این نوار صوتی سامسونگ با صدای فراگیر سه بعدی 47 درصد تخفیف دارد

را ساندبار سری Q700A سامسونگ 3.1.2ch امروز به طور غیرمنتظره ای 47 درصد کاهش یافت، بنابراین فقط 369 دلار، می توانید سیستم تلویزیون خود را ارتقا دهید. این قیمت پایین ترین قیمتی است که تا به حال آن را دیده ایم.

و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، حتماً یک تلویزیون برای همراهی آن بردارید. به عنوان یادآوری، این جفت شدن با تلویزیون QLED سامسونگ بهترین کار را دارد و توصیه می کنیم تلویزیون 65 اینچی QN90B QLED سامسونگ را انتخاب کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-soundbar-surround-sound-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

بهترین بخش این است که اگر تصمیم گرفتید از دستگاه های خانه هوشمند آمازون استفاده کنید، نوار صوتی ویژگی های الکسا را ​​برای کنترل کانال ها، صدا و موارد دیگر ارائه می دهد.

ساندبار سری Q700A سامسونگ 3.1.2ch

سامسونگ
این نوار صوتی نه تنها دارای Dolby Atmos و DTS:X برای صدای با کیفیتی شبیه به سینما است که تجربه صدای فراگیر سه بعدی را از یک نوار صوتی و یک ساب ووفر برای شما به ارمغان می آورد، بلکه از فناوری Q Symphony نیز استفاده می کند. برای کسانی که با ویژگی Q Symphony جدید هستند، این ویژگی کاملاً با تلویزیون QLED شما هماهنگ می شود و صدای کاملاً فراگیر را افزایش می دهد.

369 دلار پایین ترین قیمتی است که در این نوار صوتی دیده ایم – و یکی از اولین بارهایی است که قیمت واقعاً کاهش یافته است. ما به شدت توصیه می کنیم که این را امروز انتخاب کنید زیرا می تواند یک معامله روزانه باشد. می توانید آن را برای قیمت 369 دلار در هر دو آمازون و والمارتبسته به ترجیح خرده فروش شما.

به غیر از Q Symphony، بلندگوها از فناوری پرتو آکوستیک نیز استفاده می کنند. همراه با سه کانال، یک ساب ووفر، و دو کانال روشن‌کننده برای اطمینان از اینکه می‌توانید در مواقع لزوم دیالوگ را بشنوید یا از آن انفجار شدید در فیلم اکشنی که در حال تماشای آن هستید لذت ببرید.