سامسونگ می‌گوید کاربران آیفون به‌طور دردناکی نزدیک‌بین و بی‌تخیل هستند

همزمان با نمایش تئاتر کوچک تیم کوک، سامسونگ آگهی منتشر کرد که یک کاربر متعهد آیفون را به تصویر می کشد که به طور ناگهانی در مورد استفاده متعهد خود از آیفون به چالش کشیده می شود.

در نهایت، قهرمان شکنجه شده ما به تلاشی شبیه به سلیمان برای سازش متوسل می شود – او سعی می کند به زور آیفون خود را به دو نیم کند.

بنابراین مقدار زیادی پول خرج شده است تا به شما توضیح دهد که چقدر از اعضای فرقه اپل نزدیک‌بین و بی‌تخیل هستید. به امید اینکه عاشق سامسونگ شوید، متوجه شدید.

زندگی، به نظر می رسد، همه چیز در مورد تا کردن است.

همانطور که می دانید سامسونگ به طور قابل درک ناامید است تا در میان این رگبار اپل، توجه خود را به سمت خود منحرف کند.

خب دوست داری از کجا شروع کنم؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-samsung-says-iphone-users-are-painfully-myopic-and-unimaginative/#ftag=RSSbaffb68

با این حال، سامسونگ هنوز نمی‌تواند با این ایده کنار بیاید که شما یک عضو فرقه‌ی اپل نسبت به آن‌قدر نزدیک‌بین و بی‌تخیل هستید که به سادگی آیفون 14 را می‌خرید، زیرا این کاری است که همیشه انجام می‌دهید.

من به شما نمی گویم که چگونه پایان می یابد، زیرا فکر می کنم شما از قبل می دانید.

مرور: Galaxy Z Flip 4 این دو مشکل بزرگ را برای من حل می کند

تمام شد.

screen-shot-2022-09-08-at-3-53-05-pm.png

این آگهی به صورت برنده اجرا شده است. اضطراب عضو فرقه به شکلی قابل لمس به تصویر کشیده شده است. چرا کسی باید در چنین کابوس زندگی کند؟

هر جوانی دوست دارد زیبا و باحال باشد. این دو با هم کاملاً چیزی خواهند بود.

آیفون 14 ظاهر شد و در نهایت می توانید منتظر سفارش یک آیفون با رنگ جدید باشید.

فرقه ما خودش را می گیرد. او اصرار دارد: “من هرگز به سامسونگ سوئیچ نمی کنم. من عاشق تلفنم هستم.” (دو کلمه آخر تلفظ می شوند بنابراین تقریباً شبیه “iPhone” به نظر می رسد.)

این پاسخ باعث سردرگمی شدید دوستش می شود. همچنین باعث می شود که فرقه ما در هر گوشه ای از زندگی اش تسخیر شود.

اما آیا عضو فرقه ما می تواند اعتراف کند که دوست دارد آن را بپذیرد Z Flip 4? هر جا که او می رود، شبح آشکار می شود. هر جا می رود حرف های دوستش را می شنود. نمونه: “در واقع خیلی باحال است.”

یا همانطور که به نظر می رسد دختر استیو جابز ایو پیشنهاد می کند، اصلاً آیفون سفارش نمی دهم.

همه چیز با یک زن جوان آرام شروع می شود که به دوستش می گوید: “تاکنون گوشی جدیدم را دیده ای؟ به معنای واقعی کلمه تا می شود. در واقع خیلی باحال است. ببین!”

این باعث می شود عضو فرقه اپل ما کمی احساس سرگیجه کند. این شیء عجیبی که به او نشان داده می شود چیست، شیئی که می توانید برای گرفتن سلفی روی نیمکت بگذارید؟ (این یک گلکسی زد فلیپ 4، ولی تو که از قبل می دونستی.)

او شروع به دیدن تعداد اشیای کاملاً مفید در زندگی او می کند که واقعاً تا می شوند. مثلا یک کتاب یا صندلی اتوبوس یا درب یخچال یا حتی بدن انسان در حال انجام یوگا.

چی؟

(عکسی از تبلیغات سامسونگ)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات