آیا با به روز رسانی نرم افزار خسته شده اید؟ این برنامه های مایکروسافت اکنون می توانند حتی زمانی که رایانه شخصی شما قفل است به روز شوند

روش به‌روزرسانی جدید فقط برای دستگاه‌های ویندوز و مشتریان دارای اشتراک Microsoft 365، Visio و Project است. برای تیم های مایکروسافت اعمال نمی شود زیرا فرآیند به روز رسانی خاص خود را دارد. همچنین برای مجوزهای مصرف‌کننده خرده‌فروشی/همیشگی برای Office 2016، 2019، و 2021 در دسترس است.

کاربر کامپیوتر

تصویر: Getty Images/Maskot
به‌روزرسانی‌های جدید زمانی که مثلاً ماکروها در حال اجرا هستند یا تغییرات ذخیره‌نشده‌ای وجود دارد، انجام نمی‌شوند. همچنین، اگر برنامه ها نمی توانند به طور ایمن خاموش شوند، به روز رسانی ها به طور معمول اعمال می شوند.

«به‌روزرسانی تحت قفل» سعی می‌کند در صورت امن بودن این کار، برنامه‌های آفیس را خاموش کند و سپس یک به‌روزرسانی معلق را اعمال کند. سپس برنامه های بسته شده را به حالت قبلی باز می گرداند. همه اینها باید در چند ثانیه اتفاق بیفتد، به گفته مایکروسافت.

هنگامی که یک کارمند یک سند آفیس ناقص را یک شبه باز می گذارد اما دستگاه خود را قفل می کند تا روز بعد آن را تکمیل کند، این باید مفید باشد. در گذشته، قفل کردن دستگاه از به‌روزرسانی آفیس جلوگیری می‌کرد.

مایکروسافت روش به‌روزرسانی جدیدی به نام «به‌روزرسانی تحت قفل» را برای به‌روزرسانی برنامه‌های آفیس در حالی که رایانه شخصی در حالت بیکار، قفل است یا اگر برنامه‌ها در حال اجرا هستند، ارائه کرده است. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، فرآیند باید چهار ثانیه طول بکشد.

«به‌روزرسانی تحت قفل» امیدواریم استرس مدیرانی را که کاربران از اعلان‌های به‌روزرسانی برنامه‌های آفیس خسته شده‌اند، کاهش دهد. این ویژگی از مایکروسافت استفاده می کند کلیک برای اجرا فناوری‌های مجازی‌سازی و پخش جریانی برای ارائه به‌روزرسانی‌های آفیس از این طریق.

مایکروسافت وعده داده است که روش جدید به روز رسانی برنامه های مایکروسافت 365 به معنای “صفر اعلان، صفر اختلال” برای کاربران خواهد بود و نیاز به به روز رسانی اجباری را کاهش می دهد.

و برای همه دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی‌ها را از زیر دریافت می‌کنند در دسترس است:

  • کانال فعلی: نسخه 2109 یا بالاتر
  • کانال ماهانه سازمانی: نسخه 2112 یا بالاتر
  • کانال سازمانی نیمه سالانه (پیش نمایش): نسخه 2202 یا بالاتر
  • کانال سازمانی نیمه سالانه: نسخه 2208 یا بالاتر (آینده ژانویه 2023)


منبع: https://www.zdnet.com/article/exhausted-by-software-updates-these-microsoft-apps-can-now-update-even-when-your-pc-is-locked/#ftag=RSSbaffb68