وب کم جدید لاجیتک Brio 505 هوشمندتر و ارزان تر از رقبا است

پایه محکم است و بسیار هوشمند ساخته شده است. با استفاده از یک پایه مغناطیسی، می توانید جزء دوربین تنظیمات را بچرخانید تا نقطه شیرین خود را پیدا کنید، آن را جدا کرده و به جای آن روی سه پایه نصب کنید، و حتی برای شبیه سازی ضبط از بالا به پایین، وب کم را به سمت پایین کج کنید. بیشتر در مورد آن بعدا. همچنین یک پوشش حفظ حریم خصوصی وجود دارد که می توان آن را به صورت دستی با چرخاندن دستگیره سمت راست وب کم تنظیم کرد.

بیشتر: بررسی لینک Insta360: این وب کم 4K به معنای تجارت است

بیشتر: 10 بهترین وب کم که می توانید امروز بخرید

سپس حالت نمایش وجود دارد. هنگامی که روشن است، خروجی دوربین به طور خودکار زمانی که وب‌کم به سمت پایین متمایل می‌شود، برمی‌گردد. نتیجه یک عکس از بالا به پایین آینه ای است که فرصتی را برای کاربران تجاری، مربیان و حتی طراحان برای نمایش محصولات، یادداشت های نوشته شده و موارد دیگر باز می کند (نمونه زیر را ببینید).

لاجیتک با ساخت لوازم جانبی کامپیوتر با کیفیت بالا، چه برای کار یا بازی، غریبه نیست. از آنجایی که این سوال مطرح می شود که آیا آینده کار در چهار دیواری ساختمان های شرکتی است، در خانه، یا کمی از هر دو، لاجیتک معتقد است آخرین محصول خود، وب کم 129 دلاری بریو سری 500، نیازهای مشارکتی متخصصان تجاری و مصرف کنندگان را برآورده می کند.

ویژگی کلیدی فروش وب کم های سری جدید Brio 500 نرم افزار همراه LogiTune است (می دانم، یکی دیگر نرم افزار اختصاصی برای محصولات لاجیتک) و تمام ویژگی های هوش مصنوعی که معرفی می کند. اول RightSight است که از لنز فوق عریض 90 درجه وب کم استفاده می کند تا به طور هوشمندانه شما (یا بلندگوی روی دوربین) را هنگام راه رفتن در اطراف کادر دنبال کند. به لطف دوربین تداومی، این ویژگی بسیار شبیه به ویژگی سنتر استیج اپل در آی‌پد، آیفون و اکنون در مک است.

بیایید ابتدا اصول اولیه را کنار بگذاریم. راه‌اندازی وب‌کم به آسانی اتصال کابل USB-C همراه به دستگاه Mac یا Windows و روشن کردن سرویس همکاری انتخابی شما (Zoom، Microsoft Teams، Google Meet و غیره) است. خود دوربین با یک قاب محافظ صورتی، سیاه یا سفید محافظت می شود – زیرا شخصی سازی قبل از هر چیز دیگری انجام می شود – به همراه یک پایه گیره مغناطیسی برای قرار دادن آن در بالای درب لپ تاپ یا مانیتور شما. من پایه را روی مک بوک پرو و ​​مانیتور ضخامت نیم اینچی خود بدون هیچ مشکلی تست کردم.

وب کم Logitech Brio 500 Series

ژوئن Wan/ZDNET

من در هفته گذشته در حال آزمایش جدیدترین ورودی در خط رو به رشد وب کم های Brio لاجیتک بودم و قضاوت نهایی (و رتبه بندی) خود را برای مدتی بعد رزرو خواهم کرد. چیزی که برای من مسلم است این است که این یک دوربین فوق‌العاده کامپیوتری است، با چندین ویژگی هوشمند که به وضوح در موج جدید وب‌کم‌های هیبریدی به یک ویژگی مشترک تبدیل شده‌اند.

logitech-brio-500-webcam-showmode

ژوئن Wan/ZDNET
Logitech-Brio-500-Series-Show-mode

ژوئن Wan/ZDNET

سری Brio 500 با رزولوشن 1080p با میدان دید 90 درجه (FOV) ضبط می‌کند که نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر یک گام پایین‌تر است. Brio Ultra HD Pro که با کیفیت 4K گرفته شده است. سپس دوباره، وب‌کم جدید با قیمت 129 دلار (در مقابل 199 دلار) ارزان‌تر است و اکثر کاربران باید به خروجی 1080p آن بسنده کنند. من از لینک عالی Insta360 تغییر مکان دادم و کیفیت ویدیوی لاجیتک را به همان اندازه خوب دیدم.

سری Brio 500 شامل 500 (برای مصرف کنندگان) و 505 (برای سازمانی) است. دومی از Logitech Sync پشتیبانی می‌کند تا مدیران فناوری اطلاعات بتوانند به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار را برای توده‌ها ارسال کنند و همچنین مشکلات را از راه دور عیب‌یابی کنند. بهترین بخش این است که قیمت هر دو مدل یکسان است. قیمت گذاری برای سری Brio 500 129 دلار است که در مقایسه با گزینه های 200 تا 300 دلاری که بر بازار وب کم حرفه ای تسلط دارند نسبتاً متوسط ​​است. با پول کمتر، ویژگی‌های مشابه هوش مصنوعی مانند قاب‌بندی خودکار و حالت نمایش، و یک وب‌کم 1080p را دریافت می‌کنید که کار را انجام می‌دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/logitechs-new-brio-505-webcam-is-smarter-and-cheaper-than-the-competition/#ftag=RSSbaffb68