گوگل به تازگی یک کروم کست مقرون به صرفه با پشتیبانی از Google TV راه اندازی کرده است

من می گویم این یک طراحی جدید (قدیمی) است زیرا گوگل در واقع همان طرحی را که برای اولین بار با آن دیدیم بازیافت کرده است Chromecast با قابلیت 4K. دانگل کوچک مستقیماً به یک پورت HDMI تلویزیون شما متصل می‌شود و یک کنترل از راه دور با یک دکمه اختصاصی برای راه‌اندازی دستیار Google ارائه می‌شود.

Google در حال حاضر سفارش‌های Chromecast جدید با Google TV (HD) را می‌پذیرد، با شروع ارسال همزمان. شما می توانید آن را مستقیما از گوگل استور به قیمت 29.99 دلار، که به هر حال، ارزان تر از دستگاه اصلی کروم کست است که با قیمت 35 دلار عرضه شد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/google-just-launched-a-budget-friendly-chromecast-powered-by-google-tv/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: معامله تلویزیون: تلویزیون 75 اینچی Sony X80J Series را با قیمت 549 دلار در Best Buy خریداری کنید

Chromecast با Google TV (HD) روی میزی با وسایل تزئینی مدرن

گوگل

گوگل می گوید که اکنون بیش از 10000 اپلیکیشن در پلتفرم گوگل تی وی موجود است. البته، شما همچنان این گزینه را خواهید داشت که محتوا را از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه خود مستقیماً به Chromecast جدید پخش کنید – ببخشید، ارسال کنید، درست مانند کاری که از زمان راه‌اندازی اولین کروم‌کست 9 تا کنون انجام داده‌اید. سالها پیش.

Chromecast with Google TV (HD) محتوا را با وضوح 1080p با پشتیبانی HDR پخش می‌کند و از رابط Google TV برای کمک به شما در یافتن نمایش‌ها و فیلم‌ها استفاده می‌کند.

علاوه بر پخش برنامه های مورد علاقه شما، گوگل همچنین خاطرنشان می کند که خدماتی مانند Peloton در Google TV در دسترس هستند، بنابراین تلویزیون شما می تواند یک وسیله جانبی تمرینی و همچنین برای سرگرمی استفاده شود.

مدل اصلی Google Chromecast در حال دریافت به روز رسانی بزرگ است. روز پنجشنبه گوگل اعلام کرد Chromecast با Google TV (HD) 30 دلار، با طراحی جدید (قدیمی) و عملکرد بهبود یافته نسبت به سطح اولیه قبلی کامل شده است Chromecast.

همچنین می‌توانید از طریق ادغام دستیار داخلی Google از Google بخواهید تا جریانی زنده از شما را به شما نشان دهد. دوربین امنیتی Nest یا زنگ در لانه.