قرارداد مانیتور بازی: Samsung Odyssey Neo G9 500 دلار تخفیف دارد

من که خودم از آن استفاده کردم، می توانم بگویم که باعث می شود بازی ها واقعاً شگفت انگیز به نظر برسند. از جانب رم: جنگ کامل به بازی های پیشرفته تر مانند خارج از کشور. مانیتور در زیر بازی‌های جهان باز و بازی‌های نقشه می‌درخشد، بنابراین برای کسانی که در نهایت به بازی MMO یا حتی شوترهای جهان باز مانند Apex Legends، تصاویر را برای برچسب قیمت دریافت خواهید کرد.

مانیتور گیمینگ Neo G9 واقعاً مانیتور رویایی گیمرها است که دارای طراحی منحنی 1000R 49 اینچی است. ممکن است بیشتر فضای میز شما را اشغال کند، اما هر آنچه را که در یک مانیتور بازی می خواهید در اختیار شما قرار می دهد: نرخ تازه سازی 240 هرتز، پشتیبانی از G-sync و FreeSync Premium Pro و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه.

اگر می‌خواهید از بازی خود نهایت استفاده را ببرید، باید حتماً آن را انتخاب کنید مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9. این یک لوازم جانبی گران قیمت برای بازی است، اما به لطف Discover Samsung، می توانید آن را بردارید و 500 دلار صرفه جویی کنید در حال حاضر در این صفحه نمایش 49 اینچی برای فقط 1799 دلار.

از آنجا که این یک معامله روزانه از Discover Samsung است، فقط امروز فرصت دارید آن را تحویل بگیرید. حتما آن را به سبد خرید خود اضافه کنید قبل از پایان روز به امتیاز 500 دلار تخفیف بگیرید این مانیتور بازی عالی – و فراموش نکنید که مربیان، کهنه سربازان، و اولین پاسخ دهندگان نیز تخفیف اضافی 192.50 دلاری دریافت می کنند. برای دریافت پس انداز اضافی باید وضعیت خود را تأیید کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-odyssey-neo-g9-gaming-monitor-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

همچنین می‌توانید نور Infinity Core روی مانیتور را برای تنظیمات بازی خود به طور کامل سفارشی کنید. این نمایشگر عظیم از فناوری Quantum Mini-LED با امضای سامسونگ استفاده می کند تا تصاویر و تصاویر زیبایی را روی نمایشگر به شما ارائه دهد.