هدفون های خواب جدید QuietOn به راحتی از مهمانی های تعطیلات همسایه شما جلوگیری می کند

مرور: Kakoon Nightbuds: روشن کنید، تنظیم کنید، رها کنید تا بخوابید

به سادگی بی صدا: بدون برنامه، بدون موسیقی

سبک زندگی هدفون های QuietOn 3.1

تصویر: QuietOn

با کاهش دمای شهر نیویورک، ممکن است صدای AC من خاموش باشد، اما صدای ترافیک تعطیلات بلندتر از همیشه است. به طور طبیعی، من برای دریافت دوز روزانه (امیدوارم) هشت ساعت خواب، به سراغ هدفون های بی سیم رفته ام. جدیدترین جفتی که در دستور کار آزمایش قرار گرفته اند، هدفون های QuietOn 3.1 هستند.

کیس QuietOn 3.1 با درگاه شارژ بسته شده است

کیس و جوانه های quieton 3.1

هدفون خواب quieton 3.1

در حالی که راحتی رویایی است، ستاره هدفون های QuietOn 3.1 تا حد زیادی حذف نویز فعال (ANC) است. وقتی جوانه ها را در جای خود می لغزید، باید حدود 30 ثانیه صبر کنید تا تغییر صدا و فشار را بشنوید و احساس کنید.

QuietOn مدتی است که در بازار ویژه هدفون های خواب حضور داشته است و آخرین مدل 3.1 از موفقیت های جوانه های QuietOn 3.0 با بهبود حذف نویز فعال و تناسب ارگونومیک تر ساخته شده است. پس از گذراندن دو هفته گذشته با هدفون ها، آنها به آرامی به بالای لیست لوازم ضروری کنار تخت من رسیدند. با این حال، اینها با قیمت 289 دلار به فروش می رسند و بدون نقص نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یک انتقال آرام از صدای محیط به سادگی وجود دارد… هیچ چیز، همانطور که جوانه ها روی گوش شما تنظیم می شوند، یک مهر و موم صوتی برای قفل کردن صدای ظریف سفید ایجاد می کند و در نهایت دنیای اطراف شما را مسدود می کند – از جمله خروپف بی قرار شریک زندگی شما و مهمانی هایی که حس زمان را از دست داده اند. حذف نویز غیرفعال نوک گوش فوم گیلاس در بالا است.

پشت قاب هدفون QuietOn 3.1.

کریستینا داربی/ZDNET

صدای اینها چگونه است؟

یکی از عوامل کمبود فشار، تناسب درون کانالی است که توسط نوک گوش های مخملی و فوم دار جوانه ها – بسیار شبیه گوش گیرهای سنتی – محکم می شود. با فاصله گرفتن از نوک گوش سیلیکونی معمولی، بالشتک فوم به خوبی در مجرای گوش شما قرار می گیرد و به بقیه جوانه اجازه می دهد تا صاف روی گوش شما قرار گیرد. حتی در آن زمان، دیدن این که QuietOn سه اندازه مختلف نوک گوش را بسته‌بندی می‌کند، بسیار خوب است، بنابراین می‌توانید به‌راحتی متناسب با آن را تعویض کنید.

برای شروع، جوانه های QuietOn 3.1 فقط 1.8 گرم وزن دارند که وزن آنها را نسبت به جفت هدفون استاندارد سبک تر می کند. اندازه کوچک زمانی که سر شما در برابر بالش قرار دارد و فشار کمتری ایجاد می شود بیشترین تفاوت را ایجاد می کند – به خصوص برای افرادی که به پهلو می خوابند مانند من.

مرور: Soundcore Sleep A10: آیا هدفون های خواب واقعاً کار می کنند؟

برای خواب طراحی شده است

تنها مشکل این است که با وجود اینکه هنگام شروع خواب، هدفون‌ها به راحتی در گوش من قرار می‌گیرند، اما تا طلوع آفتاب حداقل یکی از آنها از بین می‌رود. به عنوان یک پیشنهاد به تولید کنندگان: اگر از ویژگی find-my-buds استفاده نمی کنید، حداقل جوانه ها را در تاریکی بدرخشید!

به‌عنوان یک خواب‌آور حساس به سر و صدا، قبلاً سعی کردم با نسل دوم AirPods Pro خود بخوابم اما آنها را خیلی حجیم دیدم. بنابراین، من تحت تأثیر قرار گرفتم که ANC QuietOn را با اپل مقایسه کردم، در حالی که برای پوشیدن در هنگام خواب احساس تحریک کمتری داشتم.

با شباهت عجیب (و احتمالاً هدفمند) به بالش، جعبه شارژ جوانه ها هم فشرده و هم محکم است. این سبک‌ترین کیفی نیست که من در دست گرفته‌ام، اما هنوز هم به راحتی می‌توان با آن سفر کرد و وقتی در کیسه‌ای از لوازم جانبی سفر انداخته می‌شود، به راحتی قابل تشخیص است.

QuietOn با هدفون های 3.1 تا 28 ساعت عمر باتری را وعده می دهد. من شخصاً بدون قرار دادن جوانه‌ها در جعبه شارژ، چهار شب باتری دریافت کرده‌ام، اما این را بیشتر به خاطر این واقعیت می‌دانم که جوانه‌ها مدام از گوشم بیرون می‌افتند و به جای ANC به حالت استندبای تغییر می‌کردند. اگر تجربه مدنی تری با هدفون های QuietOn داشته باشید، قبل از نیاز به شارژ، انتظار ندارم کمتر از سه روز استفاده کنید.

این کیس همچنین دارای سه چراغ LED آبی است که درست بالای درگاه شارژ USB-C قرار دارد که میزان باتری هدفون ها را نشان می دهد. با این حال، بخشی از من آرزو می‌کنم که ای کاش این‌ها در قسمت جلوی کیس قرار می‌گرفتند، زیرا اسکن آن در حین شارژ شدن جوانه‌ها بسیار آسان‌تر است.

جوانه ها دارای دو سوراخ میکروفون در بیرون برای مقابله با صداهای اطراف هستند.

کریستینا داربی/ZDNET

اینها چقدر دوام دارند؟

در حالی که جوانه‌ها شاهد ارتقاء همه جانبه هستند، QuietOn هنوز مجموعه‌ای از صدا یا نرم‌افزار را برای همراهی سخت‌افزار اضافه نکرده است – به این معنی که نمی‌توانید موسیقی را از طریق بلوتوث پخش کنید یا از یک برنامه داخلی برای پخش حلقه‌های صدای پس‌زمینه آرامش‌بخش استفاده کنید. اگر تنها چیزی که می‌خواهید سکوت باشد، این هدفون‌ها ایده‌آل هستند و مایلید برای آن هزینه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/quietons-new-sleep-earbuds-will-comfortably-block-out-your-neighbors-holiday-parties/#ftag=RSSbaffb68همچنین: بررسی Nothing Ear Stick: Earbuds، اما آن را مد کنید

نوک گوش فومی شبیه گوش‌گیرهای سنتی است که نسبت به هدفون‌های بی‌سیم معمولی مناسب‌تر است.

کریستینا داربی/ZDNET

موردی برای خواب خوب