چگونه در لیست های Google Keep همکاری کنیم و چرا باید

Google Keep مدتی است که برنامه یادداشت برداری من بوده است. این ساده، موثر است و با مرورگرهای وب و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. با Google Keep، می‌توانم افکار سریع را ذخیره کنم، فهرست‌ها را اضافه کنم، تصاویر اضافه کنم، متن را قالب‌بندی کنم، یادداشت‌ها را به بالای صفحه پین ​​کنم، و حتی با یادداشت‌ها همکاری کنم.

همچنین: بهترین برنامه های یادداشت برداری برای iPad

چگونه در لیست های Google Keep همکاری کنیم و چرا باید

با شخص اشتباهی همکاری کنید و آنها می توانند یادداشت های شما را خراب کنند. شما این را نمی خواهید. هنگامی که همه همکاران لازم را اضافه کردید، روی ذخیره کلیک کنید و کارتان تمام شد.

در میان یادداشت های خود حرکت کنید. اگر شما هم مثل من هستید، تعداد زیادی از آنها دارید. یادداشتی را که می خواهید در آن همکاری کنید پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. هنگامی که یادداشت ظاهر می شود، باید نماد یک شخص را در ثانیه از سمت چپ مشاهده کنید.

اشتراک‌گذاری یادداشت‌های Google Keep را می‌توان برای اهداف تجاری یا شخصی استفاده کرد. فهرستی از کارهای روزمره یا فهرستی از تمام آلبوم‌های وینیلی که دارید، نگه دارید. آسمان محدودیت استفاده از Google Keep است.

در پنجره بازشو، شخص یا آدرس ایمیلی را که می‌خواهید در یادداشت با او همکاری کنید، تایپ کنید. می‌توانید هر تعداد همکار که دوست دارید به هر یادداشتی اضافه کنید.

و این تمام چیزی است که برای اشتراک گذاری و همکاری با یادداشت های Google Keep وجود دارد. این ویژگی بسیار اساسی است اما وقتی یادداشتی دارید که باید توسط دیگران به اشتراک گذاشته و ویرایش شود، واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-collaborate-on-google-keep-lists-and-why-you-should/#ftag=RSSbaffb68 پاپ آپ تنظیمات Google Keep Collaborators.

هر تعداد همکار که نیاز دارید به یک یادداشت اضافه کنید.

تصویر: جک والن

یادداشتی با همکاران مرتبط آشکار خواهد شد زیرا نماد نمایه همکار را در سمت راست پایین یادداشت خواهید دید. اگر زمانی نیاز به حذف یک همکار داشتید، به سادگی روی نماد نمایه کلیک کنید، که همان پنجره تنظیمات اشتراک‌گذاری را که قبلا دیدید باز می‌شود. روی X مرتبط با مشارکت کننده کلیک کنید تا آنها حذف شوند.

دوم، شما باید عاقل باشید که با چه کسی به اشتراک می گذارید. نمی‌خواهید یادداشتی در Google Keep که ممکن است حاوی اطلاعات مهمی باشد که نمی‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید، با کسی به اشتراک بگذارید. بنابراین، آن یادداشت ها را عاقلانه به اشتراک بگذارید تا به خوبی به هدف شما عمل کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر وب پیش فرض خود را باز کرده و وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. شما همچنین می توانید این کار را از طریق برنامه تلفن همراه در اندروید یا iOS به همین روش انجام دهید.

تنها چیزهایی که نیاز دارید یک حساب Google معتبر و هر مرورگر وب مدرنی است. خودشه. زمان اشتراک گذاری

درست است، دوستان من، می توانید با یادداشت ها در Google Keep همکاری کنید. به همین دلیل، می‌توانید یک پروژه، فهرست کارها، فهرست خرید یا تقریباً هر چیزی که نیاز دارید ایجاد کنید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و سپس آنها می‌توانند هر ورودی را در یادداشت اضافه، حذف یا ویرایش کنند.

پنجره تنظیمات Google Keep Collaborators.

اما در مورد آن اشتراک گذاری چطور؟ حالا بریم سراغش

الزامات

هر تعداد همکار که نیاز دارید به یک یادداشت اضافه کنید.

تصویر: جک والن

نحوه حذف همکاران از یادداشت

زنی پشت میز کافه آفتابی از لپ تاپ استفاده می کند.

آلیسا کومارووا / شاتر استوک
نکته اینجاست: اول و مهمتر از همه، شما به صورت یادداشت به یادداشت به اشتراک می گذارید، بنابراین جهانی نیست.

حذف یک همکار از Google Keep.

تصویر: جک والن پاپ آپ تنظیمات Google Keep Collaborators.

با این حال، یکی از کارهایی که نمی توانید انجام دهید، مدیریت مجوزهای آن سهام است. اگر یک همکار را به یادداشت اضافه کنید، به این معنی است که آنها می توانند اطلاعات موجود در آن را ویرایش کنند. این بدان معنی است که شما واقعاً باید احتیاط کنید که این یادداشت ها را با چه کسانی به اشتراک می گذارید.

همچنین: 5 بهترین تبلت یادداشت برداری