معامله AMD Ryzen: AMD Ryzen 7 5800X3D 84 دلار تخفیف دارد

پردازنده دسکتاپ AMD Ryzen 7 5800X3D برای بازی، کار، استریم و غیره عالی است. از هشت هسته استفاده می کند، فرکانس کاری معمولی آن 3.5 گیگاهرتز است. این یک AMD 3D V-Cache ارائه می‌کند و 96 مگابایت حافظه نهان L3 را مستقیماً در بازی‌های شما قرار می‌دهد و می‌تواند اندازه‌های کش بزرگ را برای زمانی که بازی شما بیشتر به آن نیاز دارد، مدیریت کند. در واقع، این حافظه تا پنج برابر سریعتر از حافظه DRAM است.

این با بیش از 350 مادربرد AMD کار می کند، یا می توانید به راحتی آن را به عنوان یک ارتقاء در ریگ پردازنده فعلی خود نصب کنید. با سوکت های سری ZMD 300 و همچنین سری های 400 و 500 سازگار است.

با توجه به اینکه تورم باعث افزایش قیمت بیشتر وسایل الکترونیکی شده است، دیدن یک معامله واقعی در مورد مشخصات دسکتاپ همیشه شاداب است. را پردازنده دسکتاپ AMD Ryzen 7 5800X3D فقط از 449 دلار به فقط 365 دلار به لطف یک کد تبلیغاتی، و ما اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت آن با این قیمت عالی داریم.

برای به دست آوردن این معامله، باید چند کار را انجام دهید. اول – شما باید از کد استفاده کنید ZIPFEST22. پس از آن، برای دریافت کل معامله، باید از پرداخت ZIP استفاده کنید. آن را به 365 دلار کاهش داد. با ZIP آشنایی ندارید؟ استفاده از آن آسان است و به جای پرداخت یکباره و کامل، به سادگی پرداخت های خود را به چهار پرداخت بدون بهره تقسیم می کنید. حتماً امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و این تخفیف عالی را دریافت کنید 84 دلار صرفه جویی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/amd-ryzen-7-desktop-processor-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68

به علاوه، زمانی که به آن بیشتر نیاز دارید، می‌تواند تا 4 گیگاهرتز با تقویت توربو کار کند.