نحوه خرید کتاب در کیندل

همچنین: بهترین کتاب‌خوان‌های الکترونیکی: Kindle، Kobo، و موارد دیگر

نحوه خرید کتاب الکترونیکی در کیندل

دکمه Read Now در صفحه Kindle

برای خرید کتاب های Kindle در آیفون، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به یک مرورگر وب (مانند سافاری، گوگل کروم یا فایرفاکس) بروید.
  2. به Amazon.com بروید و وارد شوید.
  3. کتاب Kindle را که می خواهید بخرید پیدا کنید.
  4. قالب Kindle را در زیر عنوان کتاب انتخاب کنید.
  5. خرید و بررسی کنید.
  6. کتاب Kindle در دستگاه‌های Kindle که به این حساب آمازون وارد شده‌اند دانلود می‌شود.

هنگامی که یک Kindle جدید می‌خرید، این امکان را دارید که در زمان تحویل، آن را از قبل به حساب آمازون شما مرتبط کنید. اگر در هنگام پرداخت این گزینه را انتخاب نکردید، سپس در کیندل خود وارد حساب آمازون خود شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله 2: به فروشگاه Kindle بروید

پس از پردازش پرداخت، دانلود کتاب در Kindle شما شروع می شود و در چند ثانیه در کتابخانه Kindle شما (صفحه اصلی Kindle) در دسترس قرار می گیرد.

سوالات متداول

کیندلی که فصل 1 را نشان می‌دهد در مقابل پس‌زمینه‌ای از طبیعت ایستاده است

آمازون

آ کتابخوان الکترونیکی Kindle در نهایت برای من زندگی را تغییر داد. کتاب‌ها در حال حاضر قابل حمل هستند، اما کتاب‌های الکترونیکی قابل حمل در سطح بعدی هستند: همه کتاب‌های شما در یک دستگاه جمع‌وجور مفید هستند. اما چگونه می توانید بیشترین بهره را از کیندل خود ببرید؟ بیایید با نحوه خرید کتاب در دستگاه شروع کنیم.

اما با افزایش علاقه من به نوشتن، عشق من به کتاب نیز بیشتر شد. خواندن یک کتاب مانند یک ارتباط خصوصی با نویسنده احساس می‌شود، مانند رازی که راه رازهایی را به راه می‌اندازد. استیون کینگ یک بار گفت که خواندن “آسانی و صمیمیت با روند نوشتن ایجاد می کند” و این چیزی است که برای من احساس می شود.

به عنوان یک نویسنده، عجیب نیست که من عاشق خواندن هستم. اما همانطور که برای بسیاری دیگر صادق است، همیشه اینطور نبود. در کودکی، از خواندن با اشتیاق متنفر بودم. از خواندن هر کتابی که خودم انتخاب نکرده بودم خودداری کردم. فکر خواندن خسته کننده و وقت گیر بود. چرا وقتی می توانید داستان ها را در تلویزیون تماشا کنید، بخوانید؟

هنگامی که یک کتاب جالب را در کتابخانه دیجیتال کیندل مشاهده کردید، می توانید خلاصه، تعداد صفحات و سایر اطلاعات مربوط به کتاب را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای خواندن نظرات و اطلاعات بیشتر درباره آنچه دیگران درباره کتاب می‌گویند پیمایش کنید.

مرحله چهارم: خرید کتاب

یکی از مزایای خرید فرمت Kindle یک کتاب این است که از قبل ارزانتر از نسخه گالینگور است. اما راه‌هایی برای یافتن معاملات بهتر در هنگام جستجوی کتاب‌های Kindle وجود دارد. آمازون همیشه معاملات را در سایت خود ارائه می دهد و شما می توانید پیدا کنید معاملات روزانه کیندل، معاملات ماهانه، و معاملات انحصاری Kindle.

نمونه کتاب Kindle یا حدود 10 درصد از کتاب یا فصل اول یا دو فصل است. پس از اتمام خواندن نمونه، می توانید کتاب را در کیندل خود خریداری کنید تا بقیه آن را دانلود کنید.

پس از انتخاب کتاب، دکمه را فشار دهید خرید برای [$ price] روی کیندل خود برای خرید آن. این فرآیند حساب آمازون شما را شارژ می کند، بنابراین هر روش پرداختی که در آمازون استفاده می کنید برای خرید اعمال می شود.

انگشتی در حال انتخاب کتاب در فروشگاه کیندل روی صفحه

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET
اگر مطمئن نیستید که برای خرید کتاب Kindle آماده هستید، می توانید نمونه ای از آن را امتحان کنید. این کار را مانند خواندن برخی از صفحات در یک کتابفروشی قبل از متعهد شدن به خرید کتاب در نظر بگیرید – با این تفاوت که می توانید این کار را از هر کجا که هستید با Kindle یا دستگاه دیگری با برنامه Kindle انجام دهید.

صفحه Kindle که دکمه Tap on Buy را نشان می دهد

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET
کیندلی که صفحه نمایش آن فروشگاه کیندل را نشان می دهد

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

اگر می خواهید کتاب های Kindle را از آیفون خود خریداری کنید، باید این کار را از طریق یک مرورگر وب انجام دهید. اگرچه می توانید برنامه های Kindle و Amazon را در آیفون خود داشته باشید، متاسفانه خرید کتاب با استفاده از این برنامه ها در آیفون پشتیبانی نمی شود.

اگر در کتابخانه مجازی Kindle باشد، برای خرید در دسترس است. کتاب های ترجمه شده زیادی در فروشگاه کیندل موجود است و برخی از کتاب ها به چندین زبان در دسترس هستند.

به سادگی کتاب مورد علاقه خود را جستجو کنید و ببینید آیا برای خرید موجود است یا خیر.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-buy-books-on-kindle/#ftag=RSSbaffb68

فروشگاه Kindle به شما امکان می دهد بر اساس ژانر و محبوبیت مرور کنید، یا می تواند توصیه هایی برای شما پیدا کند.

مرحله 1: Kindle خود را به حساب آمازون خود پیوند دهید

صفحه اصلی Kindle کتابخانه شما را نشان می‌دهد که شامل کتاب‌هایی است که خریداری یا قرض گرفته‌اید و فروشگاهی که کتاب‌هایی برای خرید دارد.

مرحله 3: کتابی را برای خرید انتخاب کنید

دکمه از تغییر کرد 8.99 دلار بخرید به الان بخوان پس از خرید

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET