چگونه یک شرکت املاک و مستغلات از هوش مصنوعی برای یافتن و حذف زبان نژادپرستانه از اسناد ملک استفاده می کند

استفاده از کامپیوتر

تصویر: Getty Images/fizkes

او با اشاره به مسائلی مانند تعصب ارزیابی و نژادپرستی در سیستم امتیازدهی اعتبار، گفت: «همچنین فرصتی را برای صحبت در مورد چیزهایی که امروز اتفاق می‌افتد و از ثروت نسلی سیاه‌پوستان آمریکایی جلوگیری می‌کند، ایجاد می‌کند. “این یک گفتگو را باز می کند.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-a-real-estate-company-is-using-ai-to-find-and-remove-racist-language-from-property-documents/#ftag=RSSbaffb68

مک براید می گوید: “این چیزی است که ما فکر می کنیم می توانیم مقیاس بندی کنیم.”

مک براید می گوید، در حالی که این مسائل حل شده اند، وب سایت جان ال. اسکات در یک “الگوی نگه داشتن” است. او امیدوار است که این وب سایت تا اوایل سال آینده در واشنگتن راه اندازی شود.

برای مدت طولانی، شیوه‌های نژادپرستانه صنعت املاک و مستغلات را تحت تأثیر قرار داده است، و یکی از نمونه‌های بارز آن، پیمان‌های محدودکننده نژادی است که هنوز در اسناد ملکی بی‌شماری در ایالات متحده وجود دارد.

مک براید می گوید: «تنها راهی که می خواهیم به آنجا برسیم، فناوری است.

او می‌گوید: «صاحب خانه معمولی – که واقعاً به آن اهمیت می‌دهد – سرسختی یا زمان یا تخصص لازم برای انجام همه این کارها را ندارد.

اولی فنی است. تنها حدود 60 درصد از اسناد املاک ایالت دیجیتالی شده است. و در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی آمازون می توانند اسناد دست نویس را تجزیه و تحلیل کنند، فرمت های دیگری مانند میکروفیش وجود دارد که سیستم را با چالش مواجه می کند. مک براید گفت آمازون به جان ال اسکات کمک می کند تا این مشکل را حل کند.

با این حال، قبل از به کارگیری فناوری، چند چالش باقی مانده است که باید بر آنها غلبه کرد.

اگر زبان نژادپرستانه شناسایی شود و صاحب خانه بخواهد سند را تغییر دهد، وب سایت سند مناسب را برای ارائه به دفتر ثبت شهرستان خود در اختیار آنها قرار می دهد. فیلدهایی را با اطلاعات مربوط به ملک، مانند شماره بسته و توضیحات حقوقی مختصر، به صورت خودکار پر می کند. سپس، سایت از صاحب خانه می خواهد تا با یک دفتر اسناد رسمی برای نهایی کردن تغییرات، قرار ملاقات بگذارد.

شرکت املاک و مستغلات John L. Scott که در سیاتل تأسیس شده است با خدمات وب آمازون برای ایجاد یک برنامه پردازش اسناد هوشمند کار می کند که می تواند به صاحبان خانه کمک کند تا به راحتی میثاق های نژادپرستانه را در اسناد مالکیت خود شناسایی کنند. به نام برنامه تغییر رانندگی، همچنین روند دشوار تغییر قانونی اسناد مالکیت را ساده می کند.

جان ال. اسکات در دو سال گذشته تمرکز بیشتری بر نژادپرستی سیستماتیک در صنعت داشته است، تا حدی در پاسخ به تاریخچه آن: مدیر عامل شرکت جی. لنوکس اسکات اخیراً از نحوه دخالت پدربزرگش – بنیانگذار شرکت – در این صنعت مطلع شده است. یک خانواده سیاه پوست تلاش برای خرید خانه در سیاتل.

مک براید گفت: «صنعت ما در زمان اجرای این محدودیت‌ها بسیار راضی و مقصر بود. سیاست‌های نژادپرستانه دولت در گذشته، از جمله خط قرمز کردن».

