کاربر قدرتمند مایکروسافت اکسل شوید و حرفه خود را با 34 دلار به سطح جدیدی ارتقا دهید

این سه دوره همگی توسط دانشجویان سابق رتبه بالایی دارند و توسط بنیانگذار Maven Analytics کریس داتون تدریس می شوند. ابزارهای تجسم و تجزیه و تحلیل داده های او که برنده جایزه شده اند توسط مایکروسافت و در نیویورک تایمز ارائه شده است.

گرفتن بسته آموزشی All-In-One Microsoft Excel Certification امروز در حالی که فقط 33.99 دلار در فروش است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/become-a-microsoft-excel-power-user-and-boost-your-career-to-a-whole-new-level-for-34/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

“مسترکلاس داشبوردهای پیشرفته اکسل و تجسم داده ها” به شما می آموزد که چگونه از کنترل های فرم اکسل و موارد دیگر استفاده کنید و به شما کمک می کند تا بر تجزیه و تحلیل تعاملی مسلط شوید. سپس شما آماده خواهید بود تا یکی از چشمگیرترین مهارت ها را بیاموزید، نحوه خودکارسازی وظایف خود در اکسل – که اکنون کاملاً ایمن تر است، در “تسلط بر همه ماکروهای MS Excel و اصول اولیه Excel VBA”. اگر در زمینه منابع انسانی با تکنیک‌های اتوماسیون گزارش و مدیریت داده‌ها کار می‌کنید، از «Excel for HR Dashboard and Analytics» استفاده کنید تا مدیریت را تحت تأثیر قرار دهید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

اکسل بسیار طولانی بوده است و به قدری از آن استفاده می شود که اغلب به عنوان برنامه صفحه گسترده ای که همه از آن استفاده می کنند، بدیهی تلقی می شود. اما قدرتمندترین عملکردهای آن به قدری به موفقیت یک شرکت این روزها کمک می کند که مهارت های پیشرفته اکسل همیشه تقاضای زیادی دارد. و اکنون، شما می توانید تبدیل به یک کاربر قدرتمند اکسل شوید با بسته آموزشی All-In-One Microsoft Excel Certification.

با “Microsoft Excel: تجزیه و تحلیل داده ها با Excel Pivot Tables” و “Microsoft Excel: Intro to Power Query، Power Pivot & DAX” عمیقاً در تجزیه و تحلیل داده ها غوطه ور شوید، که به شما می آموزد چگونه از ابزارهای به کار رفته در هوش تجاری سلف سرویس استفاده کنید، از جمله پلت فرم قدرتمند Power BI سپس در “Up & Running with Power BI Desktop” تمرین زیادی داشته باشید.

اگر علاقه ای به کدنویسی ندارید، می توانید فقط با “Microsoft Excel (365): Crash Course” از یک کاربر تازه کار به کاربر پیشرفته تبدیل شوید. با “Microsoft Excel: Advanced Formulas & Functions” دنبال کنید تا کارفرمایان به مجموعه مهارت های شما اطمینان کامل داشته باشند. آیا می خواهید با یک پلت فرم اضافی تجربه کنید؟ «برگ‌نگار Google برای کاربران اکسل» را انتخاب کنید.

برای شروع یادگیری نکات و نکات اکسل به هیچ تجربه ای نیاز ندارید. می توانید این برنامه را به صورت رایگان دریافت کنید و با “علم داده با سهام، اکسل و یادگیری ماشین” که به طور خاص برای مبتدیان طراحی شده است شروع کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از اکسل در ترکیب با یادگیری ماشین، علم داده و حتی پایتون، یکی از ساده ترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان استفاده کنید. فقط همین یک دوره آموزشی می تواند شما را در مسیر برخی از داغ ترین مشاغل در صنعت فناوری قرار دهد.