مایکروسافت کتابخانه ایموجی سه بعدی خود را در GitHub و Figma در دسترس قرار می دهد

مایکروسافت 1538 ایموجی را تحت مجوز منبع باز MIT منتشر می کند. سه شکلک وجود دارد که شامل آنها نمی شود: Clippy و دو ایموجی که شامل لوگوی ویندوز است (یک شخص در رایانه و یک کنترلر بازی ویدیویی).

microsoftemojigithub

اعتبار: مایکروسافت

اگرچه مایکروسافت می‌گوید که ایموجی‌های خود را «منبع باز» می‌کند، هیچ انتظاری وجود ندارد که هر شکلک‌هایی که کاربران سفارشی‌سازی می‌کنند به طور گسترده در دسترس مایکروسافت یا جامعه باشد. دلیل: مایکروسافت کاملاً با مجموعه یونیکد هماهنگ است، بنابراین افزودن‌های سفارشی فرآیندی است که باید از نقطه نظر فرآیند مرتب شود.

پست وبلاگ امروز اشاره می کند که Express Design تنها یکی از تعدادی از “تجربه های اضافی خالق” است که در پاییز امسال عرضه می شود. (شاید این یک اشاره در مورد Designer and Create باشد؟)


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-makes-its-3d-emoji-library-available-on-github-and-figma/#ftag=RSSbaffb68

مایکروسافت تقریباً تمام ایموجی‌های سه‌بعدی به‌روزرسانی‌شده خود را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا با قرار دادن آن‌ها، آن‌ها را با آنها بسازند. GitHub و Figma از امروز، 10 آگوست شروع می‌شود. به گفته مقامات، ایموجی‌ها به‌طور کامل از طریق فایل‌های برداری قابل شخصی‌سازی هستند و در همه چارچوب‌ها در دسترس خواهند بود. مایکروسافت این گام را به نام «دموکراتیزه کردن تجربیات سازنده» برمی‌دارد.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت یک ویژگی جدید Power Apps به نام Express Design را معرفی کرد که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا تصاویر، اسناد، فایل‌های طراحی Figma و پاورپوینت‌ها را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت به برنامه تبدیل کنند تا ورودی‌ها را اسکن کنند و کنترل‌های برنامه کاربردی را با پشتوانه ذخیره داده تولید کنند. . این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک ابزار شبیه به Canva به نام Microsoft Designer و یک برنامه همراه به نام “Microsoft Create” است.