انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

در دوربینن مدار بسته دیجیتال انتقال اطلاعات به وسیله کابل شبکه، فیبر نوری و امواج وای فای ارسال می‌شود. انتقال از طریق وای فای خود به دو صورت انجام می‌شود یا مودم در نزدیکی دوربین قرار می‌گیرد و اطلاعات از طریق آن ارسال می‌شود یا دوربین سیم کارت خور است و خود اطلاعات را ارسال می‌کند. در انتقال با وای فای دیگر نیازی به کابل کشی نیست و تصویر روی مانیتور یا گوشی همراه نمایش داده می‌شود. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند.

  • بنابراین تنها راه ضبط تصاویر آنالوگ به صورت دیجیتال به این طریق انجام می شود.
  • اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.
  • دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید.
  • چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.
  • برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد.

در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید دوربین تا پایان این مطلب همراه ما باشید. تکنولوژی و کاربرد دوربین، کشور سازنده، برند، نوع و کیفیت دوربین و نوع لنز آن برخی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت مجله خبری دوربین مداربسته آریا می‌باشند. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند.

http://66toolkit.irدوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود.

ups با ولتاژ 12 ولت (DC) برای دوربین مداربسته:

در مجموع یکی از مزیت‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، هزینه کمتر نسبت به دوربین مدار بسته IP است. گرچه نصب آسان این نوع دوربین، مزیت دیگر آن است و این 2 عامل مهم باعث شده تا فروش بیشتری نسبت به دوربین تحت شبکه داشته باشد. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند. تولید کنندگان دوربین های مداربسته در جهت رفع معایب و بالا بردن کیفیت دوربین های آنالوگ اقدام به تولید دوربین های تحت شبکه یا IP نموده اند. به جای امواج آنالوگ در این دوربین ها از امواج دیجیتال جهت تحلیل و بررسی داده ها استفاده می گردد.

دوربین بولت وارم لایت 2 مگاپیکسل داهوا DH-IPC-HFW1239S1-LED-S5

در لنزهای وریفوکال می توان از قابلیت زوم کردن بر روی اشیای مختلف استفاده نمود. یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. به علت شکل ظاهری که این دوربین ها دارند به آنها دوربین های dome به معنای گنبدی گفته می شود.