کنار گذاشته و سایر ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد.

بعد از اینکه ویدیو را آنطور که می خواهید تغییر دادید، نرم افزار جلسه مجازی خود را باز کنید.

وب کم iVCam در یک جلسه مجازی.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-use-your-mobile-phone-as-a-webcam-in-windows/#ftag=RSSbaffb68 مردی که از EpocCam در یک جلسه مجازی استفاده می کند

تنظیمات دوربین وب کم iVCam.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

لپ تاپ ویندوزی شما احتمالا وب کم خود را دارد که برای جلسات مجازی از آن استفاده می کنید. اما بسیاری از وب کم های لپ تاپ در وضوح پایین گیر کرده اند. و اگر از دسکتاپ استفاده می کنید، ممکن است حتی یک وب کم در دسترس نداشته باشید.

هر دو برنامه را باز کنید. اگر قصد دارید از اتصال سیمی استفاده کنید، تلفن یا رایانه لوحی خود را از طریق USB به رایانه شخصی خود وصل کنید، روی منوی کشویی کلیک کنید و دستگاه خود را انتخاب کنید.

اسکرین شات برای راه اندازی DroidCam و اتصال به Wi-Fi

اگر می‌خواهید به جای آن از Wi-Fi استفاده کنید، مطمئن شوید که رایانه و دستگاه تلفن همراه شما در یک شبکه هستند. برنامه تلفن همراه یک آدرس IP و شماره پورت را نمایش می دهد.

بعد از اینکه اتصال را برقرار کردید و تنظیمات مختلف را تغییر دادید، جلسه مجازی خود را راه اندازی کنید. منبع ویدیو را به e2eSoft iVCam تغییر دهید و تلفن شما به عنوان وب کم شما روی صحنه می رود.

طراحی شده برای آیفون، آیپد و دستگاه های اندرویدی، DroidCam با دستگاه شما از طریق Wi-Fi یا USB کار می کند. این برنامه در یک نسخه رایگان ارائه می شود که استفاده نامحدود از وب کم با کیفیت استاندارد و طعم حرفه ای 5 یا 10 دلاری را به شما ارائه می دهد که امکان فید ویدیویی با کیفیت بالا در 720p یا 1080p را فراهم می کند.

3 مرحله برای راه اندازی و اتصال با EpocCam

برنامه‌هایی مانند DroidCam، EpocCam، و iVCam Webcam به شما کمک می‌کنند آیفون یا تلفن اندرویدی خود را برای انجام این کار به خدمت بگیرید. به علاوه، این برنامه‌ها از تمام پلتفرم‌های اصلی جلسات مجازی، از جمله زوم، تیم‌های مایکروسافت و اسکایپ پشتیبانی می‌کنند.

منبع ویدیو را به DroidCam Source 2 یا DroidCam Source 3 تغییر دهید. سپس می توانید از تلفن خود به عنوان وب کم خود برای جلسه مجازی استفاده کنید.

کنترل DroidCam و خوراک ویدیو.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی

از اپلیکیشن موبایل، می‌توانید بین دوربین جلو و عقب سوئیچ کنید و ویدیو را به صورت افقی برگردانید. از نرم‌افزار Windows، می‌توانید روشنایی، کنتراست و اشباع را تغییر دهید و همچنین از لنزهای AR مختلف مانند تاری پس‌زمینه، صفحه سبز و قهوه‌ای استفاده کنید.

هر دو مورد را در صفحه مناسب در سرویس گیرنده ویندوز وارد کنید.

همچنین: 10 بهترین وب کم

وب کم iVCam

در عوض، چند ابزار شخص ثالث برای تبدیل گوشی شما به وب کم در دسترس هستند.

روی Start کلیک کنید و برنامه Windows فید را از گوشی شما نمایش می دهد.