مک براید می گوید که پروژه تغییر رانندگی فقط به تغییر اسناد املاک نیست.

اینها افرادی را که می توانند بر اساس نژاد خرید، فروش، اجاره یا تصرف ملکی داشته باشند، محدود می کنند. اگرچه قانون مسکن منصفانه در سال 1968 تضمین کرد که این پیمان‌های نژادپرستانه دیگر قابل اجرا نیستند، زبان زشتی که برای اولین بار در اسناد املاک نوشته شده است اغلب در آنجا باقی می‌ماند. پیدا کردن آن دشوار است و حتی حذف رسمی آن دشوارتر است. این مشکلی است که حل آن به زمان زیادی نیاز دارد و بسیاری از طرف ها حل می شوند.

بدون ابزاری مانند این، صاحب خانه باید اسناد خود را بخواند، زبان را بیابد، بفهمد قانون مربوط به اصلاح اسناد ملکی چگونه کار می کند، بر نحوه تأیید اسناد رسمی تمرکز کند، و چگونه آن را به دفتر ثبت شهرستان برساند. و به همین ترتیب، فیل مک براید، افسر عملیات جان ال. اسکات، به ZDNET گفت.

سپس موانع قانونی وجود دارد. ثبت‌کنندگان شهرستان ایالت واشنگتن باید تعیین کنند که در صورت وجود چندین نسخه از یک سند، چگونه اقدام کنند. به عنوان مثال، اگر یک مالک خانه بخواهد سند خود را به صورت دیجیتالی اصلاح کند، اما یک سند فیزیکی یا یک نسخه میکروفیش وجود داشته باشد، کدام سند رسمی محسوب می شود؟

همچنین: من یک مولد هنر هوش مصنوعی را آزمایش کردم و این چیزی است که یاد گرفتم

همچنین: کاخ سفید “منشور حقوق” هوش مصنوعی را تصویب می کند که تلاش می کند نگرانی های شما را برطرف کند

خدمات وب آمازون، به نوبه خود، است برجسته کردن پروژه تغییر رانندگی اکنون در انتظار دیگر ایالت ها از رهبری واشنگتن است.

حل این مشکل به صورت دستی دشوار است، حتی زمانی که تیم های کاملی به این فرآیند اختصاص داده شده اند. دانشگاه واشنگتن به مدت دو دهه برای شناسایی زبان نژادپرستانه در اسناد املاک ایالت واشنگتن کار می کند و در حال حاضر تیمی متشکل از 650 داوطلب دارد که اسناد را به صورت آنلاین می خوانند. آنها حدود 65000 سند را ثبت کرده اند، اما به معنای واقعی کلمه میلیون ها ملک در ایالت وجود دارد که هنوز نیاز به تحقیق دارند.

در همین حال، اگر شرکت یا دیگران بخواهند این نوع ابزار را در ایالت های دیگر مستقر کنند، احتمالاً تغییرات قانونی بیشتری لازم است. در ایالت واشنگتن، قوانینی که اخیرا تصویب شده است اصلاح عناوین دارایی با زبان نژادپرستانه را آسان تر کرده اند. مک براید خود به تهیه آخرین لایحه از طریق قانونگذار ایالتی کمک کرد تا به مالکان خانه کمک کند تا زبان نژادپرستانه را در عناوین مالکیت خود حذف یا رسماً رد کنند.

جان ال اسکات یک وب سایت ایجاد کرد که توسط AWS پشتیبانی می شود تا به شناسایی عناوین دارایی که باید اصلاح شوند کمک کند. یک کاربر آدرس خود را تایپ می کند و اگر سند ملکی وی دیجیتالی باشد، سایت از آن استفاده می کند عصاره متن آمازون و آمازون درک – استفاده از بینایی کامپیوتر و تشخیص نوری کاراکتر – برای استخراج داده ها از اسناد و تجزیه و تحلیل آن.