لاجیتک نور کلید قابل تنظیم و میکروفون ممتاز را در پخش‌کننده‌ها، پادکست‌ها هدف قرار داده است


چراغ کلید لاجیتک Litra و میکروفون آبی سونا XLR با مانیتور روی میز.

میکروفون Blue Sona دارای طراحی مستطیلی متمایز است، در حالی که چراغ کلیدی Litra Beam می تواند به راحتی در صورت عدم استفاده به عنوان یک چراغ رومیزی ظاهر شود.

لاجیتک

برند لاجیتک برای سازندگان لاجیتک روز چهارشنبه یک جفت لوازم جانبی جدید را برای پخش‌کننده‌ها، یوتیوب‌برها، پادکست‌ها و دیگر سازندگان خانگی معرفی کرد.

پخش کننده ای که نور کلید لاجیتک Litra Beam را تنظیم می کند

لاجیتک می گوید پخش کننده بدون حاشیه Litra Beam به از بین بردن سایه های خشن کمک می کند.

لاجیتک

اول از همه جدید است چراغ کلید لیترا بیم. چراغ LED به گونه ای طراحی شده است که یک راه همه کاره برای روشن کردن جریان زنده بازی، ویدیوی YouTube یا سایر محتوای بصری شما ارائه دهد.

همچنین: 5 روشی که Elgato Stream Deck کارها را آسان‌تر می‌کند (حتی اگر استریمر نباشید)

Litra Beam از فناوری TrueSoft لاجیتک پشتیبانی می کند که پنج تنظیم روشنایی و پنج تنظیم دمای رنگ را برای تقلید از نور گرم شمع تا نور آبی سرد (2700K-6500K) فراهم می کند. نرم‌افزار بازی G Hub لاجیتک به کاربران کنترل دقیق‌تری را می‌دهد، تا درصد دقیق روشنایی یا کلوین جداگانه دمای رنگ.

یک جفت چراغ کلید لاجیتک Litra Beam روی یک میز

چندین واحد Litra Beam نیز می توانند برای ایجاد تنظیمات روشنایی مانند مواردی که Logitech با نام های Front، Split، Butterfly، و Rembrandt تماس می گیرد، استفاده شود.

لاجیتک

پایه رومیزی شامل جهت گیری سه طرفه از جمله ارتفاع، شیب و چرخش را فراهم می کند. پرتو لیترا است از فروشگاه آنلاین لاجیتک در دسترس است اکنون 350 دلار

پخش کننده ای که با میکروفون Blue Sona لاجیتک صحبت می کند

شکل منحصر به فرد شامل یک پایه داخلی با یک اتصال دائمی XLR در داخل است.

لاجیتک

اگر Litra Beam برای ارتقای بازی ویدیویی شما طراحی شده است، میکروفون سونا آبی برای ارائه اوج کیفیت صدا در کنار آن ایجاد شده است. لاجیتک امیدوار است که میکروفون XLR پویا به لطف فناوری ClearAmp تقویت‌کننده صدا و «زیبایی‌شناسی مدرن و آماده دوربین»، در بین همه از پخش‌کننده‌های Twitch گرفته تا تولیدکنندگان پادکست مورد استفاده قرار گیرد.

این در رنگ‌های گرافیت (تیره) و سفید روشن موجود است.

به گفته لاجیتک، فناوری ClearAmp بدون نیاز به تقویت کننده میکروفون خارجی، افزایش بهره +25 دسی بل را فراهم می کند.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از کپسول دو دیافراگمی، الگوی پیکاپ سوپرکاردیوید و پایه گردان داخلی 290 درجه برای ارائه موقعیت دقیق.

با تمام این فناوری صوتی پیشرفته، میکروفون Blue Sona 350 دلار قیمت دارد از طریق فروشگاه آنلاین لاجیتک. این آن را فقط زیر قیمت 400 دلار قرار می دهد میکروفون SM7B Shure، که احتمالاً قبلاً در مقابل بسیاری از پادکسترها و YouTubers دیده اید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/logitech-aims-adjustable-key-light-and-premium-microphone-at-streamers-podcasters/#ftag=RSSbaffb68