خرید دوربین مداربسته آنالوگ با کمترین قیمت و گارانتی تعویض + ارسال رایگان

با استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه شما می توانید جزئیات بالاتری را مشاهده کرده و به طبع سیم کشی پر هزینه تر و قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارد. به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد. نکته بعدی اینکه سیستم دوربین مداربسته مانند پرش تصویر، انحراف و موجی شدن تصویر دوربین مداربسته نیست. در دروبین های خارجی قصد انتخاب اسپیددام را دارید، میتوانید با دوربین مارکت تنوع زیادی دارند. اخیر باعث شده است جایگاه و محبوبیت خوبی را ارائه می دهد ، عمل می آید.

علاوه بر محفظه ها و پایه های نگه دارنده امکانات زیر هم در نصب دوربین مداربسته در دسترس است. شید های ضد نور خورشید، برف پاک کن و بخاری ها و تهویه ها برای کارایی بالای دوربین تعبیه می شوند. این نوع دوربین ها بخاطر شکل ظاهری که دارند با نام دوربین مداربسته عروسکی شناخته می شوند.

مزایای دوربین تحت شبکه یا IP

ویژگی جدید دوربین مداربسته پایه دار به این معنی است که آنها برای چشم‌داشتن بخش نسبتاً کوچک‌تری از زمین یا مناطق بریده شده‌اند. دوربین مداربسته پایه دار کوچک در زمینه ارائه آپشن‌ها، بدون در نظر گرفتن قابلیت مانور، از همتایان خود پیشی می‌گیرند. زیرا وضوح دوربین مداربسته پایه دار می تواند به طور مثبتی از نفوذ احتمالی در برخی سناریوها جلوگیری کند.

این دوربین‌ها برای کاربران حرفه‌ای و افرادی که نیاز به دوربین‌های با کیفیت تصویر بالا دارند طراحی شده اند. فروش انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات مرتبط، متناسب با اهداف کسب و کار شما با بصرفه‌ترین قیمت بازار. سیستم های آنالوگ HD high definition closed-circuit نسل جدید دوربین های مداربسته آنالوگ هستند که با استفاده از تغییر فرکانس سیگنال خروجی در آنها قادر به ارائه تصاویری با کیفیت بسیار بالا حتی تا 8 مگاپیکسل هستند. انواع مختلفی از دوربین های با تکنولوژی آنالوگ HD وجود دارند که شامل AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI می باشند. در موضوع انواع دوربین مدار بسته به بررسی قابلیت دید در شب آن ها می پردازیم. در ادامه موضوع انواع دوربین مدار بسته به بررسی نوع باکس آن ها می پردازیم.

دوربین های کیوب دوربین های مستطیل شکلی هستند که بیشتر به عنوان دوربین های مراقلت از کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها قالبیت استفاده به صورت های سقفی دیواری و رو میزی را دارند. دوربین های نگهبان کودک که نام دیگر کیوب ها هستند دارای قابلیت ظبط تصاویر بر روی خود هستند. این دوربین اریا سی سی تی وی ها فضای ذخیره سازی داخلی دارند ،که تصاویر و ویدئو های گرفته شده را ذخیر می کنند تا شما بتوانید، بار دیگر فیلم ها و تصاویر را بازبینی کنید و همچنین علاوه بر آن از کارت SD هم پشتیبانی می کنند. دوربین دارای کیفیت تصویر HD، تصاویر را با رزولوشن 720×1280 پیکسل در معرض نمایش قرار می دهد.

فروش ماژول دوربین مداربسته

از آنجایی که انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (دوربین‌های آی پی) گران قیمت هستند، در این اماکن بیشتر از سیستم دوربین های مبتنی بر کابل کواکسیال RG59 استفاده می‌شود (دوربین‌های آنالوگ و AHD, HD-TVI, HD-CVI, HD-SDI). اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده. داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد.

قیمت انواع دوربین مدار بسته

عملکرد دوربین های آنالوگ به وسیله حسگرهای الکترونیکی انجام می گیرد. این دوربین ها قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر انواع دوربین ها دارند. در ساخت دوربین مداربسته تحت شبکه از تکنولوژی های پیچیده و زیادی استفاده شده که دوربین به تنهایی می تواند پردازش های زیادی را بر روی تصاویر و داده ها انجام دهند. به دلیل اینکه دوربین مدار بسته تحت شبکه از تکنولوژی های زیادی برخوردار هستند در نتیجه دارای کیفیت تصویر بسیار بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ و اچ دی می باشند.

  • بنابراین این سیستم ایده آل دوربین مدار بسته برای محل‌های تجاری است که نیاز به نظارت شبانه روزی دوربین مداربسته در یک محیط بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارد.
  • دوربین مال جهت سهولت خرید دوربین مدار بسته امکان تماس تلفنی با کارشناسان این حوزه را در اختیار شما قرار داده است.
  • به همین دلیل باید در انتخاب دوربین دقت کنید تا مناسب ترین نوع دوربین جهت محافظت از مکان مورد نظر شما خریداری شود.