انواع دوربین مدار بسته از نظر شکل و کارایی رهاورد نیرو

بسیاری از خانه ها و کسب و کارها از دوربین مداربسته برای حفظ امنیت مکان مورد نظر و محیط اطراف آن استفاده می کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا اریا سی سی تی وی را بر اساس معیارهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. دوربین های مداربسته گنبدی یا دام طبق شکلی که دارند، به این نام، نامگذاری شده اند. از آنها بیشتر برای محیط های داخلی و بسته مانند فروشگاه‌های مختلف کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. این نوع دوربین مدار بسته دارای مادون قرمز برای ضبط تصاویر در تاریکی شب و نور بسیار کم میباشند. از این دوربین‌ مداربسته به دو صورت استفاده می‌کنند یکی مخفیانه و دیگری قابل مشاهده که برای حفظ حقوق شهروندی و احترام به آنها برای مکان‌هایی که از دوربین، مخفیانه استفاده می‌شود، باید با برچسب‌هایی آن را به اطلاع ساکنین برسانند.

این پکیج برای مناطق نسبتا بزرگتر مانند پارکینگ ساختمان ها که بتوان جلوی در و داخل پارکینگ را پوشش دهید، مناسب می باشد. دوربین مارکت دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا به بالاترین کیفیت و بازدهی را در خرید دوربین مداربسته داشته باشید. شما می توانید قیمت دوربین مداربسته را همراه با هزینه راه اندازی و نصب از دوربین مارکت دریافت کنید. راه اندازی و نصب دوربین های این برند نیز بسیار ساده می باشد و در سریع ترین زمان انجام می شود. در پکیج های محصولات آیمو تمام اجزای مورد نیاز برای نصب دوربین ها در اختیار شما قرار می گیرد و با استفاده از دفترچه راهنما یا مشاوره فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت می توانید به نصب دوربین مداربسته آیمو بپردازید. تکنولوژی HD-SDI یکی از زیر شاخه‌های تکنولوژی SDI است که اولین بار در سال 1998 برای انتقال تصاویر با کیفیت HD و Full HD مورد استفاده قرار گرفت.

  • منظور از پروتکل dst زمانی است که در بهار و پاییز ساعت کاری مشاغل و ادارات تغییر می کند.
  • این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد .
  • بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • ولی اگر صرفا بخاطر هزینه زیاد دوربین های مگاپیکسلی و قیمت کم دوربین های تی وی لاینی میخواهید این دوربین را خریداری کنید، از همان اول راه نظر خودتان را عوض کنید.
با توجه به ضد آب بودن بدنه IP66 بودن این دوربین ها معمولا در آب هوای بیرونی سازگاری بیشتری دارند. این دوربین های مداربسته سیگنال‌های ویدئویی و صوتی را به گیرنده‌های بی سیم ارسال می‌کنند. بسیاری از دوربین های مداربسته بیسیم حداقل یک سیم یا کابل برای تغذیه (برق) احتیاج دارند و برخی دیگر توسط باتری تغذیه می‌شوند. خدمات دوربین مدار بستهامروزه برای امنیت و کنترل اکثر کارخانه ها ، سازمانها ، شرکتها و حتی منازل ازدوربین مدار بستهاستفاده می کنند. پشتیبانی و نگهداری دوربین مدار بستهو سیستم‌های نظارتی به صورت مداوم می‌تواند از وارد شدن خسارات جبران ناپذیر به کسب و کار شما جلوگیری کند. دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است.

دوربین مدار بسته آنالوگ مناسب کدام مکان هاست؟

یک دوربین مدار بسته خوب قادر است حرکات افراد، اشیا و وسایل نقلیه را شناسایی کند و به محض شناسایی شروع به ضبط کند و گفتنی است همه ی دوربین های مدار بسته این قابلیت را ندارند و برای داشتن این ویژگی باید سیستم امنیتی خود را ارتقا دهید. این دوربین ها مشابه دوربین های اسپید دام هستند و دارای قابلیت گردش در جهات مختلف و (معمولا) زوم کردن در یک زاویه خاص هستند. همچنین این دوربین ها دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب نیز هستند. یکی از قابلیت های مهم دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی preset برای دوربین است. این پریست ها به شما امکان می دهد دوربین را طوری تنظیم کنید که به صورت برنامه پذیر و زمان بندی شده، محل هایی مشخص را به شما نشان دهند. دوربین های مدار بسته بولت دارای شکلی استوانه ای و مخروطی هستند که شکلی مشابه با گلوله تفنگ دارند.

دوربین های بسیار بزرگ با سیستم دید در شب لیزری و دارای لنزهای قدرتمند با زوم بسیار بالا. امداد کاران با به کارگیری نیروی متخصص و جوان در زمینه ارائه خدمات برق ساختمان فعالیت می نماید. ما در امدادکاران به شما کمک می کنیم تا خدمات مورد نیازتان را با بهترین کیفیت، در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید. استفاده از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم در سال‌های اخیر رواج یافته است. این نوع دوربین زمانی ارجحیت دارد، که اتصال بالقوه‌ای برای اتصال فیزیکی وجود نداشته باشد. مدل‌های مادون‌قرمز گران‌تر از دوربین‌های روز/شب هستند، و کسانی که این گزینه را انتخاب می‌کنند، معمولاً ضبط در شب برای امنیت کسب‌وکارشان حیاتی است.

دوربین مداربسته پینهول (PinHole) یا مینیاتوری چیست؟

به طوری که پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگرها، آن ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل نموده و مطابق پروتکل های شبکه ارسال می کنند. وجود قسمت های مبدل ها در انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه باعث افزایش پیچیدگی و هزینه های آن ها شده است. ثبت و ضبط تصاویر در انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به دو شکل صورت می گیرد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد. تکنولوژی ساخت انواع دوربین مدار بسته ، در زمان های مختلف متناسب با قابلیت آن ها تغییر شایانی کرده است. به طوری که در ابتدا تنها از طریق سیستم های آنالوگ قابلیت ضبط و ثبت تصاویر وجود داشت.

آخرین دوربین هم دوربین اسپید دام است , همان طور که از نام این دوربین مشخص است این دوربین همان دوربین مدار بسته دام است با این تفاوت که قابلیت PTZ یا متحرک بودن را دارا می باشد. دوربین مداربسته اسپیددام با توجه به ویژگی جابجایی در محورهای افقی و عمودی و ترکیب این ویژگی با زاویه ی عریض دوربین های دام، فضای بسیار وسیعی را می تواند پوشش دهد. (Dvr(digital video recording دستگاهی برای ضبط تصویر به صورت دیجیتال است که در دوربین های مداربسته آنالوگ بکار برده می شود و دارای انواع 4، 8، 16، 32 کانال و … بوده و به دو دسته کارت dvr و standlone dvr تقسیم می شوند.