نحوه پخش جریانی فوتبال NFL

علاوه بر CBS، نمی‌توانید پنجشنبه شب یا بازی‌های NFL خارج از بازار را تماشا کنید.

من شخصاً Sling TV را از زمانی که در سال 2016 پخش زنده تلویزیونی را آغاز کرد، دوست داشتم. رابط کاربری را دوست دارم، سرعت آن را دوست دارم، و دوست دارم کانال‌هایم را انتخاب و انتخاب کنم، بنابراین همان چیزی را که می‌خواهم به دست می‌آورم. قیمت ترکیبی آبی و نارنجی آن هنوز کمتر از قیمت رقبای اصلی خود است. اما بدون CBS، نمی توانید بازی های AFC را استریم کنید. برای پخش کننده های NFL، Sling TV یک سرویس انتخاب دوم است.

Sling TV رویکردی آلاکارته برای کانال ها دارد که آن را از رقبای خود جدا می کند. Sling TV دو بسته اصلی ارائه می دهد: آبی با 43 کانال به قیمت 35 دلار و نارنجی با 32 کانال به قیمت 35 دلار. شما می توانید آنها را به صورت بسته ای با قیمت 50 دلار دریافت کنید، و می توانید بسته های کوچکی از کانال های دیگر به نام Sling Extras را با هزینه های اضافی اضافه کنید.

بسته‌های اضافی Sling TV، علاوه بر پیشنهادات رایج مانند کانال‌های Showtime، از 6 دلار در ماه هزینه دارند. برای طرفداران توپ حرفه ای، Sports Extra 11 دلاری با 15 کانال از جمله NFL RedZone ارائه می شود.

گزینه های پخش شما … جالب هستند. Sling Orange فقط به شما امکان می دهد یک کانال را در یک زمان پخش کنید، در حالی که Sling Blue به شما امکان می دهد سه کانال را پخش کنید. اگر آنها را ترکیب کنید، می توانید چهار نمایش را همزمان پخش کنید.

برای طرفداران NFL این یک موهبت متفاوت است. من آن را دوست دارم زیرا به من امکان می دهد کانال هایی را که می خواهم دریافت کنم، اما همچنین کمی گیج کننده است. برخی از کانال‌ها هم در Sling Orange و هم Sling Blue در دسترس هستند. نارنجی اساسا یک بسته ESPN/Disney است، در حالی که آبی یک بسته Fox/NBC را ارائه می دهد. آبی همچنین شامل شبکه NFL است. بهترین معامله شما، اگر می‌خواهید مجموعه وسیعی از کانال‌ها را داشته باشید، مشترک شدن در ترکیب با 50 دلار است.

از سوی دیگر، تلویزیون Sling ارزان ترین راه را برای تماشای RedZone در اختیار شما قرار می دهد. شما این کار را با اشتراک Sling TV Blue با 35 دلار در ماه و اضافه کردن 11 دلار در هر ماه Sports Extra افزودنی انجام می دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/how-to-stream-nfl-football/#ftag=RSSbaffb68

با این حال، چیزی که به دست نمی آورید، وابسته به CBS محلی شماست. برای این منظور، Sling TV از شما می خواهد که از آنتن هوایی استفاده کنید. Sling TV دستگاه پخش خود را با قیمت 99.99 دلار ارائه می دهد AirTV 2، که من استفاده کردم و دوست داشتم. این به شما امکان می دهد هم تلویزیون Sling و هم کانال های محلی خود را تماشا کنید. اسلینگ اغلب معاملات AirTV 2 را ارائه می دهد که قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

دستگاه DVR ابری Sling TV 50 ساعت زمان ضبط را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید هر تعداد برنامه را که می خواهید همزمان ضبط کنید. اگر بیشتر می خواهید، می توانید تا 200 ساعت فضای ذخیره سازی با 5 دلار اضافی در ماه اضافه کنید. با استفاده از این سرویس می‌توانید آگهی‌های بازرگانی را به سرعت پیش ببرید.