کسب مقداری پول نقد اضافی ممکن است به آسانی جمع کردن یک پازل باشد

آیا احساس می کنید چیزها گران تر از چند سال پیش هستند؟ نه تو دیوانه نیستی این فقط دنیایی است که در آن زندگی می کنیم، زیرا تورم باعث می شود تقریباً همه چیز قیمت ها را افزایش دهد. و در حالی که می‌توانید مقداری از هزینه‌ها را اینجا و آنجا تنظیم کنید، نیاز به کمی سبز بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود، و پیدا کردن یک شلوغی جانبی دیگر به یک ضرورت تبدیل می‌شود.

برخلاف سایر مسابقات و قرعه کشی ها، هرکسی که یکی از این پازل ها را خریداری کند می تواند برنده باشد. وقتی یکی از این چیزها را کنار هم می‌گذارید، می‌توانید انتظار داشته باشید که حداقل یک چیز کوچک را با آن برنده شوید جوایز از 1 تا 1 میلیون دلار، یعنی همه برنده بیرون می آیند. به سادگی 500 قطعه پازل آن را کنار هم بچینید و از کد QR حاصل عکس بگیرید. از آنجا می توانید بفهمید که چه چیزی برنده شده اید.

شانس خود را بیازمایید و خرید کنید پازل 2 میلیون دلاری فقط با 30 دلار


منبع: https://www.zdnet.com/article/making-some-extra-cash-may-be-as-easy-as-putting-together-a-puzzle/#ftag=RSSbaffb68محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
فکر می کنید این پازل کمی بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ این قطعا معامله واقعی است. فقط نگاهی به برخی از نظرات تحسین برانگیز که به صورت آنلاین به دست آورده است بیندازید و در بین بیش از 15 معما حل کننده شاد، 4.5 ستاره کسب کرده است. با در نظر گرفتن “چالش برانگیز” و یک هدیه عالی برای دوستان و عزیزان، به راحتی می توان فهمید که چرا این پازل پول درآور یک برنده واقعی است.

قبل از شروع به جستجوی یک کنسرت پولساز دیگر، شاید کسب مقداری پول نقد اضافی به آسانی حل این معمای 2 میلیون دلاری باشد. همانطور که از نامش پیداست، این پازل در واقع می تواند مقداری پول برای شما به ارمغان بیاورد، با دو جعبه از جکپات یک میلیون دلاری. و با فقط 30 دلار در هر پاپ، این قمار است که ممکن است ارزش ریسک کردن را داشته باشد.