بهترین گوشی های قدیمی برای خرید در سال 2022

و هنگام ملاقات با فروشندگان برای دریافت محصولات و پرداخت، مطمئن شوید که به افراد مورد اعتماد اطلاع دهید که کجا هستید، چه می‌کنید و چه زمانی انتظار دارید برگردید. به این ترتیب اگر مشکلی پیش بیاید، آنها می توانند به مقامات برای کمک هشدار دهند. همچنین ایده خوبی است که یک دوست را با خود به جلسات فروشنده بیاورید، زیرا اگر شما تنها نباشید، کلاهبرداران بسیار کمتر احتمال دارد که هر چیز نامناسبی را امتحان کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-old-phone/#ftag=RSSbaffb68اونها می تونند … باشند! خرده فروشان بزرگی مانند آمازون، والمارت و Best Buy تلفن‌های بازسازی‌شده و متعلق به قبل را پیشنهاد می‌کنند که از نظر آسیب بررسی شده و برای اطمینان از کارکرد درست آنها آزمایش شده‌اند. آنها همچنین اغلب پوشش ضمانت محدودی برای تلفن های از قبل دارند تا در صورت نیاز به شما آرامش خاطر و همچنین پشتیبانی فنی و تعمیراتی را ارائه دهند.

همچنین می‌توانید سایت‌ها و برنامه‌های فروشنده دست دوم مانند Craigslist، Facebook Marketplace، و OfferUp را جستجو کنید تا ببینید آیا می‌توانید یک تلفن جدید را با قیمت ارزان تهیه کنید. اما باید اقداماتی را برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداران انجام دهید، از جمله: درخواست اثبات ویدیویی مبنی بر بوت شدن تلفن تا صفحه اصلی، اثبات ویدیویی مبنی بر پاک شدن گوشی از اطلاعات مالک قبلی، و مدرک عکاسی از هر مدل و شماره سریال. . با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید فهرست فروشنده را با مشخصات رسمی محصول بررسی کنید تا مطمئن شوید آنچه را که آنها می‌گویند دریافت می‌کنید.