نمایشگاه EV من را باورمند کرد: اینها پریوس های پدران شما نیستند

همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، تصور کلی من از خودروهای برقی – یا حداقل آنهایی که آزمایش کردم – مثبت است. رانندگی فیزیکی خودروها مطمئناً به باز کردن ذهن من در مورد آنچه که مزدا CX-5 2017 من برای ارتقاء در دسترس است کمک کرد.

کیا EV6 بر روی پلت فرم E-GMP با معماری 800 ولت ساخته شده است.

ژوئن Wan/ZDNET

3. «صفر تا شصت» هیجان‌انگیز، دلخراش و غیرعملی است.

بیشتر: بهترین شارژرهای برقی خانگی که می توانید بخرید

Polestar 2 دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر گوگل و یک تعویض دنده شش ضلعی است.

ژوئن Wan/ZDNET

2. زمان شارژ سریعتر از گوشی شماست.

kia-ev6-front-electrify-expo

به عنوان مثال شارژر تمام الکتریکی جدید دوج را در نظر بگیرید. توسط ادغام صداهای جعلی موتور از طریق بلندگوهای خارجی خودرو، علاقه‌مندان به خودروهای عضلانی که با غرغر کردن لوله‌های اگزوز زندگی می‌کنند و می‌میرند (و نمی‌توانند سکوت خودروهای الکتریکی را تحمل کنند) می‌توانند شادی کنند و امیدواریم که به انرژی پاک جهش کنند.

همچنین: آخر هفته ای پر انرژی با Polestar 2

منطقه نمایشی Polestar در Electrify Expo NYC

قبل از Electrify Expo، فکر می‌کردم که شارژ کردن – هم سرعت و هم دسترسی – یک شکست بزرگ در هنگام تغییر به یک خودروی برقی است. بنابراین می توانید چهره من را تصور کنید که نماینده کیا یک برگه خود را بیرون آورد و خواند که EV6 فقط به 18 دقیقه شارژ نیاز دارد تا از 10٪ به 80٪ برسد. این در مورد هر شارژر سریع DC، از جمله مواردی که توسط صدها ایستگاه Electrify America در سراسر کشور ارائه می شود، وجود دارد. گوشی هوشمند من حتی نمی تواند به این سرعت شارژ شود.

درسته. با انتخاب یک وسیله نقلیه برقی، به طور موثری انتشار گازهای گلخانه ای و متعاقباً انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهید. علاوه بر این، برای بهتر کردن سیاره، مجبور نیستید به یک خودروی برقی کامل متعهد شوید. اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی نیز جایگزین های مدبرانه ای برای خودروهای استاندارد گازسوز هستند. اسکوتر فعلی من، به عنوان مثال، NIU KQI 3 Pro، برای سفرهای کوتاه مدت و رفت و آمد صبحگاهی گاه به گاه به محل کار بسیار مفید بوده است.

بیشتر: اعتبار مالیاتی جدید EV پیچیده است. اینجاست که چه کسی واجد شرایط است.

1. خودروسازان با ما صبور هستند.

جنبه ای از خودروهای الکتریکی وجود دارد که من هنوز به آن اشاره نکرده ام و آن عامل پایداری است. تقریباً همه تولیدکنندگان حاضر در جلسه، از جمله تولیدکنندگان اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه‌های الکترونیکی، روشن کردند که برقی بودن به محیط زیست کمک می‌کند.

بیشتر: من عاشق رانندگی با هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 بودم. فقط یک دلیل وجود دارد که نمی توانم یکی بخرم

به جز این باور بی‌وقفه که رانندگی با یک پدال و کنترل‌های آب و هوای صفحه لمسی راه آینده است، اکثر اولین تجربه‌های رانندگی من با Kia EV6، Polestar 2 و Volvo XC40 Recharge صمیمی و آشنا هستند. ممکن است فرمان کمی بیشتر شعله ور شود و تعویض دنده ها چندان به نظر نمی رسند…تعویض دنده به عنوان معمولی اما یک بار که نشستم و شروع به رانندگی کردم، همه چیز مثل همیشه بود و آنطور که انتظار داشتم دور از ذهن نبود. آیا خودروسازان به سادگی ما را وارد عصر جدیدی از خودروها می کنند؟

غرفه Polestar مدل های 1 و 2 را به نمایش گذاشت.

ژوئن Wan/ZDNET

همچنین: دوچرخه الکترونیکی 800 دلاری Lectric XP Lite لذتی محض است

5. من نمی توانم صبر کنم تا به خودروی برقی سوئیچ کنم…اما مجبورم.

به عنوان یک پذیرفته شده صاحب یک دستگاه گازسوز — و کسی که برای نشریه ای می نویسد که همه چیزهای فناوری و نوآوری را پوشش می دهد — من چیزهای زیادی برای پرسیدن داشتم. پس از یک آخر هفته که ایده از پیش تصور شده ام را از خودروهای برقی ابهام زدایی کردم و خودم با چند خودروی آماده بازار به جاده آمدم، در اینجا نکات کلیدی من آورده شده است.

