خرید رایانه شخصی بازی جمعه سیاه 2022: HP Omen 25L با 390 دلار تخفیف

در همین حال، امروز این پیشنهاد عالی HP را به سبد خرید خود اضافه کنید تا از بازی لذت ببرید و 390 دلار صرفه جویی کنید. ما همچنین معاملات دسکتاپ را در اینجا پوشش می دهیم، و اگر می خواهید ببینید چه چیز دیگری در بازار وجود دارد، می توانید آنها را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-gaming-pc-deal-hp-omen-25l-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

شما 256 گیگابایت حافظه SSD دریافت خواهید کرد که در بخش سفارشی سازی و خرید نیز قابل ارتقا است و در صورت تمایل می توانید تا 1 ترابایت فضا را انتخاب کنید. همچنین با پشتیبانی Omen Audio Control DTS:X Ultra گزینه‌های صدای فراگیر 5.1 را دریافت خواهید کرد که می‌توانید به هدفون‌های بازی، بلندگوها و موارد دیگر وصل کنید.

علاوه بر CPU عالی، در زیر کاپوت، یک NVIDIA GeForce RTX 3050 با 8 گیگابایت GDDR6 پیدا خواهید کرد. در حالی که این بهترین پردازنده گرافیکی در بازار نیست – این جایزه به RTX 4090 که به تازگی معرفی شده است تعلق می گیرد – هنوز هم یک کارت گرافیک عالی است که می تواند از پس بازی های شما برآید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید گرافیک را به یک GPU قوی‌تر تنظیم کنید، به لطف گزینه سفارشی‌سازی و خرید، می‌توانید. اما، مراقب باشید: برای این ویژگی هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

منتظر روزهای سرد زمستانی هستید تا با یک بازی رایانه شخصی و چای خوب کنار بیایید؟ مطمئن شوید که دستگاه بازی برای انجام این کار با این دستگاه دارید دسکتاپ گیمینگ HP Omen 25L. بهترین از همه، این است با 470 دلار تخفیف در حال حاضر، بنابراین شما می توانید آن را بردارید فقط 849 دلار.

دکل بازی با مجموعه ای از مشخصات، از جمله خنک کننده هوای AMD Ryzen 5600B W/RGB که می تواند تا 3.9 گیگاهرتز را افزایش دهد، همراه است. هنگامی که Turbo Boost بوت می شود، CPU می تواند تا 4.4 گیگاهرتز بالا رود تا بتوانید بازی های مورد علاقه خود را بدون مشکل انجام دهید.

به عنوان یک سر بالا، اگر آن را انتخاب کنید، به یک مانیتور بازی و یک ماوس نیاز دارید. ما توصیه می کنیم انتخاب کنید ماوس گیمینگ بی سیم HP Omen Photon که در حال حاضر 64 درصد تخفیف دارد و کیبورد مکانیکی گیمینگ Corsair K100، با 20% تخفیف به فروش می رسد.