معامله مانیتور جمعه سیاه 2022: صفحه نمایش 49 اینچی Mini LED سامسونگ با 35 درصد تخفیف به فروش می رسد.

همانطور که قبلا گفتیم، مانیتور است به قیمت 1797 دلار به فروش می رسد. Prime Day شاهد کاهش این مانیتور به 1599 دلار بود. ما انتظار نداشتیم که قیمت حتی بیشتر از این کمتر شود، بنابراین چه کسی می داند که برای چه مدت با این قیمت در دسترس خواهد بود. حتما امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید برای استفاده از این فروش عالی و صرفه جویی 22% در این مانیتور گیمینگ درجه یک

اگر مانیتور Odyssey Neo G9 را احساس نمی‌کنید، حتماً بهترین معاملات مانیتور ما را نیز بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-curved-monitor-deal-samsung-uhd-mini-led-display-sale-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

صفحه نمایش خمیده 49 اینچی به شما دید پرنده ای می دهد، به خصوص در بازی های تازه منتشر شده و ریمسترهایی مانند ویچر III. صفحه نمایش 4K UHD Mini LED، همراه با صفحه نمایش منحنی، شما را در هنگام بازی در جلو و مرکز قرار می دهد. همچنین می‌توانید انتظار زمان‌های پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه را داشته باشید که زمان‌های پاسخ دقیق را برای زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد.

فروش و معاملات جمعه سیاه همچنان قوی است، به خصوص برای گیمرها. مورد ما در این مورد: مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G9 دوباره به فروش می رسد به قیمت 1797 دلار، می توانید این غول بازی را روی میز خود بیاورید و در طول جلسات بازی تجربه ای واقعاً همه جانبه داشته باشید.

حتی اگر از آن برای بازی استفاده نمی‌کنید، صفحه‌نمایش بزرگ برای نمایش چندین برگه کار می‌کند تا بتوانید هنگام ارسال ایمیل و شرکت در جلسه زوم، صفحات گسترده خود را پیگیری کنید. استفاده از چند مانیتور با این ابزار که به شما کمک می کند از یک صفحه سازماندهی شده بمانید، منطقی نیست.

samsung-odyssey-neo-g9.jpg

سامسونگ