نحوه پیکربندی اندروید برای رسیدگی به تماس های اسپم دریافتی

همچنین: اکنون 5 نکته سریع برای امنیت بهتر گوشی اندروید (بله، به همین راحتی است)

فعال کردن غربالگری خودکار اعداد احتمالا جعلی.

تصویر: جک والن پاپ آپ پیکربندی هرزنامه در اندروید 13.

فعال کردن غربالگری خودکار تماس‌های هرزنامه احتمالی.

تصویر: جک والن

همچنین: نحوه ضبط تماس تلفنی در گوشی اندرویدی

آیا به آنها پایان کامل خواهد داد؟ نه. اما هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، تماس های هرزنامه کمتری دریافت خواهید کرد.

از داخل پاپ آپ Spam، گزینه ای به نام “Automatically screen. Decline Robocalls” را انتخاب کنید.

همچنین: آیا آیفون های جدید را نمی خواهید؟ در اینجا 6 گوشی برتر اندرویدی موجود است

هنگامی که یک تماس مشکوک به هرزنامه وارد می شود، به طور خودکار با فعال بودن این دو گزینه برای شما بررسی می شود، بنابراین لازم نیست کاری در مورد آنها انجام دهید. به عنوان یک امتیاز، در صفحه گزینه های Call Screen، در صورت انتخاب، می توانید انتخاب کنید کسانی که برای اولین بار تماس می گیرند و همان گزینه غربالگری خودکار را انتخاب کنید که برای تماس‌های هرزنامه و خودکار انجام دادید.

برنامه Phone را در دستگاه اندرویدی خود باز کنید و روی منوی عمودی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. از منوی پاپ آپ، روی تنظیمات ضربه بزنید.

با این حال، شما نمی توانید فقط انتظار داشته باشید که گوگل به همه چیز رسیدگی کند. برای استفاده حداکثری از خدمات، باید چند تغییر پیکربندی را در برنامه تلفن انجام دهید. این چیزی است که من قصد دارم به شما کمک کنم. هنگامی که به این موضوع رسیدگی کردید، تماس های هرزنامه شما باید به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

پنجره بازشو پیکربندی غربالگری خودکار اعداد جعلی در اندروید 13.

نمای نزدیک از دست هایی که تلفنی را در دست دارند که تماس ورودی ناشناخته ای را نشان می دهد

iStockphoto/Getty Images

در مرحله بعد، می‌خواهیم کاهش خودکار تماس‌های رباتیک را تنظیم کنیم. برای این، به اسپم و صفحه تماس صفحه تنظیمات، انتخاب کنید صفحه تماسو سپس ضربه بزنید اعداد احتمالی جعلی. در پنجره بازشو، دوباره مطمئن شوید که گزینه “Automatically screen. Decline Robocalls” را فعال کنید.

من شما را نمی دانم، اما تماس های تلفنی هرزنامه برای من آفت شده است. این تماس‌ها فقط آزاردهنده نیستند، بلکه می‌توانند یک خطر جدی برای هویت و حریم خصوصی شما باشند. ناگفته نماند که من از آن تماس‌گیرندگان مزاحم متنفرم و برای اجتناب از آنها دست به کار می‌شوم.

از پنجره تنظیمات تلفن، با ضربه زدن به پنجره تنظیمات پاپ آپ اسپم بروید اسپم و صفحه تماس > صفحه تماس > هرزنامه ها.

خوشبختانه، اندروید دارای ابزارهای بسیار مفیدی است که مستقیماً در برنامه تلفن تعبیه شده است تا به شما کمک کند آن تماس‌های هرزنامه را حذف کنید. این گزینه‌های پیکربندی داخلی در ارتباط با پایگاه داده هرزنامه Google (که اغلب به‌روزرسانی می‌شود) کار می‌کنند تا از غرق شدن آن تماس‌ها به تلفن شما جلوگیری کنند.

از آنجایی که من این تنظیمات را فعال کرده ام (که احتمالاً دو سال پیش انجام دادم)، شاهد کاهش تماس های هرزنامه تقریباً به صفر هستم. من به شدت توصیه می‌کنم که همین کار را انجام دهید تا بتوانید از وقفه‌های غیرضروری بسیار کمتری در طول روز شلوغ خود لذت ببرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-configure-android-to-handle-incoming-spam-calls/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: از شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی برای مسدود کردن تماس ها و پیامک های ناخواسته استفاده کنید

نحوه پیکربندی اندروید برای رسیدگی به تماس های اسپم دریافتی

الزامات

تنها چیزی که برای کاهش هرزنامه نیاز دارید هر چیزی است گوشی اندرویدی حداقل اندروید 10 را اجرا می کند (که باید اکثر دستگاه های اندرویدی موجود در بازار را پوشش دهد).