مایکروسافت راه جدیدی برای خشم مشتریان پیدا کرده است و چرا متعجب هستید؟

آنها به این موضوع واگذار کردند: “ممکن است فقط برای استفاده از برنامه ای که با سیستم عامل ارائه می شود، برگردند. در مورد SwiftKey یا MS launcher هم همینطور است؛ اگر آنها این نوع sh** را انجام دهند، من به برنامه ای که همراه با آن ارائه می شود برمی گردم. سیستم عامل.”

پس نباید متحیر شد که مایکروسافت همه چیز را کمی فراتر برده است. چرا، یک توییتر، نیک اسمیت، خشمگین شد در کاری که مایکروسافت با برنامه Outlook iOS خود انجام داده بود.

نه، اینها صرفاً اطلاعاتی بودند که به من درباره ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید می‌گفتند.

و سپس تمایل ردموند به قرار دادن تبلیغات در صمیمی ترین مکان های شما وجود دارد. این یک حماسه طولانی مدت است.

gettyimages-1238869000-microsoft-logo-sign.jpg

کریس ماتیشزیک

نمونه ها متاسفانه بی حد و حصر هستند.

ما در مورد اصلاح انتهای عصبی شما عصبانی هستیم.

از سوی دیگر، آزار دادن مشتریان شما به ترکیبی وحشتناک از سردی شنیع و بی تفاوتی والا نیاز دارد.

یک مداخله گر عاقل پرسید که آیا این افراد ناراضی همگی از نسخه رایگان برنامه استفاده می کنند؟ به نظر می رسد اینگونه باشد، زیرا این تبلیغات فقط برای رد نیک های اشتراک ظاهر می شوند.

او گفت: “برنامه iOS @Outlook تبلیغاتی را به من نشان می دهد که اکنون شبیه ایمیل هستند.” او افزود که ای کاش مایکروسافت با این نوع چیزها کنار می رفت. خوب، دقیقاً کلمات او این بود: “F*** را از اینجا بیرون بیاور، @Microsoft.”

به طور طبیعی، من از مایکروسافت برای احساساتش در مورد احساسات مشتریانش سوال کردم.

پس اصلاً تبلیغات نیست، می بینید؟

ماجراجویی جدید.

اینجاست یک موضوع Reddit جایی که کاربران برنامه Outlook — از هر دو طرف iOS و Android — در محکومیت این حرکت متحد شده اند.

سال گذشته، اعتراف می‌کنم که وقتی صفحه اصلی ایمیل Outlook دسک‌تاپ من با تبلیغاتی برای چیزهایی که نمی‌خواستم تزئین شده بود، به شدت ملتهب شدم. یا بدتر، برای چیزهایی که قبلا داشتم.

چه کسی می‌تواند فراموش کند که مایکروسافت Edge را به مشتریانش تحمیل کرده است، آن هم در حالی که به نظر می‌رسد شبیه بدافزار است؟ برخی دیگر حتی نگران سرقت داده‌های Chrome آنها بودند.

در حال حاضر، تعداد زیادی از شرکت های بزرگ فناوری در این زمینه هستند. با این حال، تا زمانی که به یاد می‌آورم، مایکروسافت توانایی خاصی برای آزار دادن – نه، خشم فعالانه – مشتریان خود را نشان داده است، در حالی که به نظر می‌رسد از احساسات آنها غافل است.

آشپزی به ترکیبی زیبا از صبر و تخیل نیاز دارد.

آنها قبل از اینکه به این نتیجه برسند، برای بی پایان ترین زمان فکر کردند: “هی، ما به راحتی می توانیم مقداری از آن پول را برداریم.” پس چه کسی می تواند در مقیاس شگفتی در چنین حرکت هایی مانند مایکروسافت ثبت نام کند؟

شاید این کاربران وفادار Outlook نباید تعجب کنند. شرکت‌های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت و اپل مدت‌هاست به میزان درآمد شرکت‌های فناوری بزرگ دیگر مانند گوگل و فیسبوک از تبلیغات خیره شده‌اند.

