چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | arya-cctv

این دوربین ها علاوه بر داشتن قیمت مقرون به صرفه دارای کیفیت بالایی هستند. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند.

HikVision DS-2CE16H0T-ITF 5MP EXIR Bullet Camera

از طرفی به علت قرار گرفتن در مقابل گرد و غبار، باران و رطوبت مقاومت بیشتری بر روی بدنه دارند. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای مجله خبری دوربین مداربسته آریا خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما Fisheye (چشم ماهی)

بنابراین، در این سیستم‌ها از تجهیزات شبکه بیسیم و تجهیزات ماهواره‌ای از قبیل رادیو آنتن وایرلس برای ارتباطات داده‌ای و انتقال تصاویر دوربین‌ها استفاده می‌شود. با توجه به وسعت گسترده و عدم دسترسی به شبکه سراسری برق در محیط‌های جنگلی، کوهستانی، بیابانی و مزارع وسیع؛ در چنین محیط‌هایی از انواع دوربین‌های مداربسته مخصوص با قابلیت‌های ویژه استفاده می‌شود. در این سیستم‌ها، انواع دوربین گردان PTZ و انواع دوربین زوم دار وریفوکال دستی و موتورایز اتوفوکوس قابل کنترل توسط نرم افزارهای کنترلی و انواع کیبورد دوربین مداربسته، بیشترین کاربرد را دارند. انواع دوربین مدار بسته خارجی اوتدور برای محیط‌های بیرونی و فضای باز. دوربین مخفی مدار بسته یا رم خور که برخی از آن با نام دوربین جاسوسی هم یاد می‌کنند به انواع دوربین کوچک مخفی شده داخل اشیا و لوازم مختلف گفته می‌شود که به دلایل امنیتی، نظارتی، سرگرمی، و یا جاسوسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید دوربین مخفی برای جاسوسی کاملا غیر قانونی می‌باشد و عواقب قانونی شدیدی به همراه خواهد داشت.

http://66toolkit.ir

همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . یکی از انواع دیگر دوربین مداربسته بر اساس کاربرد، دوربین مدار بسته خانگی است.دوربین های مداربسته مناسب منزل را باید بر اساس عوامل مختلفی انتخاب کنید. در منازل می توان از دوربین های مداربسته معمولی با کیفیت تصویر مناسب استفاده کرد. پس دیگر برای دوربین‌ها مداربسته آنالوگ ممکن نیست تا از تکنولوژی‌های AHD–TVL–SDL در سیستم استفاده کنند.

  • آیا نمی دانید کدام دوربین مدار بسته را برای محل کسب و کار یا منزل خود بخرید…؟ در این نوشته قرار است معرفی کنیم چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ و انواع دوربین مدار بسته را به طور خلاصه برای شما کاربران عزیز مورد نقد و برسی قرار دهیم.
  • تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.
  • بنابراین این سیستم فوق العاده در حوزه های تجاری و فروشگاهی که باید نظارت شبانه روزی در محیط آن ها انجام شود کاربرد دارد.
یکی دیگر از روش‌های تقسیم بندی انواع دوربین مداربسته روش انتقال اطلاعات است. در این دسته بندی دوربین‌ها به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند و هر کدام زیر دسته‌هایی دارند. اما تفاوت این دو دوربین چیست؟ در ادامه با بررسی تفاوت این دو مدل دوربین مخفی آنها را معرفی و مقایسه می‌کنیم. دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد از دوربین‌های ساده آنالوگ که تنها تصویر را دریافت می‌کند تا دوربین‌های حرفه‌ای اسپیددام که امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. دسته بندی دوربین‌های مخفی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در ادامه انواع دوربین مداربسته را بسته به هر دسته‌بندی آورده‌ایم. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید.

دوربین اسپیددام