بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه 2022: صرفه جویی زیادی در Apple Watch، Galaxy Watch و Fitbit

دوشنبه سایبری همیشه در دوشنبه پس از جمعه سیاه است. امسال، سایبر دوشنبه، دوشنبه، 28 نوامبر 2022 است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-black-friday-smartwatch-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه ساعت هوشمند در Walmart وجود دارد:

معاملات بیشتر ساعت‌های هوشمند جمعه سیاه 2022 در Best Buy

چه در حال شنا، دویدن، دوچرخه‌سواری، ورزش مورد علاقه‌تان یا بازی باشید، این Samsung Galaxy می‌تواند با هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌های شما همراه باشد. این ساعت هوشمند تنها با طراحی براق و گرد متوقف نمی شود. با نظارت ECG، تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، و یک مربی پیشرفته دویدن، وقتی این را روی مچ خود دارید، امکانات بی پایان است.

  • قیمت فعلی: 270 دلار
  • قیمت اصلی: 350 دلار

بسیاری از ساعت‌های هوشمند امروزی می‌توانند تمرینات شما را کنترل کنند، قابلیت‌های مقاوم در برابر آب داشته باشند و ضربان قلب شما را بررسی کنند. اما، آیا آنها می توانند با یک بار شارژ این کار را برای 6+ روز انجام دهند؟ با استفاده از برنامه Fitbit، کاربران از ویژگی هایی که این محصول ارائه می دهد ناراحت می شوند. می‌توانید از این برنامه برای دریافت امتیاز آمادگی روزانه، ردیابی خواب و GPS داخلی استفاده کنید که دقیقاً محل تمرین خود را نشان می‌دهد. این Fitbit Versa 3 با کمترین قیمتی است که تاکنون داشته است، به این معنی که این می تواند یک سرقت مطلق در این فصل تعطیلات باشد.

  • قیمت فعلی: 118 دلار
  • قیمت اصلی: 174 دلار

در اینجا برخی از معاملات جمعه سیاه دیگر ساعت هوشمند در Best Buy وجود دارد:

با تخفیف های بسیار زیاد ساعت های هوشمند از برندهایی مانند اپل، سامسونگ، گوگل و فیت بیت، مقداری پول در هدایای تعطیلات خود صرفه جویی کنید یا به خودتان پاداش دهید. با نزدیک‌تر شدن به جمعه سیاه، در اینجا بهترین معاملات ساعت‌های هوشمند از بسیاری از خرده‌فروشان بزرگ ارائه شده است.

آخرین معاملات ساعت هوشمند جمعه سیاه 2022

به نظر می رسد سال گذشته است، و دوباره فصل تعطیلات است. پس از دریافت اپل واچ برای کریسمس سال گذشته، نمی توانم زندگی بدون آن را تصور کنم. گاهی اوقات تکیه کردن به تلفن خود برای اینکه ببینید ساعت چند است، چند قدم برداشته اید و وضعیت هوای فردا چگونه است، ممکن است کمی آزار دهنده باشد. با ساعت‌های هوشمندی که دائماً ارتقا می‌یابند، می‌توانید به همه آن ویژگی‌ها و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

در اینجا چند معامله ساعت هوشمند دیگر در جمعه سیاه وجود دارد که در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر ساعت‌های هوشمند جمعه سیاه 2022 در Walmart

امسال، جمعه سیاه در روز جمعه، 25 نوامبر 2022 است. اما بیشتر معاملات فقط به آن روز محدود نمی‌شوند. مراقب تمام معاملات بزرگ منتهی به روز بزرگ باشید.

پس از جستجو در بزرگترین خرده فروشان مانند آمازون، والمارت، و بهترین خرید برای معاملات، ما از ردیاب های مختلف قیمت استفاده کردیم تا مطمئن شویم معامله فریبنده نیست. از طریق استفاده از این ردیاب‌های قیمت، ما توانستیم قیمت‌هایی را که محصول فروخته شده، زمانی که با پایین‌ترین قیمت قبلی خود فروخته شده است و سایر خرده‌فروشان در صنعت آن را به چه قیمتی می‌فروشند، دریابیم. این بدان معنی است که این معاملات بهترین از بهترین ها هستند و پیوندها شما را مستقیماً به خرده فروشی با کمترین قیمت هدایت می کنند.