می بینید، این واقعاً یک معامله بزرگ نیست، اینطور است؟

برای اینکه کاملاً منصف باشیم، این تبلیغ ایمیل مانند کلمه “تبلیغ” را در یک جعبه کوچک گنجانده است. با این حال، می‌توان احساسات انسان‌هایی را که اغلب به این فکر می‌کنند، قدردانی کرد: “آیا هیچ چیز مقدس نیست؟”

من از مایکروسافت خواهش کردم که این تبلیغات را متوقف کند. مایکروسافت پاسخی لذت بخش ارائه کرد: “تبلیغاتی که شما را تشویق می کنند Edge را دانلود کنید یا یک برنامه Outlook اضافه کنید، در واقع اصلاً تبلیغات نیستند.”

برخی ممکن است این را اینگونه ترجمه کنند: “ببینید، شما خواه ناخواه تبلیغات دریافت خواهید کرد. بالاخره از خدمات ما به صورت رایگان استفاده می کنید. پس فقط راهی را که می خواهید تبلیغات را انتخاب کنید، خوب؟ نه؟ بزرگ.”

اگر یک شرکت فناوری بتواند راه جدیدی برای کسب درآمد از شخص شما پیدا کند، این کار را انجام خواهد داد.

در واقع، اینطور نیست که تبلیغات قبلاً در برنامه ها ظاهر نشده باشد. با این حال، آنها به بخش ایمیل‌های «سایر» محدود شده‌اند که کاربران می‌توانند ایمیل‌های کمتر مهم و کمتر شخصی را در خود جای دهند.

آنها به این نتیجه رسیدند: “دیروز نیز برای من اتفاق افتاد. سالها بدون تبلیغات و سپس شروع، بیهوده است و برای من ربطی ندارد. به دنبال هیچ برنامه ایمیلی برای تلفن Android سامسونگ خود نمی گردم.”

در واقع چه کسی می تواند منتظر بماند تا ببیند چه نوع تبلیغاتی در Apple Maps ظاهر می شود؟ مطمئنم خیلی خوش سلیقه خواهند بود.




منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-found-a-new-way-to-anger-customers-and-why-are-you-surprised/#ftag=RSSbaffb68

فوتبال به آمیزه‌ای از هماهنگی و اراده نیاز دارد.

فضاهای شخصی مدت هاست که فرسوده شده اند. زندگی شخصی دیگر آنقدرها شخصی نیست.

شاید، می‌شنوم که تعجب می‌کنید، مایکروسافت فقط نیک اسمیت را به دلایلی نامعلوم هدف قرار داده است. افسوس، نه.

اکنون، به کسانی که ایمیل‌های خود را بین «تمرکز» و «سایر» جدا نمی‌کنند، تعمیم داده شده است. (شخصاً من یک جدایی طلب هستم.)

آزادی؟ چنین چیزی وجود ندارد

نظرات Redditors با این شروع شد: “Outlook قبلاً برنامه ایمیل مورد علاقه من بود… تا کنون. فکر می کنم به برنامه ایمیل پیش فرض برگردید، lol.”

در واقع، سخنگوی به طور مفید اضافه کرد: “آنها همیشه می توانند صندوق ورودی متمرکز را دوباره روشن کنند تا یک صندوق ورودی اولیه بدون تبلیغات داشته باشند.”

سخنگوی شرکت توضیح داد: “برای کاربران رایگانی که از Outlook در پیکربندی پیش‌فرض آن با صندوق ورودی متمرکز استفاده می‌کنند، هیچ تغییری وجود ندارد – تبلیغات همچنان در Other نشان داده می‌شوند. برای افرادی که از صندوق ورودی متمرکز انصراف می‌دهند، این تبلیغات را خواهند دید. در صندوق ورودی اولیه.”

برخی چیزها استعداد خاصی را می طلبد.