متا تأیید می کند که هدست بعدی Quest VR مصرف کننده در سال 2023 عرضه می شود

متا در بیانیه‌ای که به مدیر مالی دیوید ونر نسبت داده شده است، گفت: انتظار می‌رود هزینه‌های سخت‌افزار Reality Labs در ماه‌های آینده افزایش یابد، “به دلیل عرضه نسل بعدی هدست Quest ما در اواخر سال آینده.”

Meta Quest 2 روی یک میز کنار کنترلرهایش نشسته است

Quest 2 که در سال 2020 راه اندازی شد، یک هدست VR محبوب است.

شاتر استاک

سرمایه‌گذاری‌های جدی متا در متاورس به آن اجازه می‌دهد تا محتوا و سخت‌افزار انحصاری VR را با هزینه‌های یارانه‌ای ارائه کند. متا در گزارش سه ماهه سوم خود خاطرنشان کرد: هزینه های متاورس در سال 2023 به افزایش خود ادامه خواهد داد.

متا روز چهارشنبه تایید کرد که قصد دارد نسخه مصرفی بعدی هدست واقعیت مجازی Quest را در سال 2023 عرضه کند. بیانیه مطبوعاتی نتایج مالی سه ماهه سوم خود را ارائه می دهد.

این تایید چند هفته پس از اینکه متا از Quest Pro رونمایی کرد – نسخه ای از هدست که برای کاربران تجاری و سازمانی هدف قرار می گیرد، منتشر شد. قابلیت‌های آن دستگاه برای «همکاری و بهره‌وری» با AR تمام رنگی برای تقویت فضاهای کاری مجازی، اتاق‌های کنفرانس و پروژه‌های طراحی مشترک طراحی شده‌اند.

وهنر در بیانیه خود گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که ضررهای عملیاتی آزمایشگاه‌های واقعیت در سال 2023 نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته باشد. Reality Labs به بخش تجاری فیس بوک اشاره دارد که شامل سخت افزار، نرم افزار و محتوای مرتبط با واقعیت مجازی و افزوده می شود.

متا تلاش 2 در سال 2020 راه اندازی شد و بسیار محبوب است – طبق IDC، در سه ماهه اول سال 2022، متا 90 درصد از بازار هدست های VR را در اختیار داشت. متا در اوایل سال جاری، بدون هیچ گونه بهبود سخت افزاری، قیمت دستگاه را افزایش داد.

به طور کلی، متا گزارش داد که درآمد آن نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش یافته و به 27.7 میلیارد دلار رسیده است و سود هر سهم با 49 درصد کاهش به 1.64 دلار رسیده است. تعداد کاربران فعال روزانه در خانواده محصولات متا 4 درصد افزایش یافت.


منبع: https://www.zdnet.com/article/meta-confirms-the-next-consumer-quest-vr-headset-is-coming-in-2023/#ftag=RSSbaffb68

فراتر از سال 2023، ما انتظار داریم که سرعت سرمایه گذاری آزمایشگاه های واقعیت را به گونه ای انجام دهیم که بتوانیم به هدف خود در رشد درآمد عملیاتی کلی شرکت در بلندمدت دست یابیم.