تنها راهی که باید از Apple Wallet برای سوار شدن به اتوبوس و قطار استفاده کنید

وقتی روی Wallet و Apple Pay کلیک می‌کنید، آنچه را خواهید دید. به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Express Transit Card کلیک کنید.

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

MTA Apple Pay ضربه بزنید و بروید

تصویر: CNET

Apple Pay در کیف پول اپل یکپارچه شده است. با Apple Pay، می توانید به مخاطبین و سایر کاربران اپل به اشتراک بگذارید و پول ارسال کنید. Apple Wallet یک موجودیت فراگیر برای ذخیره روش های پرداخت مختلف شما از جمله است اپل کش و حتی کارت پرواز مجازی شما برای سفر.

آیا باید برای اپل کیف پول پرداخت کنم؟

همچنین: نحوه استفاده از Apple Pay در فروشگاه ها و آنلاین

سوالات متداول

با استفاده از Apple Wallet می توانم سوار کدام وسیله حمل و نقل عمومی شوم؟

پس از اینکه گزینه Wallet & Apple Pay را انتخاب کردید، کارت‌ها و مجوزهایی را که قبلاً برای Apple Pay ثبت شده‌اند، مشاهده خواهید کرد. در زیر آن کارت‌ها، روی آن ضربه بزنید کارت حمل و نقل سریع گزینه. برخلاف روش‌های معمول پرداخت تلفن همراه، کارت ترانزیت سریع برای دسترسی به اسکن Face ID یا رمز عبور برای تسریع در فرآیند سوار شدن نیازی ندارد.

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، احتمالاً حمل و نقل عمومی بخشی ضروری از برنامه روزانه شما است. از آنجایی که من اصالتاً اهل هیوستون، تگزاس هستم، احتمالاً یکی از تنها شهرهای بزرگ ایالات متحده که فاقد سیستم حمل و نقل کارآمد است، یادگیری سیستم مترو شهر نیویورک بوده است. یک تجربه.

تنظیمات Apple Wallet و Pay

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

دفعه بعد که در یک ایستگاه حمل و نقل عمومی قرار گرفتید، به جای اینکه با تنظیمات کیف پول و دستگاه خود دست و پنجه نرم کنید، کافی است اپل واچ یا آیفون خود را در مقابل خواننده نگه دارید تا پرداخت شروع شود. این که بدون درز است.

پرداخت هزینه سواری من، با این حال، به لطف من ساده نگه داشته شده است آیفون و اپل واچ.

چه بخواهید از کارت حمل و نقل رسمی شهر خود استفاده کنید یا از کارت اعتباری شخصی خود، در اینجا نحوه استفاده از Apple Wallet برای “اسکن” سریع در سفر خود آورده شده است.

همچنین: من یک اشتباه بزرگ اپل واچ مرتکب شدم

چگونه کارت خود را به کیف پول اپل اضافه کنیم

تنظیمات کیف پول و Apple Pay با پیکانی که گزینه کارت حمل‌ونقل سریع را نشان می‌دهد

کارت حمل‌ونقل سریع که کارت پیش‌فرض را با علامت تیک سبز نشان می‌دهد

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

خیر. کیف پول اپل همراه با آیفون و اپل واچ شما ارائه می شود. همچنین برای ذخیره کارت های اعتباری و نقدی خود در برنامه نیازی به پرداخت هزینه ندارید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-use-express-transit-card-on-apple-wallet/#ftag=RSSbaffb68در آیفون خود، به منوی تنظیمات بروید و به پایین بروید کیف پول و اپل پی.

اکثر شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل عمومی در شهرهای مرکزی ایالات متحده، پرداخت‌ها را از طریق Apple Wallet می‌پذیرند. کلیک اینجا برای دیدن اینکه آیا شهر شما — در داخل یا خارج از ایالات متحده — از تراکنش های تلفن همراه پشتیبانی می کند.

آیا Apple Pay با Apple Wallet یکی است؟

اکنون، می‌توانید از یکی از کارت‌های موجود در پرونده خود استفاده کنید یا به صورت دستی یک کارت اعتباری، نقدی یا حمل‌ونقل عمومی اضافه کنید. هنگامی که اطلاعات صورتحساب را وارد کردید، کارت به طور خودکار در کنار تنظیمات کارت حمل و نقل سریع ظاهر می شود. همیشه می توانید با تکرار این مرحله روش پرداخت پیش فرض را تغییر دهید.