چند هفته پیش شرکت کردم Electrify Expo، یک کنوانسیون محلی که در آن مصرف کنندگان، چه با تجربه و چه غیر باتجربه، می توانند داغ ترین وسایل نقلیه الکتریکی موجود در بازار را آزمایش کنند و داغ ترین سوالات خود را برای رهبران صنعت مطرح کنند. این رویداد دو روزه در نیویورک با خودروسازان محبوبی مانند تویوتا، کیا، و بی‌ام‌و و برخی دیگر از خودروهای عجیب‌وغریب مانند Polestar، Lucid، و Aptera همراه بود.

یک کیا EV6 با بنرهای کیا روی پیاده رو پارک شده است

ژوئن Wan/ZDNET
kia-ev6-test-drive-electrify-expo

خودروهای برقی ممکن است شبیه آینده به نظر برسند — و بسیار هم هستند — اما آنهایی که برای دوران مدرن ساخته شده اند بیش از هر چیز دیگری مرا به یاد وسایل نقلیه سنتی می اندازند. این توازن نوآوری و آشنایی نسبتاً رایج است و خودروسازان اقدامات شدیدی انجام داده اند تا به دارندگان خودروهای بنزینی اطمینان دهند که تجربه EV آنقدرها هم که فکر می کنند رادیکال نیست.

Polestar-2-test-drive-interior-electrify-expo

در یک نقطه مشخص از رانندگی آزمایشی Polestar 2 به من گفته شد که در کنار جاده حرکت کنم. اما به جای اینکه از من گواهینامه و ثبت نام بخواهد، راهنمای ماشینم به من پیشنهاد کرد که روی پدال پا بگذارم و اجازه بدهم وسیله نقلیه پرواز کند. و من هم انجام دادم. سرم به سرعت به عقب برگشت و Polestar با آکوستیک تقریباً بی صداش از بادهای شهر نیویورک عبور کرد. این یک تجربه کوتاه مدت اما هیجان انگیز بود.

من کنجکاو هستم، آیا شما یک خودروی الکتریکی دارید؟ اگر نه، چه چیزی مانع شما می شود؟ همچنین، اگر کسی بتواند یک مورد استفاده واقعی برای شتاب صفر تا شصت به من بدهد، دوست دارم بدانم آن چیست. در زیر نظر دهید


منبع: https://www.zdnet.com/article/an-ev-expo-made-me-a-believer-these-arent-your-dads-priuses/#ftag=RSSbaffb68

اما حتی اگر امروز برای تغییر آماده بودم، گزینه های من محدود می شد.

سپس، البته، شارژ در خانه وجود دارد که همان انرژی الکترونی را با سرعت کمتر و کنترل‌شده‌تری ارائه می‌دهد. بنابراین اگر داستان‌هایی درباره ساعت‌ها شارژ خودروهای برقی شنیده‌اید، ممکن است اعداد را از متن خارج کنند.

همکار من در ZDNET، جیسون پرلو، در حساب اخیرش توضیح داد که چگونه مسائل زنجیره تامین جهانی بر وضعیت فعلی خودروهای الکتریکی تاثیر گذاشته است، کار بسیار خوبی انجام داد. به طور خلاصه، مگر اینکه ماه ها (یا حداکثر یک سال) فرصت دارید، انتظار داشته باشید که در حال حاضر برای هر وسیله نقلیه الکتریکی به طور قابل توجهی بیشتر از قیمت برچسب پرداخت کنید. اگر می‌توانید برند، مدل و پیکربندی ایده‌آل خود را به خرده‌فروشی نزدیک‌تر بیابید، ممکن است فقط درخواست شما برای جهش EV باشد.

از بین همه دلایلی که در آن روز برای “ساخت سوئیچ” به من ارائه شد، کفپوش وسیله نقلیه بسیار مورد انتظار و کمترین قانع کننده بود. این یک ویژگی پر زرق و برق است که اغلب راه خود را به تبلیغات، پوسترها و کمپین های بازاریابی برای خودروهای برقی باز می کند. چگونه اتومبیل ها می توانند از صفر تا شصت مایل در ساعت را در چند ثانیه طی کنند.

نوع EV6 GT کیا می تواند تنها در 3.37 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

ژوئن Wan/ZDNET

4. اسکوترها و دوچرخه های برقی نیز جالب هستند.

اما در آن سه چهار ثانیه، وقتی دیدم زندگی از جلوی چشمانم می گذرد، به این فکر کردم که “دلیل این اتفاق دقیقا چیست؟” من راننده فرمول 1 نیستم. و من مطمئناً به این زودی در یکی از آن مسابقات درگ Fast & Furious نخواهم بود. همین سوال را از راهنمای ماشین پرسیدم و با خنده گیجی مواجه شدم. او هم هیچ نظری نداشت.