معاملات رایانه های بازی: 350 دلار در Alienware Aurora R13 صرفه جویی کنید

با این حال، می‌توانید مشخصات رایانه شخصی را تا پردازنده Core i9 اینتل، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 افزایش دهید – با کارت‌های گرافیکی اضافی NVIDIA یا AMD که برای گنجاندن در دسترس هستند – تا 128 گیگابایت رم (4×32)، درایوهای ذخیره‌سازی تک یا دوگانه در سل و ویژگی های خنک کننده مایع. کد کوپن برای ساخت های مختلف نیز اعمال می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/gaming-pc-deal-save-on-the-alienware-aurora-r13/#ftag=RSSbaffb68با تنظیمات پیش فرض خود، دسکتاپ بازی Alienware Aurora R13 مکانی عالی برای شروع است. مدل ورودی با پردازنده Core i5 نسل دوازدهم اینتل (2.50 گیگاهرتز، تا 4.40 گیگاهرتز توربو بوست)، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650، 8 گیگابایت رم (با اسلات های اضافی)، حافظه 256 گیگابایتی SSD، اتصال بی سیم و بلوتوث و ویندوز عرضه می شود. 11 صفحه اصلی.

ارسال رایگان است.

c71

دل | گتی
دسکتاپ بازی Alienware Aurora R13 معمولاً با تنظیمات پیش فرض با قیمت ۱۲۴۹ دلار به فروش می رسد. با این حال، غول فناوری اکنون قیمت سیستم بازی دسکتاپ را به 999 دلار کاهش داده است که در صورت استفاده از کد کوپن الکترونیکی، 100 دلار کاهش می یابد. AWSMITE09. بنابراین، اگر به سراغ مدل های پایه بروید، می توانید انتظار پرداخت 899 دلار به اضافه مالیات را داشته باشید. در مجموع، شما 350 دلار یا 28٪ تخفیف در RRP معمولی صرفه جویی خواهید کرد.

اگر به دنبال خرید عالی برای یک رایانه بازی رومیزی جدید هستید، Alienware Aurora شیک و آینده نگر در حال حاضر در وب سایت Dell به فروش می رسد.

وقتی صحبت از رایانه های شخصی بازی می شود، لپ تاپ های باورنکردنی وجود دارد، اما بیشتر اوقات، گیمرها رایانه های شخصی رومیزی را انتخاب می کنند. با توجه به شکل بزرگ‌تر و گزینه‌های تعویض داغ اجزای داخلی، رایانه‌های شخصی برج اغلب می‌توانند با همان قیمت (یا پایین‌تر) قدرت بیشتری داشته باشند و کاربران این گزینه را دارند که عناصر کلیدی مانند کارت‌های گرافیک را ارتقا یا تغییر دهند. و RAM — در طول زمان.