این بلندگوی قابل حمل بلوتوث جمع و جور فقط 30 دلار قیمت دارد

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

از جزئیات طراحی گرفته تا آکوستیک، Sound Spot با دقت ساخته شده است تا علیرغم اندازه آن، بهترین تکرار صدا را ارائه دهد. این بلندگو به منظور تکمیل موسیقی شما از نظر آکوستیک متعادل ساخته شده است، اما همچنین دارای تنظیمات Tone Control است که به شما امکان می دهد صدا را مطابق با اولویت های خاص خود تنظیم کنید.

Sound Spot به شما امکان می دهد لیست های پخش مورد علاقه خود را از طریق اتصال بلوتوث آسان به هر یک از دستگاه های خود پخش کنید. بهترین از همه این است که می توانید از موسیقی خود لذت ببرید صدای واضح سفارشی تا 7 ساعت فقط با یک بار شارژ

شروع به لذت بردن از همه موسیقی های مورد علاقه خود از هر کجا کنید، آن را دریافت کنید اسپیکر بلوتوث فشرده Soundfreaq SFQ-07 Sound Spot امروز در حالی که فقط با 29.99 دلار در دسترس است، که 62 درصد تخفیف از قیمت اصلی برچسب 79 دلاری است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-compact-bluetooth-portable-speaker-costs-just-30/#ftag=RSSbaffb68

Sound Spot به گونه ای طراحی شده است که بلندگوی همراه عالی برای خانه شما باشد. آنقدر طراحی جمع و جور دارد که می توانید هنگام حرکت از اتاقی به اتاق دیگر موسیقی خود را با خود بیاورید. به علاوه، ردپای کوچک به این معنی است که به راحتی می توان آن را عملاً در هر مکانی قرار داد. طراحی جمع و جور آن را آسان می کند تا موسیقی خود را هر کجا که می روید پخش کنید، با این حال همچنان صدایی غنی و قدرتمند ارائه می دهد که با توجه به اینکه تنها 2.4 اینچ H x 5.2 اینچ L x 5 اینچ است، شگفت آور است.

چه تمام آهنگ‌های مورد علاقه‌تان در لپ‌تاپ، تلفن، تبلت یا دستگاه‌های دیگر ذخیره شده باشد، به احتمال زیاد اغلب از هدفون یا بلندگوهای خارجی برای گوش دادن به آنها استفاده می‌کنید. دلیلش این است که بلندگوهای اکثر کامپیوترها و وسایل الکترونیکی آنها را رعایت نمی کنند. و اگر می خواهید تجربه صوتی عالی خود را همه جا با خود ببرید، پس از آن اسپیکر بلوتوث فشرده Soundfreaq SFQ-07 Sound Spot Compact را دوست خواهید داشت.

همچنین، Sound Spot دارای یک کابل خط ورودی، و همچنین یک کابل شارژ USB است. به راحتی می توان فهمید که چرا ilounge.com Sound Spot را “…در کل خیلی خوب…” می نامد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.