کاهش قیمت مانیتورهای بازی سامسونگ Odyssey در Samsung, Best Buy

مانیتور بازی معمولا با قیمت 1299 دلار به فروش می رسد. با این حال، سامسونگ قرارداد Odyssey Neo G7 را برای مدت محدودی راه اندازی کرده است و قیمت آن را ۲۰۰ دلار (یا ۱۵ درصد) کاهش داده است. این فروش هزینه را به 1099 دلار کاهش داده است.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

سامسونگ

مانیتور 32 اینچی Odyssey Neo G7 سامسونگ وضوح 4K Ultra HD (3840×2160)، با استفاده از LED های کوانتومی مینی، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 165 هرتز را به کاربران ارائه می دهد. AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می شود.

اگر به دنبال یک مانیتور بازی جدید به عنوان ارتقاء تنظیمات خانه یا هدیه تعطیلات هستید، سامسونگ 32 اینچ Odyssey Neo G7 مانیتور بازی منحنی در حال حاضر در فروش است.

اگر قیمت هنوز بالاتر از چیزی است که می‌خواهید اما همچنان یک Odyssey می‌خواهید، Best Buy یک فروش جایگزین ۵۷۹ دلاری دارد که به آن علاقه‌مند خواهید بود.

در ادامه بخوانید: بهترین مانیتورها: با یک صفحه نمایش زیبا از خودتان پذیرایی کنید

مانیتورهای بازی با تمرکز بر چند ویژگی که تجربه بازی را افزایش می دهند، با سایر محصولات موجود در بازار تفاوت دارند. وضوح و نرخ تازه‌سازی مهم‌ترین جنبه‌های یک مانیتور بازی هستند تا بتوانند بازی‌ها و رسانه‌ها را به بهترین شکل نمایش دهند و به عنوان یک امتیاز، مانیتورهای بازی ممکن است از فناوری‌هایی از جمله G-Sync برای کاهش تاخیر یا تاخیر استفاده کنند.

این سامسونگ Odyssey G7 مدل دارای صفحه نمایش کوچکتر در 28 اینچ است و به جای خمیده، مسطح است، اما وضوح UHD 4K با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز ارائه می‌کند. مانیتور بازی همچنین از G-Sync و FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/samsung-odyssey-gaming-monitors-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

همچنین ببینید: 6 بهترین مانیتور بازی: برای دنیایی از هرتز آماده شوید

مانیتور 32 اینچی (نسبت تصویر 16:9) برای گیم پلی همه جانبه خمیده است و دارای پایه قابل تنظیم است. به عنوان یک امتیاز، می توانید صفحه را بچرخانید یا بچرخانید تا محتوا را به جای افقی به صورت عمودی نمایش دهید.