در زیر برخی از بهترین معاملات اولیه ساعت هوشمند که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات ساعت هوشمند جالب دیگری را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 209 دلار
  • قیمت اصلی: 359 دلار

وقتی صحبت از صنعت ساعت های هوشمند می شود، بسیاری از مردم تمایل دارند به ساعت های اپل و سامسونگ گلکسی فکر کنند. اما، پیشگام صنعت ساعت های هوشمند، Fitbit، همچنان به تولید محصولات چشمگیر ادامه می دهد که اغلب تحت الشعاع قرار می گیرند. این Fitbit Sense 2 می تواند به کاهش استرس شما با یک نرم افزار مدیریت استرس کمک کند، به شما کمک کند یک خواب کامل شبانه با علم داشته باشید و ریتم قلب خود را با برنامه قلب ECG درک کنید.

  • قیمت فعلی: 200 دلار
  • قیمت اصلی: 280 دلار

پیدا کردن معاملات به این خوبی معمولاً می تواند دشوار باشد. اما، با شروع معاملات جمعه سیاه اولیه، جستجو برای این معاملات عالی را کمی آسان‌تر می‌کند.

به عنوان فردی که سعی می کند تناسب اندام را در اولویت قرار دهد، پیدا کردن ساعت هوشمند مقرون به صرفه به اندازه کیفیت محصول مهم است. همانطور که گفته شد، من فقط بزرگترین تخفیف ها را انتخاب نکردم، بلکه محصولات با کیفیت بالا را با قیمت های پایین در طی فروش های جمعه سیاه اولیه انتخاب کردم.

آخرین باری که این صفحه به‌روزرسانی دریافت کرد، اینها آخرین معاملات ساعت هوشمند بودند که ارزش بررسی کردن را دارند:

به طور کلی بهترین معاملات ساعت هوشمند جمعه سیاه 2022 در اوایل روز

ساعت هوشمندی که می توانید هر روز روی مچ دست من پیدا کنید، به جز زمانی که فراموش می کنم آن را شارژ کنم، Apple Watch SE است. این ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های چشمگیر با قیمت کمی پایین‌تر از سری 7 است. در حالی که برخی از ویژگی‌های پیچیده‌تر سری 7 را در خود ندارد، SE دارای بیش از حد کافی قابلیت‌ها برای کاربران معمولی است. برچسب قیمت فقط 209 دلار پایین‌ترین قیمتی است که این محصول در چهار ماه گذشته دیده است، بنابراین مطمئن شوید که این معامله را تا پایان عمر تضمین می‌کنید.

  • قیمت فعلی: 200 دلار
  • قیمت اصلی: 300 دلار

من فکر نمی‌کنم تا زمانی که این Garmin Instinct Solar را دیدم، هرگز به ساعت هوشمند مقاوم‌تری برخورد نکرده‌ام. برای تثبیت این بیانیه، این ساعت هوشمند دارای درجه آب تا عمق 100 متری است و برای مقاومت در برابر حرارت، ضربه و آب مطابق با استاندارد نظامی ایالات متحده 810 ساخته شده است. با استفاده از این ساعت، نیازی نیست نگران عمر باتری باشید، زیرا دارای ویژگی شارژ خورشیدی بر اساس قرار گرفتن در معرض نور خورشید متغیر است. این ساعت را هر جا و همه جا ببرید و با استفاده از نرم افزارهای ناوبری متعدد گارمین راه بازگشت به خانه را پیدا کنید تا مطمئن باشید هرگز گم نمی شوید.

  • قیمت فعلی: 299 دلار
  • قیمت اصلی: 399 دلار

20 درصد مساحت صفحه نمایش بیشتر از سری 6 تنها یکی از پیشرفت های عمده این اپل واچ سری 7 نسبت به نسل قبلی خود است. برخی از مهم ترین و پیشرفته ترین ویژگی های این ساعت شامل نمایشگر سطح اکسیژن خون، قابلیت ECG و فناوری ردیابی خواب است. علاوه بر این، می‌توانید این ساعت هوشمند را با قابلیت‌های مقاومت در برابر آب تا عمق 164 فوت، هر کجا که بروید، ببرید.

  • قیمت فعلی: 154.50 دلار
  • قیمت اصلی: 230 دلار

این ساعت های هوشمند گارمین برای دوام ساخته شده اند و Garmin Forerunner 45 نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخلاف رقبای خود، این ساعت می‌تواند «باتری بدن» شما را بخواند تا ذخایر انرژی شما را اندازه‌گیری کند تا بدانید چه زمانی باید استراحت کنید، یا می‌توانید به تمرین خود بازگردید. علاوه بر این، با Garmin Coach 2.0، می توانید برای آن 5Ks، 10Ks، یا نیمه ماراتن تمرین کنید و یک برنامه آموزشی تطبیقی ​​رایگان دریافت کنید تا به شما کمک کند در مسابقه بزرگ خود برنده شوید.

معاملات بیشتر ساعت های هوشمند جمعه سیاه 2022 در آمازون