قرارداد خلاء ربات: Eufy RoboVac به 199 دلار در آمازون کاهش می یابد


پاییز رسماً فرا رسیده است، و با رنگ‌های زیبای برگ‌ها و ریزش آن، مشکل دیگری به وجود می‌آید: تمیز نگه داشتن کف‌های خود از بقایای برگ، کثیفی و غیره. اگر روی جاروبرقی روباتی سرمایه گذاری نکرده اید تا در زمان تمیز کردن کف خود صرفه جویی کنید، می توانید یک مدل عالی در آمازون تهیه کنید. این eufy RoboVac G30 کف های شما را تمیز می کند و در حال حاضر 37 درصد تخفیف دارد، بنابراین می توانید آن را انتخاب کنید فقط 199 دلار.

G30 دارای Wi-Fi است و با الکسا سازگار است، بنابراین می‌توانید از این برنامه کاربردی برای برنامه‌ریزی زمان‌های جاروبرقی استفاده کنید یا فقط از الکسا بخواهید که شروع به تمیز کردن خانه شما کند. این برنامه همچنین خانه شما را با Smart Dynamic Navigation 2.0 برنامه ریزی می کند، ویژگی جالبی که به جای مسیریابی تصادفی هنگام تمیز کردن، یک مسیر Z شکل را پیاده سازی می کند. همچنین دارای فناوری ضد سقوط و سنسور ضد برخورد برای جلوگیری از اجسام بزرگ است.

هنگامی که جاروبرقی روشن می شود، تا 100 دقیقه روشن می ماند و تنها به حداکثر 56 دسی بل می رسد – که احتمالاً بسته به مدل شما، ساکت تر از ماشین ظرفشویی شما است. همچنین دارای مکش 2000Pa است و می تواند انواع مختلفی از کف را تحمل کند. فرقی نمی‌کند فرش، کاشی یا فقط کف چوبی داشته باشید، جاروبرقی همه چیز را از خاک گرفته تا مواد حساسیت‌زا گرفته تا تکه‌های برگ کوچکی که روی کفش‌هایتان می‌آیند را جذب می‌کند.

با 37 درصد تخفیف، این یک معامله واقعا خوب است و در نظر گرفته شده است انتخاب آمازون برای یک مدل خلاء ربات عالی. همچنین این پایین ترین قیمتی است که در G30 دیده ایم در 199 دلار. اگر امروز علاقه مند به خرید آن هستید، حتما آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین توصیه می‌کنیم گزینه‌های دیگر خود را برای بهترین معاملات جاروبرقی ربات بررسی کنید تا ببینید آیا مدل دیگری وجود دارد که نظر شما را جلب کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/eufy-robovac-g30-robot-vacuum-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68