آیفون اصلی در جعبه مهر و موم شده به قیمت 35 هزار دلار در حراج به فروش می رسد

در ژانویه 2007، استیو جابز اولین آیفون را معرفی کرد و قول داد که “تاریخ بسازبا محصول جدید اپل. دستگاه جدید شیک شامل صفحه نمایش لمسی، دوربین 2 مگاپیکسلی، پست صوتی تصویری و یک مرورگر وب واقعی بود. دن فاربر گفت: “اگر آیفون به خوبی نسخه ی نمایشی جابز کار کند، یک محصول موفق خواهد بود.” برای ZDNet نوشت.

تلفن اصلی

در واقع، آیفون اصلی آنقدر دستگاه نمادین است که یک آیفون باز نشده و نسل اول به قیمت 35414 دلار فروخته شد در حراج هفته گذشته

دستگاه مدل A1203 با 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت مهر و موم شده کارخانه عرضه شد. خانه حراج RR Auction اشاره کرد که جعبه دارای یک تصویر در اندازه واقعی از آیفون با 12 آیکون بر روی صفحه است که نشان می دهد که از اولین تولیدات است — سیزدهمین نماد برای iTunes بعداً در سال 2007 ارائه شد. آیفون اصلی 8 گیگابایتی در اواسط سال 2007 به قیمت 599 دلار به فروش رسید.

علاوه بر این، نسل اول اپل آی پاد اصلی باز نشده (5 گیگابایت) 25000 تومان فروخته شد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/original-iphone-in-sealed-box-sells-for-35k-at-auction/#ftag=RSSbaffb68

این حراج همچنین یک برد مدار Apple-1 را به نمایش گذاشت که توسط یکی از بنیانگذاران اپل، استیو “ووز” وزنیاک به صورت دستی لحیم شده بود و ظاهراً برای تضمین اولین سفارش بزرگ اپل استفاده شده بود. نمونه اولیه 677196 دلار فروخته شد.

آیفون در واقع یک موفقیت بود و اپل با تغییر چشم انداز ارتباطات تلفن همراه تاریخ ساز شد.

این دستگاه به عنوان بخشی از حراجی تحت نظارت RR Auction “Apple, Jobs, and Computer Hardware” به حراج گذاشته شد که بیش از 70 مورد را برای مناقصه نشان می داد. حراج در 18 آگوست بسته شد.