آموزش نصب انواع  دوربین های مداربسته

تمامی این موارد به صورت کامل در دوره آموزشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس از اضافه کردن دوربین به نرم افزار شما قادر خواهید بود تصاویر دوربین را در نرم افزار مشاهده کنید یا تنظیمات خود را روی دوربین انجام دهید. توجه داشته باشید که نکته اساسی در نصب دوربین های شبکه نه صرفا نصب آن بلکه عیب یابی سیستم شبکه است. دوربین‌های مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. همچنین در پایان جلسه مدرکی مبنی بر گذراندن این دوره آموزشی به شرکت کنندگان تقدیم گردید . جهت دریافت مشاوره از متخصصان شرکت الکامپ فقط کافیست با ما تماس گرفته و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۷ ساله و بیش از ۴۰۰۰ پروژه موفق.

هرچه تعداد پیکسل های یک سنسور بیشتر باشد تصویر بهتر و با دقت بالاتری ارائه خواهد شد. ابعاد حسگر دوربین و پیکسل در کنار هم روی کیفیت تصویر تاثیر می گذارند. استفاده از حسگرهای بزرگتر با پیکسل های بیشتر باعث افزایش وضوح تصویر شده و در تصویر جزئیات بیشتری منعکس می گردد.

چه زمانی از دوربین های مداربسته تحت شبکه IP استفاده کنیم؟

در محل هایی مانند بانک ها، ادارات، کارخانجات، فروشگاه های بزرگ، طلا فروشی ها و کنترل ترافیک خیابان ها و چهارراه ها از این سیستم به وفور استفاده می شود. البته نباید دور از نظر داشت که پا بر عرصه گذاشتن دوربین هایی که قادرند حرکت را در محدوده تحت نظارت خود ثبت و اعلام نمایند، استفاده از این سیستم ها به عنوان دزدگیر arya-cctv.ir تصویری در حال گسترش است. در این پکیج آموزشی شما قادر خواهید بود برق دوربین های مداربسته را از پنل های خورشیدی تامین نمایید . نوسانات برق و یا برق القایی در سیستم دوربین مداربسته می تواند تاثیر گذار باشد… نرم افزارهایBriton CCTV Pro وB IOT، نرم‌افزارهای کاربردی برای دریافت تصاویر دوربین های IOT برایتون هستند.

به عنوان مثال، آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf معمولا فقط برای یک مدل خاص از دوربین کاربرد دارد. امیدواریم تمام دوستان بتونند مثل شما با خوندن آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه در سایت دیجیرانو دوربین مداربسته خودشون رو تهیه و نصب کنند. همان طو که احتمالا خودتان در هنگام استفاده از مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه فهمیده اید برای تهیه مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه چند ماه زحمت کشیده شده است و کامنت های شما باعث تشویق شدن ما به ایجاد محتواهای مفید و کاربردی میشود. در ادامه مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به اهمیت استفاده از کانکتور های ضد اب و نحوه نصب و راه اندازی آن ها پرداخته ایم.

  • دوربین های تحت شبکه در مقایسه با نوع آنالوگ به علت برخورداری از عمق تصویر برداری بالا، مساحت و فضای قابل توجهی را تحت پوشش خود قرار می دهند.
  • در دوره آموزش دوربین مداربسته و بخش نصب این دوربین‌ها، باید با انواع دوربین‌ها آشنا باشید تا بتوانید انواع دوربین‌ها را نصب کنید.
  • این دوربین ها به راحتی با راه اندازی یک مودم وای فای این امکان را به افراد می بخشند که در هر نقطه‌ای از کشور به دوربین‌ها اشراف داشته باشند؛ به دلیل انجام شدن تمامی مراحل در شبکه اینترنت دیگر هیچ احتیاجی به کابل کشی های طولانی و زیاد نیست.

با توجه به وجود کدک‌های مختلف، چالش اصلی آینده در این حوزه، کار بر روی کدکی است که به تکنولوژی کدگذاری خاصی متکی نباشد. به عنوان بسته‌ی کدکی عمل کند که شامل روش‌های مختلف کدگذاری در یک بسته باشد. فرمت فشرده سازی H.264 تا 50% فشرده سازی بیشتری نسبت به فرمت‌های قبل از خود انجام می‌دهد. امروزه کدک های مختلفی در فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این حالت برق 220 ولت ورودی منبع تغذیه دوربین می تواند از برق برق شهری نزدیک به محل دوربین یا برق UPS مرکزی تامین شود ( هر چند بهتر است برق 220 ولت ورودی منبع تغذیه از سمت دستگاه DVR تامین شود). مرحله بعد مشخص کردن مکان دوربین ها است، این مکان با توجه به نیاز کاربر و تصویری که مدنظر است مشخص می شود. معمولا مکان مناسب دوربین مشخصه هایی مانند عدم وجود مانع در برابر دید دوربین جهت تصویر برداری از سوژه مورد نظر، گرفتن حداکثر وسعت تصویر، دور از دسترس عموم بودن و … است. در واقع جایگذاری مناسب دوربین ها با توجه به نیازکاربر، تخصص و تجربه بالایی را می طلبد.

دسته بندی انواع دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری

انواع دوربین های مدار بسته به دو دسته دوربین های آنالوگ و دیجیتال دسته بندی می شوند. دوربین مدار بسته دیجیتال از رایج ترین نوع دوربین ها هستند و یکی از حوزه های کاری مفید و پر درآمد برای افرادی است که توانسته اند با یادگیری این حرفه در این صنعت فعالیت نمایند . در دوره دوربین مداربسته IP ، به مباحث شبکه و پروتکل های ارتباطیIP ، سوکت های مورد استفاده در سیستم های مدار بسته IP ، آموزش عملی سوکت زدن و معرفی و آموزش عملی اسپید دام خواهیم پرداخت.

گام به گام دروس اول