یک کار پوچ که من انجام می دهم تا همه چیز را در لیست آرزوهای تعطیلاتم قرار دهم (و شما هم می توانید)

گزینه های اسلایدگو

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/ZDNET

مرحله سوم: تزئین اسلایدها را هر طور که می خواهید شروع کنید

لیست علاقه مندی های پاورپوینت کریسمس

اگر من شما را متقاعد کرده ام که این قالب لیست علاقه مندی ها را امتحان کنید، در اینجا نحوه شروع شما آمده است.

چگونه یک لیست آرزوهای تعطیلات پاورپوینت درست کنیم:

مرحله اول: وارد اسلایدهای گوگل شوید

Google Slides به دلیل سادگی، پلتفرم من برای ساخت دک یا پاورپوینت است. برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با اکانت جیمیل خود وارد شوید و آماده شروع کار هستید! یکی دیگر از مزایای استفاده از اسلایدهای Google این است که اسلایدهای شما به طور خودکار در حساب Google Drive شما ذخیره می شوند. بنابراین تا زمانی که به آدرس ایمیل خود دسترسی داشته باشید، سال‌ها بعد می‌توانید به لیست علاقه مندی‌های خود دسترسی داشته باشید. با این حال، اگر با استفاده از مایکروسافت پاورپوینت بیشتر آشنا هستید، ادامه دهید و از آن استفاده کنید. خیلی عالی کار میکنه

مرحله دوم: یک الگو را در اسلایدهای Google یا در یک وب سایت شخص ثالث انتخاب کنید.

اکنون، می‌دانم که ممکن است فکر کنید که این نوع فهرست، عنصر شگفت‌انگیز را از بین می‌برد، اما من یک نکته برای اطمینان از اینکه همچنان با هدایایی که دریافت می‌کنید به طرز لذت بخشی غافلگیر خواهید شد – گزینه‌های زیادی را در لیست خود قرار دهید. هرچه گزینه‌های بیشتری را بگنجانید، بیشتر متعجب خواهید شد و افراد فرصت بیشتری خواهند داشت تا چیزی را انتخاب کنند که با آنها طنین انداز شود.

همچنین:

به طور رسمی زمانی از سال است که خانواده و دوستان شما شروع به درخواست لیست آرزوهای تعطیلات شما می کنند. همان‌قدر که سنت‌های هدیه دادن در تعطیلات شگفت‌انگیز و سخاوتمندانه هستند، همه ما می‌دانیم که آزار دادن دیگران و نارضایتی درباره هدایایی که باید مبادله کنیم چقدر می‌تواند ناامیدکننده باشد.

به همین دلیل، چند سال پیش، به این نتیجه رسیدم که وقتی مردم از من می‌پرسیدند چه می‌خواهم، باید کمک‌کننده‌تر باشم. تصمیم گرفتم لیست علاقه مندی ها را با اطلاعات بیشتر تهیه کنم.

دختری که با کلاه بابانوئل به پاورپوینت فهرست آرزوهای کریسمس خود اشاره می کند

سابرینا اورتیز/ZDNET

اکنون که هر چیزی را که دلتان می‌خواهد انتخاب کرده‌اید، وقت آن است که بابانوئل و الف‌هایش کار را انجام دهند. دفعه بعد که کسی از شما برای تعطیلات می‌پرسد، فقط بگویید: «از اینکه پرسیدید متشکرم؛ فهرستم را همین الان با شما به اشتراک می‌گذارم» و برای آن پیوندی به ارائه اسلایدهای Google خود یا یک فرم PDF یا PPT از آن بفرستید. . شما به فرد مورد علاقه خانواده خود برای برداشتن بارهای استرس از روی شانه های آنها تبدیل خواهید شد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/one-absurd-thing-i-do-to-get-everything-on-my-holiday-wish-list-and-you-can-too/#ftag=RSSbaffb68

هنگامی که قالب را در اسلایدهای Google باز کردید، می توانید آن را هر طور که می خواهید قالب بندی کنید. اگر بخواهید، می‌توانید از قالب من برای درج عکس‌ها و پیوندها در زیر دسته‌های خاص استفاده کنید، اما به هیچ وجه محدود به آن نیستید. اجازه دهید تخیل خود را اجرا کند. در پایان روز، این دوستان و خانواده شما هستند که این را خواهند دید، بنابراین مطمئن شوید که نماینده شماست!

