قرارداد تلویزیون QLED: تلویزیون 55 اینچی سری QN85B سامسونگ 21 درصد تخفیف دارد

به‌علاوه، چه در حال بازی باشید و چه فقط ورزش می‌کنید، Motion Xcelerator Turbo+ حتی سریع‌ترین صحنه‌ها را با فرکانس 120 هرتز، صاف و واضح می‌دهد. هر گونه تاخیر یا تکان خوردن را از بین می برد تا بتوانید از تلویزیون خود لذت ببرید.

تلویزیون QLED سامسونگ

با حسن نیت از سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ مسلماً یکی از بهترین شرکت های تلویزیون در جهان هستند و کشف مقدار زیادی از مدل های آنها همیشه راهی عالی برای شروع دوشنبه است. اگر به ارتقای تلویزیون خود فکر می کنید – یا جایگزین تلویزیونی که فقط گرد و غبار را گاز می گیرد – تلویزیون 55 اینچی QN85B سری Neo QLED فقط 21 درصد کاهش یافته است. می توانید آن را دریافت کنید فقط 1097 دلار به جای 1397 دلار یا 200 دلار پس انداز.

با 200 دلار تخفیف، این یک معامله عالی است تلویزیون سری نئو QN85B. اگر به دنبال یک مدل بزرگتر هستید، 65 اینچ نیز 300 دلار تخفیف دارد و تلویزیون ۷۵ اینچی ۴۰۰ دلار تخفیف دارد برای کمی پس انداز درجه یک حتما همین امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-qled-tv-deal-sale-promo-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

در پشت صفحه نمایش، برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری شگفت‌انگیز، از جمله Dolby Atmos و Object Tracking Sound ارائه می‌شود، دو ویژگی که به صدای شما یک صدای فراگیر سه بعدی در اتاق نشیمن شما می‌دهد، چه از نوار صوتی یا بلندگوهای داخلی تلویزیون استفاده کنید. .

این معامله برای مدل 2022 اعمال می شود و شما ویژگی های بسیار خوبی را برای دلار خود دریافت خواهید کرد. پردازنده کوانتومی نئو قدرت 4K را مستقیماً به خانه شما می‌آورد و اگر نمایش‌های قدیمی‌تری را تماشا می‌کنید، به‌طور خودکار آنها را ارتقا می‌دهد تا بتوانید آنها را با وضوح 4K نیز تماشا کنید.

برای کسانی که سیستم خانه هوشمند دارند، می‌توانید از Bixby، Alexa یا Google Assistant برای تنظیم فرمان‌های صوتی استفاده کنید، که بررسی آب و هوا، بالا بردن Spotify و موارد دیگر را آسان می‌کند.