یک ربات بیل مکانیکی را که مانند یک بازی ویدیویی کنترل می شود تماشا کنید

SRI International، یک موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی، پشت یک مفهوم جدید حفار است. این گروه بیش از 75 سال است که کشف و طراحی فناوری های رباتیک را رهبری کرده است، از جمله اولین شروع دستیار صوتی سیری و دوچرخه سوار رباتیک یاماها. محققان SRI اخیراً یک بیل مکانیکی هوشمند ساخته اند که می تواند از راه دور کار کند و دارای یک سیستم واقعیت افزوده است که به گونه ای طراحی شده است که فرآیند را ایمن، راحت تر و به آسانی انجام یک بازی ویدیویی کند.

ربات ها را وارد کنید. در میان گسترش پهپادهای تشویق کننده مدیریت پروژه و طراحی خطوط شبکه رباتیک، تنظیم میلگرد، و مفاهیم ساخت داربست، بازاری در حال ظهور برای ماشین آلات بزرگی نیز وجود دارد که بدون نشستن انسان روی صندلی راننده کار می کنند.

همچنین: کارگران فنی بسیار ماهر در حال نادر شدن هستند و شرکت ها باید تصمیمات سختی بگیرند

روبن بروئر، مهندس ارشد رباتیک در SRI International ماه گذشته گفت: «ما آن را «کیت رباتیک» می نامیم. دنیای تجهیزات، نشریه صنعت تجارت.

این یک توصیف مناسب است، زیرا SRI اساساً یک پوشش مستقل یا قابل کنترل از راه دور برای یک بیل مکانیکی هیدرولیک با موتور دیزلی ارائه می دهد. با توجه به سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری شرکت‌های ساختمانی در ماشین‌آلات خود، این یک استراتژی هوشمندانه است. شرکت هایی مانند Electric Sheep همین کار را با ماشین های چمن زنی درجه یک محوطه سازی انجام می دهند.

همچنین: ربات ها برای پر کردن مشاغلی که مردم نمی خواهند عجله کرده اند. در صورت وقوع رکود چه اتفاقی می افتد؟

بروئر گفت: «ما موتورهای الکتریکی داریم که روی بیل مکانیکی قرار می‌دهیم که در واقع اهرم‌ها و پدال را درست مانند حرکت انسان حرکت می‌دهند. ما کامپیوترها و حسگرهایی داریم که می‌توانید روی آن بچسبانید. و سپس اساساً آن را به اینترنت متصل می‌کند. بنابراین اکنون، این فقط یک بیل مکانیکی نیست، بلکه اساساً فقط یک بازوی روباتی است که اتفاقاً یک بیل مکانیکی است.»

بسیار خوب، اعتراف می کنم، من هرگز از اسباب بازی های تونکا و جعبه شنی رشد نکردم. با طلوع عصر جدیدی از روبات‌های ساختمانی، این جذابیت صرفاً به نوادگان آن ماشین‌های ساختمانی بزرگ زرد رنگ منتقل شده است.

به فکر کنید نینتندو وی. تسلط بر این کنترل چند دقیقه طول می کشد. با این ارتقا، اپراتور نیازی به حضور در صندلی راننده ندارد و حتی می تواند ماشین آلات را از هر کجای دنیا کار کند.

در حالی که بیل مکانیکی کار را سرعت می بخشد، مدل های سنتی نگرانی های ایمنی را افزایش می دهند و دارای کنترل های غیر شهودی هستند که باید به صورت دستی در داخل وسیله نقلیه کار کنند. در بازار کار فشرده و با افزایش تقاضای ساختمان، این امر برای شرکت های ساختمانی مشکل ایجاد می کند.

حقیقت این است که به زودی ربات های زیادی را در محل کار تماشا خواهید کرد. این به این دلیل است که صنعت ساخت‌وساز با تحول بی‌سابقه‌ای مواجه است، زیرا کارگران بازنشسته می‌شوند و رقابت برای فرآیندهای ساختمانی کارآمدتر داغ می‌شود. در حالی که ممکن است شما یک کارگر ساختمانی نباشید، باید توجه زیادی داشته باشید، زیرا این بخش زنگ خطری برای راهپیمایی سریع اتوماسیون است.

بر اساس یک چشم انداز جدید، بازار ربات های ساختمانی با نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) 14 درصد در حال رشد است. تحقیق استرایتو تا سال 2030 اندازه آن به بیش از سه برابر خواهد رسید. تقاضا تا حدودی ناشی از نگرانی های ایمنی و افزایش هزینه های نیروی کار و تا حدودی به دلیل روند جمعیت و شهرنشینی است. بانک جهانی برآورد کرده است از هر 10 نفر در سراسر جهان هفت نفر تا سال 2050 در شهرها زندگی خواهند کرد و یک قرن مهاجرت به دور از مناطق روستایی و به سمت مراکز شهری متراکم را در بر می گیرد. تقاضا برای مسکن قیمت ها را به سمت بالا هدایت کرده است و همچنان باعث افزایش قیمت در ساختمان های جدید خواهد شد.

همچنین: بله، روبات ها تسلط یافته اند (پس چرا ما اهمیتی نمی دهیم؟)

پنجه بیل مکانیکی در برابر پس زمینه تاریک.

SRI

آینده حفاری را مشخص کنید، که از راه دور اداره می شود و خودکار است. ماشین آلات پیچیده، مانند بیل مکانیکی، به متخصصان آموزش دیده نیاز دارند تا کار را به موقع و ایمن انجام دهند.

به عنوان مثال، من می توانستم تمام روز حفاری این ربات بیل مکانیکی را تماشا کنم.

همه اینها به لذت محض تماشای یک دستگاه بزرگ و بوق در حفر چاله برمی گردد. اگر یک دقیقه وقت دارید، به آن ساعت بدهید. اگر جعبه شنی در این نزدیکی هست، حتی بهتر است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/watch-robot-excavator-controlled-like-a-videogame/#ftag=RSSbaffb68