آموزش مقدماتی آسانسور و پله برقی همراه با کارآموزی فنی و حرفه ای

همیشه برای برش کابلها سعی کنید کمی بیشتر در نظر بگیرید تا با کوتاه بودن طول کابل مواجه نشوید. در سمت دستگاه NVR هم مقداری کابل اضافه برای جا به جایی احتمالی دستگاه NVR در آینده در نظر بگیرید که در صورت جابه جایی دستگاه مشتری با مشکل مواجه نشود. این دوربین‌ها شبیه هالوژن‌های سقفی هستند که به‌عنوان دوربین مخفی از آنها استفاده می‌شود. پس برای مکان‌هایی که می‌خواهید دوربین قابل‌مشاهده نباشد بهتر است از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید.

نحوه اتصال کابل شبکه به دوربین IP سیماران:

جهت نصب دوربین مداربسته در محیط های مختلف لازم است که از دوربین مخصوص همان محیط استفاده کنیم. مثلا دوربینی که میخواهیم در محیط تاریک باشد یا محیط پر نور متفاوت است. در جزوه آموزش نصب دوربین مداربسته به شما یاد میدهیم که تفاوت هر یک چیست و چگونه میتوان دوربین و دی وی آر را به بهترین arya-cctv.ir حالت نصب کرد. در ادامه قدم سوم از مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه میخواهیم به روش سوکت زدن برای کابل های اترنت بپردازیم. آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت عملی به بهترین نحو در کانون فرهنگی شاهد وابسته به بنیاد شهید با کادر مجرب و تجهیزات کامل به روز انجام می پذیرد.

گام به گام همه دروس

در سطرح‌های پیشین بار‌ها اشاره شد که موضوع سیستم‌های امنیتی یکی از ترند‌ترین موضوعات امروزی در سرتاسر جهان هستند و هر روز نیز در حال توسعه و پیشرفته‌تر شدن نیز می‌باشد. در این بین مجدداً اشاره شد که مهمترین بخش از سیستم‌های امنیتی قطعاً دوربین‌های مداربسته و ملزومات سخت‌افزاری و فنی آن می‌باشد. در هنگام انتخاب دوربین مداربسته باید لنز (یا همان فاصله کانونی) دوربینی که انتخاب می کنیم را مدنظر قرار دهیم وگرنه خروجی تصویر دلخواه خود را نخواهیم داشت.

درب های ورودی، پارکنیگ، راه پله، اتاق برق، تاسیسات، موتورخانه برخی از مهم ترین بخش هایی است که بهتر است دوربین در آنها نصب شود. در صورتیکه فن آموز در امتحانان سازمان فنی و حرفه ای کشور در دوره دوربین مدار بسته (تئوری و یا عملی) حد نمره لازم را کسب نکند. متناسب با نیاز فن آموز، مشاوره لازم جهت شرکت در کلاس های رفع اشکال و گذراندن کارگاه ها را دریافت کرده و می تواند پس از آن اقدام مجدد به شرکت در امتحانات نماید. در این مرحله، پس از تعیین مختصات در مورد هر یک از لوازم و وسایل موردنیاز، نوبت به تهیه آن‌ها می‌رسد. با توجه به جانمایی صحیح دوربین ها و تعداد آن و بودجه ای که در مرحله قبل در نظر گرفته اید تجهیزات جانبی آن از قبیل کابل شبکه، سوئیچ، کانکتورها و … در نظر داشته باشید که در انتخاب وسایل نهایت دقت را به کار ببرید.

دوربین های مداربسته موردنیازتان را شخصاً خریداری کنید.

می توانید سیم ها را داخل دیوار ها جاسازی کنید و یا از داکت استفاده کنید. البته می توانید سیم ها را زیر فرش هم پنهان کنید که اینکار توصیه نمی شود. ۲- سیم های Siamese متشکل از دو سیم بهم چسبیده می باشند، که یکی برای انتقال تصاویر و دیگری برای انتقال قدرت استفاده می شود. این سیم ها که با نام RG59 یا RG6 بفروش می رسند، کار شما را آسان تر می کنند. از این سیم ها برای دوربین ها استفاده کنید تا تعداد سیم ها کاهش یابد.

  • برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات نیاز به یک فروشگاه معتبر دارید.
  • کابل را در محل (هر دو سر – نزدیک دستگاه ضبط و دوربین) قطع کنید.
  • در این شیوه دوربین‌ها تصاویر دریافتی را با کمک کابل‌های (Cat۶،) (Cat۵e) ( Cat۵ )و غیره به سوئیچ شبکه و دستگاه (ان وی ار) منتقل می‌کنند.
  • سوراخ های پیچ دوربین را با سوراخ های پیچ که به دیوار حفر کرده اید، کنار هم قرار دهید.
برای اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت باید حتماً از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کنید. برای انتخاب مکان مناسب برای برای نصب دوربین ها باید آشنایی کامل به ساختار دوربین داشته باشید چون دوربین ها از نظر شکل و فرم تفاوت هایی دارد. این تفاوت ها برای این است که هر دوربین برای یک محل نصبی ساخته شده اند.