مرحله چهارم: با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید

لیست علاقه مندی های پاورپوینت کریسمس

خرید هدایای مردم و خرج کردن پول برای هدایا در حال حاضر یک چالش است، اما خرید هدایایی که مردم واقعاً از آن لذت می برند حتی سخت تر است. نظراتی مانند «لطفا نگران دریافت هدیه کریسمس نباشید» یا «برای من چیزی نگیرید، من هر چیزی را که نیاز دارم دارم» کاملاً مفید نیستند. عزیزان شما هنوز هم چیزی برای شما خواهند داشت و شما فقط زندگی آنها را سخت تر می کنید. اگر قرار است مردم برای شما هدایایی بخرند، می‌توانید تجربه خرید آنها را تسهیل کنید و چیزی را بخواهید که از آن لذت ببرید، درست است؟

از آنجایی که دوست دارم با اسلایدهایم خلاق باشم، استفاده می کنم اسلایدگو برای انتخاب یک الگوی اسلاید سرگرم کننده با موضوع تعطیلات. این سایت دارای موضوعات مختلفی برای انتخاب، برای تعطیلات و مناسبت های مختلف است. اگر از یکی از تم های Slidesgo استفاده می کنید، می توانید آن را در Google Slides باز کنید و به راحتی ارائه خود را در آنجا ویرایش و به اشتراک بگذارید.

پاورپوینت Wishlist به گونه ای طراحی شده است که همه چیزهایی را که برای کریسمس می خواهم، با تک تک جزئیاتی که ممکن است یک هدیه دهنده به آن نیاز داشته باشد، شامل شود. اسلایدها شامل عکس کالا، لینک کالا، قیمت و جزئیاتی مانند رنگ و سایز مورد نظر من می باشد. عرشه به دسته هایی مانند «لباس»، «لوازم آشپزخانه» و «کتاب» تقسیم می شود.

به همین دلیل، من راه‌حل عالی را ایجاد کردم که هم زندگی شما و هم خانواده‌تان را آسان‌تر می‌کند: یک پاورپوینت فهرست خواسته‌ها.

هر چقدر هم که این ایده احمقانه به نظر برسد (یا با تعمیر و نگهداری بالا)، افراد زندگی من واقعاً از آن سپاسگزار هستند. این به یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تعطیلات من تبدیل شده است، و خانواده و دوستانم از قبل می‌دانند که در فصل هدیه دادن، پاورپوینت فهرست خواسته‌های من را بخواهند. این موفقیت به حدی بوده است که من از دوستان و خانواده ام التماس می کنم که آنها را نیز بسازند. این زندگی را بسیار آسان تر می کند!

تصویری از یکی از اولین پاورپوینت های کریسمس من. من عاشق خواندن هستم، بنابراین کتاب ها دسته بندی خاص خود را داشتند. اینها انتخاب های من برای آن سال بودند.

سابرینا اورتیز/ZDNET

“هدیه بزرگ” که در این لیست آرزوهای کریسمس گنجانده ام Canon Rebel T7 بود که به اندازه کافی خوش شانس بودم که آن را دریافت کردم و دوربین فوق العاده ای بود که سال ها به خوبی به من خدمت کرده است.

سابرینا اورتیز/ZDNET

همچنین مهم است که گزینه‌های زیادی را برای مقرون به صرفه بودن در نظر بگیرید. هیچ دو نفری در این دنیا دقیقاً شبیه هم نیستند و این بر میزان هزینه ای که یک فرد ممکن است بخواهد یا بتواند برای یک هدیه تعطیلات خرج کند تأثیر می گذارد. من معمولاً هدایایی را درج می کنم که از 3 دلار تا 500 دلار عجیب و غریب متغیر است و هرگز انتظار ندارم که همه اقلام خریداری شوند.